AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Vi var kjærester av og på i flere år, nå har vi kjent hverandre i ca 20 år, og det er over 10 år siden vi sist var sammen. Han er gift, men han har sendt meg noen meldinger siste året at han ønsker å møtes da han savner meg og sånt. Jeg ønsker egentlig ikke å ha noe mer kontakt, men jeg er så nysgjerrig på hvorfor han vil møtes. Jeg har forstått det slik at menn kan ha ha bare lyst på sex, men er ikke det mye trøbbel for å ha sex? Han har dame, og vil han ha seg med andre så har han ikke problemer med å få seg noe. Meg har han vært med mange ganger før og for å være ærlig så syns jeg ikke vårt samliv var sånn supert, så det kan ikke være det. Spørsmål mitt er vel, kan menn bare vil møtes for at de vil ha seg et annet ligg enn kona? Sånn av rent kjedsomhet? Ps, jeg har ikke tenkt å møte han da han er gift og jeg er ikke intr i han. Jeg er bare nysgjerrig på om menn kan gå gjennom så mye trøbbel for å få seg noe ligg Anonymkode: 934b6...528
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Det kan de hvis de vil. Ligg unna. Anonymkode: 10661...668
Ulven Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Han er muligens i 40 årskrisa? Da søker menn ofte bekreftelse fra andre, og en tidligere samboer er jo et trygt sted å begynne. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Ulven skrev (2 timer siden): Han er muligens i 40 årskrisa? Da søker menn ofte bekreftelse fra andre, og en tidligere samboer er jo et trygt sted å begynne. Enig! De begyner på tlf lista si, og prøver tidligere relasjoner, en etter en. Anonymkode: cd0ae...3fc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Han ønsker å stryke egoet sitt. Bevise at han fortsatt er viril og attraktiv. Sex er bare en bonus Anonymkode: 9e108...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå