AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Jeg har lagt på meg noen kilo på mine eldre dager, og sliter nå med det velkjente problemet lårgnissing når jeg har på skjørt og kjole uten strømpebukse. Jeg liker best å ikke ha noe under, men skjønner at jeg må det fremover. Jeg har en kort "tights" som i utgangspunktet funker greit i tre minutter ca, før det har rullet seg oppover og har null funksjon. Så spørsmålet er hvilket merke funker for lår som gjør at alt kryper oppover? Må ha noe tynt og funksjonelt, ellers blir det bare shorts! 😅 Anonymkode: 28d88...646
Lille39 Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Sykkelshorts bruker jeg. Det er det ingen som ser under en kort kjole.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Lille39 skrev (1 time siden): Sykkelshorts bruker jeg. Det er det ingen som ser under en kort kjole. Det kommer helt an på. Trapper, bøye seg ned, og det synes godt, ja. Anonymkode: 33f67...8cc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Helt ærlig, jo styggere og tykkere jo bedre. Hvis du jakter på de mest sexy og tynneste så er det de som sklir opp eller gnikkes hull i etter et par dager. Jeg kjøpte mine på lindex. Flere år siden, har ikke lenke. Anonymkode: b8637...ac1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Kjøpte nettopp på h&m som også er litt stram over magen for å skjule litt valker på visse sommerkjoler😉 Firm-shape push up bikers heter de for 199,-. Anonymkode: cfb73...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kommer helt an på. Trapper, bøye seg ned, og det synes godt, ja. Anonymkode: 33f67...8cc Ja, men i de tilfellene synes jo omtrent trusa også, det er faktisk mtp trapper, bøye seg ned og vind at jeg føler jeg må ha sykkelshorts til litt kortere kjoler for å føle meg mer anstendig kledd/påkledd (sånn i tillegg til lårgnissinga) Anonymkode: db2aa...e27 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Ikke kjøp disse fra HM hvertfall. Aldri i mitt liv opplevd å svette i skrittet selv med tykkere sykkelshortser, disse er så klamme at jeg etterlater svetteflekker, ikke til sommerbruk hvertfall. 2-PACK NO-SHOW LIGHT SHAPEBIKERS Anonymkode: 93c85...691 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Sykkelbukse og tights er vel det samme i denne sammenhengen.. 🤔 Jeg er ikke ute etter noe sexy, kun praktisk mtp lårgnissing og en som ikke sklir oppover lårene. Den må være tynn nok til å ikke være unødvendig varm nå om sommeren. Kjolene mine er ikke så korte at jeg trenger noe under så trusen ikke vises. Kun mot lårgnissing, ikke shapewear.. 😅 - TS Anonymkode: 28d88...646 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Hva er egentlig vitsen med kjole over, når man allerede går med sykkelshorts/kort tights. Det funker fint slik det er uten noe over. Anonymkode: 9ec07...a13
AnonymBruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Careless har noen som ser bra ut, men det er veldig utplukket i størrelser. Jeg bruker sykkelshorts til vanlig, men skal prøve disse. Har også sett reklame for slike shortser fra Snag Tights og miss Mary of Sweden som jeg kunne tenkt meg. Når jeg leter på fysisk butikk synes jeg alle har hold-in effekt, noe jeg ikke ønsker. Anonymkode: c4a57...aa6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er egentlig vitsen med kjole over, når man allerede går med sykkelshorts/kort tights. Det funker fint slik det er uten noe over. Anonymkode: 9ec07...a13 Fordi man ønsker å gå med kjole/skjørt, men lårene gnisser og det blir sårt og ubehagelig. Anonymkode: c4a57...aa6
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Som nevnt i andre tråder, avklippede bein av en strømpebukse der trusedelen er av litt tykkere stoff og går litt nedover lårene. Anonymkode: 33f67...8cc
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Finnes og slike bånd; https://www.reimers.com/bandalettes-lårbånd-sort Anonymkode: 66386...835
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Disse er fantastiske under kjoler (kan også brukes uten kjole), de verken ruller opp eller blir klamme siden de er i pustende treningsmateriale: kjempebehagelig og kjølende, og unngår lårgnissing. Jeg bruker de korte under kjole https://barasportswear.com/no/product/black-pocket-shorts?sizeX=0&sizeY=0 Jeg har også flere ulike tynne fra H&M, men de ruller opp på lårene og de er mye klammere så jeg blir svett og klam, selv om de er tynnere stoff enn den over. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1219766002.html Anonymkode: 51efa...859 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er egentlig vitsen med kjole over, når man allerede går med sykkelshorts/kort tights. Det funker fint slik det er uten noe over. Anonymkode: 9ec07...a13 Liker ikke å gå i sykkelshorts/kort tights uten å ha noe over. Slipper å vise rumpa til alle. Anonymkode: ee47d...c04
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er egentlig vitsen med kjole over, når man allerede går med sykkelshorts/kort tights. Det funker fint slik det er uten noe over. Anonymkode: 9ec07...a13 Det er undertøy. Sykkelshorts til å ha under kjole er ofte i undertøysavdelingen. Den kan være svart eller beige om man har lys kjole. Man kan ikke gå med beige sykkelshorts uten kjole over, det er undertøy og ligner mer på en boksershorts. Det blir som å spørre hva vitsen med kjole er når man har på seg bh og truse, kan jo gå ute i bare trusen også (nei). Anonymkode: 51efa...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå