Tyt Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Hei Min datter ønsker seg ny veske. Hun er opptatt av moter som alle andre ungdom, men jeg henger ikke helt med på hva kidsa ønsker som skulderveske i disse dager. Tips?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Min 16-åring er veldig opptatt av The Tote Bag fra Marc Jacobs. Ønsker seg den i nesten alle str og farger. Må innrømme at jeg er positivt overrasket over den etter å sett den i bruk en stund nå. Skal hun opp et hakk ville hun hatt en liten Burberry. Er mange fine på bruktmarkedet og det har hun ikke noe imot. Anonymkode: 403fd...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Er hun opptatt av det så vet hun vel hva hun ønsker seg selv og spør ikke moren om å kjøpe en tilfeldig… Anonymkode: c37fb...374 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Hun vet helt sikkert hva hun vil ha selv. Anonymkode: 1f8c2...d56 4
Sigrid<3 Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Mange på omtrent min alder (jeg er 16) liker de relativt store veskene fra longchamp 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni er det til bursdag eller noe sånt eller er det bare noe hun skal få? Anonymkode: 1049a...a63
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Tyt skrev (21 timer siden): Hei Min datter ønsker seg ny veske. Hun er opptatt av moter som alle andre ungdom, men jeg henger ikke helt med på hva kidsa ønsker som skulderveske i disse dager. Tips? Spør henne, ikke bare kjøp noe. Anonymkode: 4312d...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Eller hun kan kjøpe det selv Anonymkode: d6a12...822 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni https://www.ginatricot.com/no/tilbehor/veskerlommeboker/skuldervesker/long-strap-pu-bag-233979280 Denne trender om dagen som "skoleveske" hos husets trendberte og venner. Sekstenåringer i Oslo. Anonymkode: 90401...478
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Vesker er til for gamle kjerringer Anonymkode: 09d3c...e44
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Du må høre hva hun ønsker seg. Det svinger mye. Var LV og Celine en periode, men så var det ut (får låne av mine, for de hadde jeg ikke kjøpt som en motesak). Over til at det skulle være brukt og rimelig. Nå har det svingt over til tote-bag igjen, som nevnt over. Anonymkode: 8c5e3...951
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vesker er til for gamle kjerringer Anonymkode: 09d3c...e44 Har ungene gått tilbake til ryggsekk nå? Anonymkode: 0d17d...893
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ungene gått tilbake til ryggsekk nå? Anonymkode: 0d17d...893 Jeg håper ikke hun har tenkt å bruke det som sekk, ødelegger jo bare rygg og skuldre Anonymkode: d6a12...822 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vesker er til for gamle kjerringer Anonymkode: 09d3c...e44 Det er jo blant de yngre vesker er mest populært Anonymkode: 4312d...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni Hun vet nok godt selv hva slags veske hun vil ha 😊 Ellers ser jeg gjerne tenåringer i området her med veske fra Day Et., Longchamp o.l. Så det er i hvert fall populært HER, men det er jo ikke sikkert det samme gjelder for resten av landet. Anonymkode: 18e1c...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Tyt skrev (På 25.6.2025 den 13.50): Hei Min datter ønsker seg ny veske. Hun er opptatt av moter som alle andre ungdom, men jeg henger ikke helt med på hva kidsa ønsker som skulderveske i disse dager. Tips? Tips er gavekort. Du, eller jeg, kommer aldri til å faktisk forstå hva "kidsa" (herregud, så flaut å si det) bruker. Anonymkode: e2c0a...c94 1
Capazitet Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vesker er til for gamle kjerringer Anonymkode: 09d3c...e44 Alt er for gamle kjerringer 🤩 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg håper ikke hun har tenkt å bruke det som sekk, ødelegger jo bare rygg og skuldre Anonymkode: d6a12...822 Det gjorde jeg gjennom hele ungdomsskolen, videregående, høyskole, mastergrad, og nå gjennom 20 år i arbeidslivet. Det går fint. Anonymkode: 8c5e3...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå