Gå til innhold

Hvor kan jeg finne fasongsydde/smale t-skjorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten t-skjorte-krise, da mange av mine gamle t-skjorter trenger å byttes ut på en gang. Plutselig har jeg nesten ingen overdeler til bruk i sommevær. Og jeg finner ingen ting i butikkene. Alt er rett ned fasong. Sikkert fint på noen, men helt krise på min kropp.

Er det noen som har forslag til hvor (butikk eller merke) som har t-skjorter som er fasongsydde/smale, har skuldersømmen faktisk på skuldra (ikke sånn hengende nedpå overarmen), og finnes i andre farger enn svart og hvit. Helst v-hals, men må ikke være det. Betaler det det koster for god kvalitet. 

Tar gjerne også forslag på andre sommer-overdeler enn t-skjorte, som oppfyller kravene. 

Håper noen har noen forslag til meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk på slim v-neck tee. Så kommer det opp flere

Anonymkode: b1dac...368

Skrevet

Har nettopp kjøpt noen fine t-skjorter fra Gant som er slik du etterspør. Det eneste negative er at det er litt vel synlig logo, noe jeg ikke er noe fan av, men t-skjortene er veldig fine og holdbare.

AnonymBruker
Skrevet

InWear og RL hr hvertfall.

Anonymkode: 3aee8...d31

AnonymBruker
Skrevet

*har 

Anonymkode: 3aee8...d31

Skrevet

Tusen takk for alle tipsene! 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jean Paul har pleid å ha noen fine, ofte sånn 2 for 499 eller noe. Fås med v-hals. 

Anonymkode: 75980...03a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har symaskin er det lett å «skreddersy» t-skjorter du allerede har😊 

prøv på på vranga, sett nåler, sy ny søm og klipp av inni.

Lag gjerne en «kantesøm» der du har klipt for å unngå at stoffet fliser seg v vask 

Anonymkode: 94eb9...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...