Sydvesta Orkana Skrevet 26. juni #61 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 14.17): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 Nei, det synes jeg ikke. 1
17.11 Skrevet 26. juni #62 Skrevet 26. juni Vil ikke si det er direkte stygt, men det er ikke en lengde jeg syns er spesielt kledelig på de aller fleste.
Sydvesta Orkana Skrevet 26. juni #63 Skrevet 26. juni Roci skrev (2 timer siden): Jeg prioriterer også komfort, men du finner verken tights, Capribukser eller tunikaer i garderoben min😉 Jeg liker vide bukser med høyt liv, gjerne med (skjult) elastisk linning, som jeg kombinerer med klassiske t-skjorter og en kort jakke/cardigan eller myk blazer. Bruker også en del skjorter/bluser i naturmaterialer, og som regel sneakers. Nå om sommeren går det også en del i espadriller og sandaler🙂 Mitt "go-to" antrekk på varme sommerdager er vid linbukse/culotte/shorts, singlet, en linskjorte åpen over, og sandaler. Fint antrekk dette, men om man "går utover midten" / har eplefasong, så er smal underdel og vid overdel ofte mere kledelig.
Roci Skrevet 26. juni #64 Skrevet 26. juni Sydvesta Orkana skrev (Akkurat nå): Fint antrekk dette, men om man "går utover midten" / har eplefasong, så er smal underdel og vid overdel ofte mere kledelig. Ja, man må jo ta kroppsfasongen i betraktning Om man er en "slank" epleform, tror jeg likevel det kan fungere med vide høytlivsbukser og en smalere overdel. 1
Sydvesta Orkana Skrevet 26. juni #65 Skrevet 26. juni Roci skrev (1 minutt siden): Ja, man må jo ta kroppsfasongen i betraktning Om man er en "slank" epleform, tror jeg likevel det kan fungere med vide høytlivsbukser og en smalere overdel. For min del snakker vi "vaskeball" i stedet for "vaskebrett" 🙈, 😆, så Caprieller boot cut med litt videre og sid topp/ tunika er mere passende. Toppen kan gjerne være enkel å ikke så innmari "gøyal" da det bare fremhever "vaskeballen" 😜 1 1
Roci Skrevet 26. juni #66 Skrevet 26. juni (endret) Sydvesta Orkana skrev (10 minutter siden): For min del snakker vi "vaskeball" i stedet for "vaskebrett" 🙈, 😆, så Caprieller boot cut med litt videre og sid topp/ tunika er mere passende. Toppen kan gjerne være enkel å ikke så innmari "gøyal" da det bare fremhever "vaskeballen" 😜 Ja, altså - selv om jeg i utgangspunktet har timeglassfigur, så gjør jo overgangsalderen sitt 🤭Har fortsatt midjen, men har også fått mer mage, så det er langt fra noe vaskebrett her heller! Det viktigste er jo at man finner det man selv trives med😊 Jeg har stor rumpe og kraftige lår, så jeg føler meg ikke vel i smale og tettsittende bukser Føler vide bukser balanserer proporsjonene bedre. Endret 26. juni av Roci 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #67 Skrevet 26. juni Vi voksne damer ler av utseende fokuseringen. Orker ikke,gidder ikke. Dere sier i en setning at vi må gå i det vi vil og i neste setning kalles det lite flatterende for å shame folk. Hva er det da? Akkurat like ille som "jeg er ikke rasist, men.." ! De som er usikre blir enda mer usikre etter slike uttalelser. Hvorfor ikke løfte folk fram isteden for å trykke dem ned? Anonymkode: 45397...f84 9 5
Uanonym bruker Skrevet 26. juni #68 Skrevet 26. juni Roci skrev (3 timer siden): Jeg er enig i at det kan se chic og elegant ut med en klassisk Capribukser a la Hepburn på en slank og nett figur🙂 For de fleste andre er det ikke spesielt kledelig. Det er vel noe i dette - det meste er pent på en "perfekt" kropp, så modeller vil jo selvfølgelig se bra ut med dette. Men de fleste har ikke modellkropper. Har man korte og/eller tjukke bein, er capribukser lite kledelig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #69 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi voksne damer ler av utseende fokuseringen. Orker ikke,gidder ikke. Dere sier i en setning at vi må gå i det vi vil og i neste setning kalles det lite flatterende for å shame folk. Hva er det da? Akkurat like ille som "jeg er ikke rasist, men.." ! De som er usikre blir enda mer usikre etter slike uttalelser. Hvorfor ikke løfte folk fram isteden for å trykke dem ned? Anonymkode: 45397...f84 Anonymkode: a8708...44a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #70 Skrevet 26. juni Perle skrev (På 25.6.2025 den 14.06): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. Mens jeg som sikkert er eldre enn deg synes det ser skikkelig gammeldags og gammel dame-aktig ut med disse voldsomme kjolene folk har nå, vide fotside greier. Du synes bare det ser jævlig ut fordi det ikke er moderne Anonymkode: 99c37...9cf 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #71 Skrevet 26. juni 17.11 skrev (9 timer siden): Vil ikke si det er direkte stygt, men det er ikke en lengde jeg syns er spesielt kledelig på de aller fleste. Men det bildet er ikke piratbukse/capribukse, heller en lang shorts? Anonymkode: 99c37...9cf
AnonymBruker Skrevet 1. juli #72 Skrevet 1. juli Ser dassete ut. Som om man ikke har dratt på seg buksa skikkelig. Litt som når menn sagger med basket shorts (ikke så vanlig i Norge, veldig vanlig i USA, da henger den nedforbi knærne, og det ser dassete ut. Rett og slett stygt. På begge kjønn. Anonymkode: 9e166...4f4
AnonymBruker Skrevet 1. juli #73 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser elegant ut. Litt som når menn sagger med basket shorts (ikke så vanlig i Norge, veldig vanlig i USA, da henger den nedforbi knærne, og det ser elegant ut.Et fint plagg syns jeg ❤️ På begge kjønn. Jeg ønsker meg en slik,hvor kan jeg få kjøpt? Anonymkode: 9e166...4f4 De har vel i alle klesbutikker,fint å lese at noen snakker opp capri ❤️ Anonymkode: 45397...f84 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #74 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 14.05): Jeg syns det er stygt at de kutter leggen. Og de passer ikke korte og tjukke spesielt, hvilket de fleste er. 😆 Og så tenker jeg, at hvis det er så varmt at du ikke kan ha langbukser så kan du like gjerne ha shorts. Finnes så mange pene shorts om dagen, som ikke stopper ved rumpeballene, hvis man ønsker å være litt modest. Anonymkode: 12e5c...7a5 Jeg er lang og tjukk, og kler virkelig capri ti ganger bedre enn shorts. Perle skrev (På 25.6.2025 den 14.06): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. Capribukser er da ikke ufeminint, tvert i mot er det langt mer feminint enn de gresselig jeansene og sekkete linbuksene som er in for tiden. Enig i at det ikke er så lekkert med tunika og gøyale briller/frisyre, men det er faktisk ikke et must til capri - selv for oss som er godt over i kjerringkategorien. AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 12.13): Jeg synes shorts er langt mindre kledelig enn capri-bukser. For meg er capri-bukser synonymt med chic Audrey Hepburn-stil, og stort mer feminint blir det ikke. Anonymkode: 79e9d...8af Nemlig! 😍 Jeg har brukt capribuksene mine fra sist det var moderne halvveis til døde, så godt å høre at de er på vei inn igjen - må komme meg på shopping, skjønner jeg. 😎 Anonymkode: b0dcf...50a 4 1
Lili-S Skrevet 1. juli #75 Skrevet 1. juli Synes det er ukledelig/uheldig snitt for de fleste. Er du varm: bruk shorts. Ellers: bukse…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #76 Skrevet 1. juli Da kler man seg heller slikt: Anonymkode: 76fbb...efd 2
Thyra Skrevet 1. juli #77 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 14.01): Den er liksom så lite flatterende, den gjør ingenting for verken kroppsfasong eller lengde. Man ser liksom både rundere og kortere ut. For meg er den like stygg som tunika. Anonymkode: 4ab53...1be Hvorfor skal alle strebe etter å se så lange og smale ut som mulig? 6
Janmar Skrevet 1. juli #78 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 14.08): Ikke noe fint, enda styggere er jeans. Anonymkode: 1aeb1...608 Hva slags bukser bruker du om du syns olabukser er stygt? 😅 2
Janmar Skrevet 1. juli #79 Skrevet 1. juli Det styggeste og rareste jeg ser er de som går med så fillete kort shorts der lommene henger på utsiden. Ikke passende å vise så mye og da er Capri bedre. Jeg har flere capri og har noen kg for mye. Ser hverken rundere ut eller kjærring ut. Bruker noen fine overdeler til. Syns heller ikke jeg generelt har en kjærringaktig stil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #80 Skrevet 1. juli Roci skrev (På 26.6.2025 den 12.25): Jeg prioriterer også komfort, men du finner verken tights, Capribukser eller tunikaer i garderoben min😉 Jeg liker vide bukser med høyt liv, gjerne med (skjult) elastisk linning, som jeg kombinerer med klassiske t-skjorter og en kort jakke/cardigan eller myk blazer. Bruker også en del skjorter/bluser i naturmaterialer, og som regel sneakers. Nå om sommeren går det også en del i espadriller og sandaler🙂 Mitt "go-to" antrekk på varme sommerdager er vid linbukse/culotte/shorts, singlet, en linskjorte åpen over, og sandaler. Om jeg kler meg slik blir jeg bare en kule. Men for dere som kler den stilen er det bra Anonymkode: e8f31...78a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå