AnonymBruker Skrevet 25. juni #41 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så hvis du bæsjer på jobb, så må du hjem og dusje da eller? Eller dusje på jobb? Det er veldig sært. Anonymkode: 4f010...d18 Jeg bæsjer om morgenen før jobb. Og fun fact på min jobb så er det dusj 1 mtr fra toalettet😅 men jeg bruker den ikke altså. Anonymkode: 5e863...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #42 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): De har egne vannkanner med tut designet for dette. Har sett det på tv og på internett. De bruker neppe colaflasker, når det finnes billige kanner med lang bøyd tut til formålet. Anonymkode: 15cb8...42e Joda, det brukes flaske overalt.. Anonymkode: 8ff4f...e67 1
tøydokka Skrevet 25. juni #43 Skrevet 25. juni Høres ut som noe søl og ikke hygienisk. Om man heller vann bakfra vil jo det dra med seg bakterier frem og skitne til foran. Dessuten blir det ikke rent av å helle vann på, man må såpe seg inn og. Jeg dusjer etter nr 2, både på jobb og hjemme, tar 3 minutt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #44 Skrevet 26. juni tøydokka skrev (4 timer siden): Høres ut som noe søl og ikke hygienisk. Om man heller vann bakfra vil jo det dra med seg bakterier frem og skitne til foran. Dessuten blir det ikke rent av å helle vann på, man må såpe seg inn og. Jeg dusjer etter nr 2, både på jobb og hjemme, tar 3 minutt. Ts her. Jeg har kommet frem til at de tar flasken med vann i høyre hånd, spyler rumphullet fra forfra samtidig som de gnikker med venstre hånd. Gjerne med litt intimsåpe i tillegg. Og avslutter med å trykke lett med dopapir (unngå papirrester) for å tørke bort vann. Spyler man forfra unngår man å dra med seg bakterier til neste hull. 👍 Anonymkode: e6851...161
AnonymBruker Skrevet 26. juni #45 Skrevet 26. juni Rotemor skrev (20 timer siden): De heller antagelig litt nedover sprekken når de sitter der og tørker med papir. Smart løsning! Wow, så praktisk. Anonymkode: 1c34c...bf2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #46 Skrevet 26. juni Men jeg hadde skylt forfra, ikke bakfra. Sistnevnte høres styrete ut. 🙈 kvinne Anonymkode: 1c34c...bf2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #47 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Trodde det var dette man har dobørsten til? Anonymkode: 88da1...4a9 Det ER jo det! Anonymkode: d8b66...a4f
AnonymBruker Skrevet 26. juni #49 Skrevet 26. juni syns egentlig det er mer spesielt å spørre når man er på besøk hvorfor det sto en flaske der enn svaret om at det er for å vaske seg. 🤦♀️ og ennå mer spesielt å komme med en egen konklusjon etter flere sider med innlegg.. Anonymkode: 475bf...d63
AnonymBruker Skrevet 26. juni #50 Skrevet 26. juni Mitt beste kjøp er spyledo! Jeg var skeptisk, men nå er jeg helt frelst. Det føles ikke rent uten! Bare papir er ekkelt, det kjennes ikke rent ut. Kan ikke drite borte lenger, og det er et problem for jeg liker å reise 😅 Så jeg skjønner dem godt, selv om min metode kanskje er hakket mer hygienisk 🤭 Anonymkode: e436e...6a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #51 Skrevet 26. juni Veldig vanlig blant asiatiske Anonymkode: 51fff...0c3
Rotemor Skrevet 26. juni #52 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men jeg hadde skylt forfra, ikke bakfra. Sistnevnte høres styrete ut. 🙈 kvinne Anonymkode: 1c34c...bf2 Jeg også. Jeg aner ikke hvordan de bruker den, men det var jeg som skrev at de muligens helte bakfra og fikk en storm av reaksjoner 🤣
Rotemor Skrevet 26. juni #53 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Trodde det var dette man har dobørsten til? Anonymkode: 88da1...4a9 Vasker du rompa med dobørsten? Det er det du skriver… 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #54 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Trodde det var dette man har dobørsten til? Anonymkode: 88da1...4a9 Troller du eller tror du seriøst at dobørsten er til for menneskekroppen og børste seg i rumpa? Den er til doskålen og rengjøring av porselenet nedi do. Generell rengjøring, og når man har gjort nr to som setter "bremsespor" på porselenet nedi do. Sånn, i tilfelle du ikke visste det... Anonymkode: 15cb8...42e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #55 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg hadde skylt forfra, ikke bakfra. Sistnevnte høres styrete ut. 🙈 kvinne Anonymkode: 1c34c...bf2 Men hvordan i all verden klarer du å skylle opp rundt rumpehullet når du sitter på do og skal skylle forfra? Rumpa er jo opp bak der. Tyngdekraften og vann....? Man kan jo ikke reise seg og helle, for da kommer jo skyllevannet og bæsjepartikler overalt på gulvet og doringen etc. Poenget må være å bli sittende på do så det skitne vannet renner ned i toalettet. Anonymkode: 15cb8...42e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #56 Skrevet 26. juni Dette kan umulig være sant? 😅 Anonymkode: 917bc...94e
AnonymBruker Skrevet 26. juni #57 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvordan i all verden klarer du å skylle opp rundt rumpehullet når du sitter på do og skal skylle forfra? Rumpa er jo opp bak der. Tyngdekraften og vann....? Man kan jo ikke reise seg og helle, for da kommer jo skyllevannet og bæsjepartikler overalt på gulvet og doringen etc. Poenget må være å bli sittende på do så det skitne vannet renner ned i toalettet. Anonymkode: 15cb8...42e ja, sittende på do, ja. en liten splash. det er jo sikkert supert når man har menstruasjon også. Anonymkode: 1c34c...bf2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #59 Skrevet 26. juni Men en Cola flaske..... Hvorfor ikke heller skaffe en fin vannkanne, lettere å komme til bir det også. Her har du en super julegave ide TS. Anonymkode: 734b3...787 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #60 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Troller du eller tror du seriøst at dobørsten er til for menneskekroppen og børste seg i rumpa? Den er til doskålen og rengjøring av porselenet nedi do. Generell rengjøring, og når man har gjort nr to som setter "bremsespor" på porselenet nedi do. Sånn, i tilfelle du ikke visste det... Anonymkode: 15cb8...42e Nei,nå får du gi deg,? Hvor har du lært at dobørste skal bruke til å rengjøre doen? Noe av det mest tilbakestående jeg har lest! Anonymkode: d8b66...a4f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå