AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Hva er så ille med det? Capri og det som også kalles piratbukser er da sommerlig. Å si det er kjærring telles ikke som argument. Anonymkode: da7ae...2a2 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Er vel på vei inn i motebildet igjen, så gi det noen år, så synes alle det er pent igjen. Eller, kanskje ikke de som har grodd fast i stilen fra de var 20-30. For de er håpet ute. Anonymkode: da03a...309 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni personlig har jeg aldri likt dem, men det er meg - de ser ut om en mellomting mellom short og bukser - det er det samme med skjørtelengden som stanser midt på leggen, jeg liker ikke de heller.. Anonymkode: fe6bc...0b1 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Har aldri likt capri-bukser og syns svært få kler dem. De kutter liksom beina av midt på, noe som gjør det lite flatterende for de aller fleste. Anonymkode: fd3f6...727 16
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni For meg som er kort, går capri bukser ned til anklene. Synes de er helt ypperlige. Trenger endelig ikke å legge opp buksene Anonymkode: 872fa...933 9 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni De som stopper ved knærne er ok til fritidsbruk, men de som stopper midt på leggen er ikke fine. Anonymkode: 4e22a...1ef 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Haha! Hvorfor skulle jeg bry meg om hva folk syns om capribruk? Eneste som er brukbart på sommeren. Bare legger avkjøler kroppen. Anonymkode: 45397...f84 3 11
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Moten svinger og noen kler de bedre enn andre. Anonymkode: a8708...44a 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For meg som er kort, går capri bukser ned til anklene. Synes de er helt ypperlige. Trenger endelig ikke å legge opp buksene Anonymkode: 872fa...933 Da er du jaggu kort… sikker på at det ikke er Culotte bukser du tenker på, 3/4 lengde Anonymkode: 8c3f6...36a 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Jeg syns det er stygt at de kutter leggen. Og de passer ikke korte og tjukke spesielt, hvilket de fleste er. 😆 Og så tenker jeg, at hvis det er så varmt at du ikke kan ha langbukser så kan du like gjerne ha shorts. Finnes så mange pene shorts om dagen, som ikke stopper ved rumpeballene, hvis man ønsker å være litt modest. Anonymkode: 12e5c...7a5 1
Mardina Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Bryr meg ikke om folk synes det er stygt på meg og andre. Jeg går med de klærne jeg føler meg vel i og det kommer jeg til å fortsette med 😊 11 6
Perle Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Det ser bare helt jævlig ut. Kombinert med "gøyal" tunika, "artige" briller og en "sprek frisyre" blir det ikke mer "kjerring" dette. Men for Guds skyld, gå med hva du vill, men flatternde eller "ungdommelig" er det ikke. Du vil automatisk gli inn i "kjerring kategorien". Uansett hvor gammel jeg blir, skal jeg ikke bli ufemenin. Ubegripelig at at med vilje vil se ut slik. 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Ikke noe fint, enda styggere er jeans. Anonymkode: 1aeb1...608
Stor pike Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Synes ikke det er stygt i det hele tatt. Men det er klart det finnes stygge bukser. Men at det er stygt bare fordi det er pirat eller cropped, er jeg ikke enig i 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Jeg liker de veldig godt, men er høy. Bedre å bruke klær som skal være kort framfor bukser som er for korte. Anonymkode: ed098...33c 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Bildra fra floyd nettbutikk. Er dette stygt? Anonymkode: da7ae...2a2 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Jeg bruker det pga har knær som ser ut som europakartet, liker ikke knærne mine pga alle arrene jeg har der. Bryr meg ikke om noen synes det er kjerring, min komfort er viktigere enn hva andre synes 😊 Anonymkode: 9f235...3b2 9 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni Nå er det moderne igjen så det er pent på unge slanke folk. Men litt tykke damer eller damer på 50+ så ser det veldig umoderne ut. Jeg er i kategori litt tjukk og har prøvd det, det ser ikke fint ut, men butikkdamen som var ca 25år og slank så veldig flott og kul ut med capri bukser. Tenker det også er viktig hva man styler det med og hvilke sko og topp man bruker til. Anonymkode: 84506...cb5 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni https://www.minmote.no/mote/a/pPggzR/capribuksen-er-for-alvor-tilbake Buksen som stopper midt på leggen er nå en av sesongens store trender. Capribuksen gjorde for alvor comeback i motebildet i fjor, og i år ser vi bare enda mer av den! Anonymkode: 84506...cb5 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni Aldri vært fan. Jeg tar enten bukse eller shorts liksom. Anonymkode: 39fee...06a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå