AnonymBruker Skrevet 26. juni #41 Skrevet 26. juni Jeg skulle ønske jeg kunne gått i shorts, men med mine klumpete lipødem ben ser det ikke bra ut. Har prøvd capri, men kan ikke bruke de som slutter midt på leggen, da store legger ser ENDA større ut 🥺 Mulig jeg kan bruke bukse som slutter rett over kneet... ellers blir det bare lange kjoler/skjørt/bukser i sommer. Anonymkode: 36531...bdf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #42 Skrevet 26. juni Roci skrev (4 minutter siden): Jeg er enig i at det kan se chic og elegant ut med en klassisk Capribukser a la Hepburn på en slank og nett figur🙂 For de fleste andre er det ikke spesielt kledelig. er shorts så mye mer kledelig da? Da ser man jo enda mer bein? Anonymkode: 80484...8a0 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #43 Skrevet 26. juni Det er jo in igjen nå, men så styler 45+ gjengen det på en utdatert måte så da synes jeg det ikke ser fint ut. Samtidig hadde ikke den samme gjengen likt hvordan jeg synes de kan styles fint 😅 SÅ, who cares hva andre synes, liker man et plagg er det bare å kjøre på! Anonymkode: d65fa...e93 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #44 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): personlig har jeg aldri likt dem, men det er meg - de ser ut om en mellomting mellom short og bukser - det er det samme med skjørtelengden som stanser midt på leggen, jeg liker ikke de heller.. Anonymkode: fe6bc...0b1 De er jo en mellomting mellom shorts og bukser. Anonymkode: ea3fb...ac0 2 3
Roci Skrevet 26. juni #45 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): er shorts så mye mer kledelig da? Da ser man jo enda mer bein? Anonymkode: 80484...8a0 Det handler ikke bare om hvor mye av beina man viser. Capribukser er smale/tettsittende og stopper ofte på et sted som "kutter av" beina visuelt og får dem til å se kortere og tykkere ut. Shorts er ikke nødvendigvis mer kledelig, men nå finnes det jo shorts i mange ulike fasonger, lengder og stoff, så jeg tenker det er enklere å finne shorts som passer ulike kroppstyper - hvis man bryr seg om det😉 Nå er dette bare min personlige mening, og jeg synes at man skal bruke både capribukser og shorts hvis man trives i det, uavhengig av hva andre synes😊
AnonymBruker Skrevet 26. juni #46 Skrevet 26. juni Jeg er slank, men har stygge knær pga operasjoner, så liker capri-bukser da de skjuler den slappe huden bak knærne. Anonymkode: e0fbb...923 2 1
Thyra Skrevet 26. juni #47 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg syns det er stygt at de kutter leggen. Og de passer ikke korte og tjukke spesielt, hvilket de fleste er. 😆 Og så tenker jeg, at hvis det er så varmt at du ikke kan ha langbukser så kan du like gjerne ha shorts. Finnes så mange pene shorts om dagen, som ikke stopper ved rumpeballene, hvis man ønsker å være litt modest. Anonymkode: 12e5c...7a5 Ikke alle har bein til å gå i shorts.. 2 1
Janina1 Skrevet 26. juni #48 Skrevet 26. juni Perle skrev (23 timer siden): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Dette ☝️ Du kom meg i forkjøpet.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #49 Skrevet 26. juni Roci skrev (48 minutter siden): Jeg prioriterer også komfort, men du finner verken tights, Capribukser eller tunikaer i garderoben min😉 Jeg liker vide bukser med høyt liv, gjerne med (skjult) elastisk linning, som jeg kombinerer med klassiske t-skjorter og en kort jakke/cardigan eller myk blazer. Bruker også en del skjorter/bluser i naturmaterialer, og som regel sneakers. Nå om sommeren går det også en del i espadriller og sandaler🙂 Mitt "go-to" antrekk på varme sommerdager er vid linbukse/culotte/shorts, singlet, en linskjorte åpen over, og sandaler. Synes ikke sandaler passer inn her. Anonymkode: 4aaaa...1b0
AnonymBruker Skrevet 26. juni #50 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er jo kjerring og middelaldrende, hvorfor skal jeg ikke kle meg som det da? Dessuten er komfort det jeg prioriterer. Og så vil jeg opplyse at alle kommer dit jeg er at man prioriterer komfort. DU også. Du kan nekte til du blir blå men jeg vet du tar feil. Anonymkode: 45397...f84 Jeg prioriterer definitivt komfort, men det finnes da virkelig alternativer som er komfortable OG ser ok ut. Løse bukser i lin, kjoler, skjørt. Hilsen kjerring Anonymkode: 92e71...925 1
AprilLudgate Skrevet 26. juni #51 Skrevet 26. juni Perle skrev (23 timer siden): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. Men er shorts egentlig finere? Liker ikke capri, men shorts…..? 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #52 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 Ja, det der er stygt, som er litt imponerende med tanke på at den dama nok kler det aller meste 😏 Anonymkode: 92e71...925 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #53 Skrevet 26. juni Capribukser er uten unntak et mindre flatterende valg. At moten går i syklus og at det er moderne med jevne mellomrom betyr ikke at det er pent. Anonymkode: b9243...bbd
AnonymBruker Skrevet 26. juni #54 Skrevet 26. juni Trist å lese hvor nedlatende mange fremstiller andres klesstil og kropper, det blir så veldig overfladisk Anonymkode: a8708...44a 4 8
AnonymBruker Skrevet 26. juni #55 Skrevet 26. juni Den er liksom så lite flatterende, den gjør ingenting for verken kroppsfasong eller lengde. Man ser liksom både rundere og kortere ut. For meg er den like stygg som tunika. Anonymkode: 4ab53...1be
AnonymBruker Skrevet 26. juni #56 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 Ja. Modellen er jo flott, og kunne sikkert passet en søppelsekk, men veldig kledelig er det jo ikke! På vanlige folk og kropper, så ser det ofte helt forferdelig ut. Unntaket er vel kanskje hvis det er litt vidde. Da går det til nød... Anonymkode: e1cb1...8c6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #57 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 13.04): For meg som er kort, går capri bukser ned til anklene. Synes de er helt ypperlige. Trenger endelig ikke å legge opp buksene Anonymkode: 872fa...933 Samme her 😅 Jeg må trekke dem opp for å få de opp til leggen, men de faller fort ned, så det har jeg gitt opp. De går til anklene uansett hva jeg har på meg av capri. Personlig vil jeg ikke bruke shorts fordi jeg har feite lår og knær. Så de må gå under knærne, men alle kortbukser går til anklene. Vanlige bukser blir baggy i leggene fordi de er for lange. Og jeg er ikke så kort heller (160) så det er irriterende. Anonymkode: db3a1...a8d
Roci Skrevet 26. juni #58 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke sandaler passer inn her. Anonymkode: 4aaaa...1b0 Nettopp, men jeg synes det passer veldig bra 😊 Pluss at det er innmari klamt med lukkede sko når det er varmt! Vi har ulik smak og ulike stilpreferanser, og som jeg skrev tidligere, så synes jeg man skal kle seg som man vil, uavhengig av hva andre mener 🙂 1 1
Macro Skrevet 26. juni #59 Skrevet 26. juni Jeg har aldri eid en slik bukse selv faktisk. Men fatter ikke at folk synes det er stygt😂 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #60 Skrevet 26. juni Er du ung og slank, så ser det (og alt annet….) bra ut👌🏼 Men……så er det de feite campingvogn-damene med capribukse og singlet da……🫣🫣 og det er mest av de nå om sommeren….😬 Anonymkode: ad8cf...ecb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå