AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni jeg går gjennom en spontanabort og har fått tabletter for og sette i gang prosessen, jeg begynte og blø litt første dagen men nå har det stoppet helt og blø så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for og få litt fortgang i prosessen? jeg var på sykehuset i går siden jeg har feber men ble bare sendt hjem og fikk beskjed at det ikke var noe dem kunne gjøre. jeg er redd for at jeg får sepsis siden prossesen kom alderi ordelig i gang og feberen Anonymkode: 36741...360
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Hvor lenge blødde du da? Hvor langt på vei var du? Hvor mye blødde du? Anonymkode: af0a1...0aa
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge blødde du da? Hvor langt på vei var du? Hvor mye blødde du? Anonymkode: af0a1...0aa jeg blødde en dag, jeg vet ikke helt hvor langt på vei jeg kom siden fosteret stoppet å vokse, det var ikke mye det kom bare noen dråper blod Anonymkode: 36741...360
HeleneHS Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Hvis du har feber, så burde de ta det på alvor og sjekke deg - mulig at du trenger utskrapning! Kanskje best å ringe til fastlegen for å finne ut hva du skal gjøre? Har kun hatt SA som gikk av naturlig, men jeg husker at jeg fikk beskjed om å ta kontakt så fort jeg fikk feber eller kastet opp!
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni HeleneHS skrev (3 minutter siden): Hvis du har feber, så burde de ta det på alvor og sjekke deg - mulig at du trenger utskrapning! Kanskje best å ringe til fastlegen for å finne ut hva du skal gjøre? Har kun hatt SA som gikk av naturlig, men jeg husker at jeg fikk beskjed om å ta kontakt så fort jeg fikk feber eller kastet opp! jeg mener også dem sa det når jeg var der første gang men når jeg var der i går så sa dem at de pillene jeg fikk gjør sånn at tempen går opp di første dagene, så jeg blir litt forvirret Anonymkode: 36741...360
HeleneHS Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg mener også dem sa det når jeg var der første gang men når jeg var der i går så sa dem at de pillene jeg fikk gjør sånn at tempen går opp di første dagene, så jeg blir litt forvirret Anonymkode: 36741...360 Rart dem ikke sa det første gangen? Hvor høy feber har du? Har du smerter eller øm mage? Hvis du er usikker ville jeg uansett ringt til fastlegen, kanskje også greit å skrive "dagbok" på temperaturen, for å se om det blir verre?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni HeleneHS skrev (28 minutter siden): Rart dem ikke sa det første gangen? Hvor høy feber har du? Har du smerter eller øm mage? Hvis du er usikker ville jeg uansett ringt til fastlegen, kanskje også greit å skrive "dagbok" på temperaturen, for å se om det blir verre? Temperaturen hat vært mellom 38,7 og 38,5 i øret Anonymkode: cb321...d8b
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni HeleneHS skrev (31 minutter siden): Rart dem ikke sa det første gangen? Hvor høy feber har du? Har du smerter eller øm mage? Hvis du er usikker ville jeg uansett ringt til fastlegen, kanskje også greit å skrive "dagbok" på temperaturen, for å se om det blir verre? Jeg har ikke hatt noen smerter eller kvalme. Men er litt svimmel Anonymkode: cb321...d8b
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang i prosessen? Anonymkode: cb321...d8b
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 16.31): Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang i prosessen? Anonymkode: cb321...d8b Jeg måtte få mifegyn tablett før cytotec (kun cytotec satte det ikke i gang). Har du fått det? Bevegelse/lett trening skal hjelpe mener jeg. Men har du fremdeles feber og ikke blødd mer siden onsdag? Kanskje du bør ta kontakt med lege, du kan prøve legevakt på telefon og høre om de kan henvise deg direkte til gyn poliklinikk uten at du trenger å komme på legevakten? Anonymkode: 819c1...0a6
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg måtte få mifegyn tablett før cytotec (kun cytotec satte det ikke i gang). Har du fått det? Bevegelse/lett trening skal hjelpe mener jeg. Men har du fremdeles feber og ikke blødd mer siden onsdag? Kanskje du bør ta kontakt med lege, du kan prøve legevakt på telefon og høre om de kan henvise deg direkte til gyn poliklinikk uten at du trenger å komme på legevakten? Anonymkode: 819c1...0a6 Jeg fikk tabletter men di datt bare ut igjen Anonymkode: cb321...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå