AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Ja, samme dag som Norges Bank satt den ned. Men gjelder ikke fra før i august, og i følge en lånekalkulator sparer jeg svimlende 170 kr/mnd på det 🤪 Har Bulder. Anonymkode: ff77f...918 1
Million Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Ja. Og jeg har også Bulder bank. Rentenedsettelsen gjelder imidlertid ikke før 27. august. Som de fleste bankene skriver til sine kunder. NYE kunder i banker får imidlertid rentekuttet med det samme...de må ikke vente til august.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Har innskuddskonti i flere banker, men ikke lån. Har fått varsel fra den ene banken, men ikke de andre. Anonymkode: 7d590...5d1 1
Knutekålmor85 Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni (endret) I følge nedbetalingsplanen til boliglånet i nettbanken, så har vi fått det allerede denne måneden i Bulder. Edit: men i følge epost gjelder det fra 27. august Endret 25. juni av Knutekålmor85
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Nei har ikke fått, har sparebank 1. Vurderer å bytte bank, da jeg ser at jeg har veldig høy rente, og har lån på bare 25% av boligens verdi. Noen som har noen bank og anbefale? Anonymkode: 14692...671 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Ja,de har meldt via hjemmesiden sin at de setter ned renten med 0.25%. Har sparebank 1. Har 5.1 i rente fra før da, så har god avtale uansett (lo-favør grønt boliglån). De varsler 2 mnd før. Det gjør de også når de setter renten opp, så det er fair. Anonymkode: 8f6dd...7fd
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Ja, men gjelder ikke for fullt før August, men ser den likevel har gått ned litt allerede. SB1. Anonymkode: a478c...aef
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Ja, har rammelån i Bulder, og renta settes ned der. Har også fått beskjed om at rente på sparekonto settes ned i Bank Norwegian, men der er renta så dårlig at det er lenge siden jeg har hatt penger stående der. Anonymkode: 49d1b...d8f
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Nordea, inntil 0,25 fra slutten av august. ligger an til å bytte bank, får bedre rente pluss umidddlbar rentesenking hos annen bank Anonymkode: d2b40...624
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Ja. Bulderbank. Og de satte renten ned med en gang. Anonymkode: 62cd0...a29
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Har ikke fått varsel, men ser i appen at renta er skrudd ned, og vil bli skrudd ned enda mer i august. Men jeg jobber i banken og har ansattlån, så det er neppe sånn for de vanlige kundene 🤭 Anonymkode: 2886c...d49
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Ja jeg fikk varsel i dag og det trer i kraft 20.08. Haugesund sparebank Anonymkode: e5303...030
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja,de har meldt via hjemmesiden sin at de setter ned renten med 0.25%. Har sparebank 1. Har 5.1 i rente fra før da, så har god avtale uansett (lo-favør grønt boliglån). De varsler 2 mnd før. Det gjør de også når de setter renten opp, så det er fair. Anonymkode: 8f6dd...7fd Ja, de er påbudt å varsle 2 mnd før når de endrer renten til kundens disfavør, altså lånerenten opp eller innskuddsrenten ned. Anonymkode: 7d590...5d1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni Perine skrev (5 timer siden): Jeg har lån i SPK. Ingen varsel der ennå. I SPK kan renta på bustadlån endrast inntil seks gongar i året – i januar, mars, mai, juli, september og november. Anonymkode: 7b460...988
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni Ja, kom i dag og gjelder fra august. Sparer flere hundrelapper i måneden. Anonymkode: bf902...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå