Minitroll Skrevet 26. juni #61 Skrevet 26. juni Colaflaske virker veldig styrete. Hvis jeg har en traumatiserende do-dag så fyller jeg en liten balje med lunkent vann og lactacyd og setter meg litt i den etter tørk. Så vasker jeg doen, balje og sørger for god håndhygiene. Vifte er også guds gave til alle hjem, den bør man sørge for at er i gang i det man setter seg ned.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #62 Skrevet 26. juni Minitroll skrev (4 minutter siden): Colaflaske virker veldig styrete. Hvis jeg har en traumatiserende do-dag så fyller jeg en liten balje med lunkent vann og lactacyd og setter meg litt i den etter tørk. Så vasker jeg doen, balje og sørger for god håndhygiene. Vifte er også guds gave til alle hjem, den bør man sørge for at er i gang i det man setter seg ned. 🥴 Anonymkode: 1c34c...bf2 1 1
Rotemor Skrevet 26. juni #63 Skrevet 26. juni (endret) Minitroll skrev (2 timer siden): Colaflaske virker veldig styrete. Hvis jeg har en traumatiserende do-dag så fyller jeg en liten balje med lunkent vann og lactacyd og setter meg litt i den etter tørk. Så vasker jeg doen, balje og sørger for god håndhygiene. Vifte er også guds gave til alle hjem, den bør man sørge for at er i gang i det man setter seg ned. For et styr!! Hva med klut og såpe? Vifte er for øvrig ikke hygienisk. Man skal tørke ordentlig av seg. Det er en skikkelig uting med vifter på offentlige toaletter. Det blir ikke like rent. Endret 26. juni av Rotemor 2
Maskinfører Skrevet 26. juni #64 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Æsj! Særlig tatt i betrakning hvor mye UVI det er der ute... Anonymkode: 5bc9b...657 Da har vi funnet ut hvordan uvi oppstår 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #65 Skrevet 27. juni Glad jeg har mine do vaner 😅 tidlig morgen . Å tar dusjen før dagen starter. Lambi og dusj etterpå😅 Anonymkode: 3f945...379
AnonymBruker Skrevet 27. juni #66 Skrevet 27. juni Er så glad jeg har toalett med spylefunksjon. Anbefales virkelig, verdt hver eneste krone! Anonymkode: 402d7...2c8
Tubaluba Skrevet 27. juni #67 Skrevet 27. juni Selv tar jeg alltid, uten unntak, en omfattende tarmskyll etter mitt daglige toalett. Plumbo kan brukes, men vanlig avløpsrens er mer å anbefale, til daglig bruk. Blir så rent og pent, atte! 1
Djungelvrål Skrevet 30. juni #68 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 15.41): Nei,nå får du gi deg,? Hvor har du lært at dobørste skal bruke til å rengjøre doen? Noe av det mest tilbakestående jeg har lest! Anonymkode: d8b66...a4f 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå