AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Er dette normalt? Jeg var nysgjerrig og spurte hvorfor de hadde en 1,5 L flaske med vann i ved siden av toalettet. De sa de brukte den til å vaske opp i rumpa etter de hadde bæsjet. Hvordan i huleste gjør de dette? Anonymkode: e6851...161
Rotemor Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni De heller antagelig litt nedover sprekken når de sitter der og tørker med papir. Smart løsning! 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Rotemor skrev (1 minutt siden): De heller antagelig litt nedover sprekken når de sitter der og tørker med papir. Smart løsning! Æsj🤢 Anonymkode: 4f010...d18 9
Rotemor Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj🤢 Anonymkode: 4f010...d18 Hva gjør du for å holde rompa ren ettersom dette er æsj? 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er dette normalt? Jeg var nysgjerrig og spurte hvorfor de hadde en 1,5 L flaske med vann i ved siden av toalettet. De sa de brukte den til å vaske opp i rumpa etter de hadde bæsjet. Hvordan i huleste gjør de dette? Anonymkode: e6851...161 Var de muslimer? Anonymkode: c2d46...707 4 1
Rotemor Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni (endret) Kommer ikke over hvor barnslig man er når man synes det er «æsj» at folk heller vann på seg for å gjøre seg ren. Voksne folk som «dør» av bæsj, tiss og promp er noe for seg selv, for å si det så diplomatisk som det lar seg gjøre. Endret 25. juni av Rotemor 16 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Æsj🤢 Anonymkode: 4f010...d18 Er da mye mer æsj å ikke rengjøre seg etter toalettbesøk. Anonymkode: 4127b...177 7 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Å sitte og helle vann nedover rumpesprekken på et toalett vil jo bare medføre at avføringspartiklene og vannet renner helt forover og søler til hele musa og innsiden av lårene. Hadde jeg aldri gjort. Avføringspartikler er oppskriften på E.coli bakterier i nærheten av urinrøret, som er årsak nr 1 til at kvinner får urinveisinfeksjoner. Anonymkode: 15cb8...42e 13 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Avføringspartikler er oppskriften på E.coli bakterier i nærheten av urinrøret, som er årsak nr 1 til at kvinner får urinveisinfeksjoner. Æsj! Særlig tatt i betrakning hvor mye UVI det er der ute... Anonymkode: 5bc9b...657 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj! Særlig tatt i betrakning hvor mye UVI det er der ute... Anonymkode: 5bc9b...657 Ja, det er æsj å helle vann som renner forover fra en skitten rumpe med kanskje store partikler.... æsj Fra Store Norske Leksikon på nett Urinveisinfeksjon er en betennelse i urinveiene. Betennelsen kommer av bakterier. Oftest er det snakk om bakterier fra tarmen som har kommet seg inn i urinrøret. Den vanligste heter E. coli. Urinveisinfeksjoner er vanlige. Alle kan få dem, men jenter og kvinner er spesielt utsatt. Grunnen er at det er kort vei mellom rumpehullet og åpningen inn til urinrøret. Da kan bakterier som hører hjemme i tarmen, lett komme seg inn i urinrøret. Anonymkode: 15cb8...42e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Hvis de er muslimer så er det vanlig, de skyller ved hvert dobesøk Anonymkode: 0b51e...9e2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de er muslimer så er det vanlig, de skyller ved hvert dobesøk Anonymkode: 0b51e...9e2 De har egne vannkanner med tut designet for dette. Har sett det på tv og på internett. De bruker neppe colaflasker, når det finnes billige kanner med lang bøyd tut til formålet. Anonymkode: 15cb8...42e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Å sitte og helle vann nedover rumpesprekken på et toalett vil jo bare medføre at avføringspartiklene og vannet renner helt forover og søler til hele musa og innsiden av lårene. Hadde jeg aldri gjort. Avføringspartikler er oppskriften på E.coli bakterier i nærheten av urinrøret, som er årsak nr 1 til at kvinner får urinveisinfeksjoner. Anonymkode: 15cb8...42e Det er fullt mulig å bruke vannet uten å la det "helle nedover rumpesprekken". Er stadig forbauset over nordmenn som synes det er ekkelt å vaske seg nedentil etter dobesøk. For i Norge skal man bare gnukke med tørt papir. Da blir det jo kjemperent ..... eller? Anonymkode: 7d268...add 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Det kan jo være for tett do? Smartere å fylle en cola flaske istedenfor å fylle en vaskebøtte og fylle ned i do. Anonymkode: 59dd7...538 1
Soft mann Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni (endret) Hvis eg har mulighet. Så kler eg av meg å dusjer meg og vasker meg nedentil, eg føler meg best sånn🤭 Endret 26. juni av Soft mann 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er fullt mulig å bruke vannet uten å la det "helle nedover rumpesprekken". Er stadig forbauset over nordmenn som synes det er ekkelt å vaske seg nedentil etter dobesøk. For i Norge skal man bare gnukke med tørt papir. Da blir det jo kjemperent ..... eller? Anonymkode: 7d268...add Våtservietter, som kastes i bosspannet. Anonymkode: 18342...da6 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan jo være for tett do? Smartere å fylle en cola flaske istedenfor å fylle en vaskebøtte og fylle ned i do. Anonymkode: 59dd7...538 Eller skylle vekk flekker fra doskåla før man bruker dobørsten? Anonymkode: 18342...da6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni Var det en halvliter flaske eller halvannen liters flaske? Høres tungvint ut med halvannen liter. Anonymkode: 041dc...97d 4
Snok1 Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni Og nå som jeg nesten var i ferd med å gi opp KG, så kommer denne deilige gaven av en tråd!🤟🤩 11 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er fullt mulig å bruke vannet uten å la det "helle nedover rumpesprekken". Er stadig forbauset over nordmenn som synes det er ekkelt å vaske seg nedentil etter dobesøk. For i Norge skal man bare gnukke med tørt papir. Da blir det jo kjemperent ..... eller? Anonymkode: 7d268...add Man kan da fint fukte papir ved bruk? Anonymkode: 041dc...97d 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå