Elaine Marley Skrevet 25. juni #21 Skrevet 25. juni Jeg har aldri likt det noe særlig, men det er fordi jeg synes det er litt ubehagelig å ha på. Liker bedre shorts som stopper midt på låret.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #22 Skrevet 25. juni Perle skrev (8 timer siden): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. De jeg har sett gå med dette i Oslo i det siste har vært unge kvinner på ca 19-25år, de har absolutt ikke sett kjærring ut. Moren går i sykluser. Anonymkode: 84506...cb5 5 1
-jk- Skrevet 25. juni #23 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 Definitivt stygt. Og spesielt den modellen der, i mørk farge og med 3 knapper øverst. Skal man først være litt "sommerlig" så velg ihvertfall en lys farge. 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #24 Skrevet 26. juni Så ei på nærmere 50 med capribukse og med sort strømpebukse under. Var riktignok litt kaldt den dagen, men det så skikkelig kjerring ut, ja. Anonymkode: 4aaaa...1b0
enkefru Skrevet 26. juni #25 Skrevet 26. juni Jeg elsker det. Men jeg foretrekker de som er litt lengre enn bare rett over kneet... da heter det kanskje ikke capri lenger? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #26 Skrevet 26. juni -jk- skrev (10 timer siden): Definitivt stygt. Og spesielt den modellen der, i mørk farge og med 3 knapper øverst. Skal man først være litt "sommerlig" så velg ihvertfall en lys farge. Passer bra til jobb da. Må dekke knærne på jobb, den marke fargen er goskjent på kontoret, men man føler seg somemrlig fordi man ikek er dekket med tøy Anonymkode: e8f31...78a 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #27 Skrevet 26. juni jeg syns ikke det, er ikke lenge siden jeg kjøpte meg en Anonymkode: 7f65c...0f6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #28 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ikke noe fint, enda styggere er jeans. Anonymkode: 1aeb1...608 Jeans er da fint? Anonymkode: a7f48...10b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #29 Skrevet 26. juni Synes ikke capribukser er noe fint. Finere å brette opp buksebena Anonymkode: a7f48...10b
AnonymBruker Skrevet 26. juni #30 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 Ja! Anonymkode: d1b25...062
AnonymBruker Skrevet 26. juni #31 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 jepp. grunnen slik jeg ser det er at de slutter der de fleste damer (og mennf orsåvidt) har smalest område rundt beina og får derfor både legger og lår til å se større ut for de aller fleste.. Anonymkode: fe6bc...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #32 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): https://www.minmote.no/mote/a/pPggzR/capribuksen-er-for-alvor-tilbake Buksen som stopper midt på leggen er nå en av sesongens store trender. Capribuksen gjorde for alvor comeback i motebildet i fjor, og i år ser vi bare enda mer av den! Anonymkode: 84506...cb5 Den rutete gikk an ellers var de andre grusomme. Anonymkode: d1b25...062
BobbySocks Skrevet 26. juni #33 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har aldri likt capri-bukser og syns svært få kler dem. De kutter liksom beina av midt på, noe som gjør det lite flatterende for de aller fleste. Anonymkode: fd3f6...727 Dette. Man blir veldig stutttjukk både med bukser og skjørt i den lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #34 Skrevet 26. juni Perle skrev (21 timer siden): Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. Jeg er jo kjerring og middelaldrende, hvorfor skal jeg ikke kle meg som det da? Dessuten er komfort det jeg prioriterer. Og så vil jeg opplyse at alle kommer dit jeg er at man prioriterer komfort. DU også. Du kan nekte til du blir blå men jeg vet du tar feil. Anonymkode: 45397...f84 3 5 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni #35 Skrevet 26. juni Blir trendy igjen. Mullet kom til bake og da likte unge det igjen. Det er bare flokk mentalitet og mote. Anonymkode: bd65a...2f1 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #36 Skrevet 26. juni For lang til å være shorts, for kort til å være bukse. Ser bare ut som noen har kjøpt et klesplagg i feil størrelse. Anonymkode: b7ba9...195 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #37 Skrevet 26. juni Jeg synes shorts er langt mindre kledelig enn capri-bukser. For meg er capri-bukser synonymt med chic Audrey Hepburn-stil, og stort mer feminint blir det ikke. Anonymkode: 79e9d...8af 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #38 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For lang til å være shorts, for kort til å være bukse. Ser bare ut som noen har kjøpt et klesplagg i feil størrelse. Anonymkode: b7ba9...195 De sparer til lang bukse. Anonymkode: d1b25...062 3 1
Roci Skrevet 26. juni #39 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er jo kjerring og middelaldrende, hvorfor skal jeg ikke kle meg som det da? Dessuten er komfort det jeg prioriterer. Og så vil jeg opplyse at alle kommer dit jeg er at man prioriterer komfort. DU også. Du kan nekte til du blir blå men jeg vet du tar feil. Anonymkode: 45397...f84 Jeg prioriterer også komfort, men du finner verken tights, Capribukser eller tunikaer i garderoben min😉 Jeg liker vide bukser med høyt liv, gjerne med (skjult) elastisk linning, som jeg kombinerer med klassiske t-skjorter og en kort jakke/cardigan eller myk blazer. Bruker også en del skjorter/bluser i naturmaterialer, og som regel sneakers. Nå om sommeren går det også en del i espadriller og sandaler🙂 Mitt "go-to" antrekk på varme sommerdager er vid linbukse/culotte/shorts, singlet, en linskjorte åpen over, og sandaler. 3 2
Roci Skrevet 26. juni #40 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg synes shorts er langt mindre kledelig enn capri-bukser. For meg er capri-bukser synonymt med chic Audrey Hepburn-stil, og stort mer feminint blir det ikke. Anonymkode: 79e9d...8af Jeg er enig i at det kan se chic og elegant ut med en klassisk Capribukser a la Hepburn på en slank og nett figur🙂 For de fleste andre er det ikke spesielt kledelig. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå