AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Jeg bestilte en ting fra Elkjøp og det sto den skulle bli levert i morgen, men den kommer visstnok i dag– når samboer har fri og vi skal ut å handle. Det er sånn man må signere på. Hva skjer om vi drar ut og de kommer? 😣 Anonymkode: 964e4...5bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Hvem kjører ut varene? Dersom de kommer med Bring eller noe lignende kan du følge leveransen live i appen eller via link på sms. Der står det estimert tid for leveranse og hvor mange som er før deg på veien. Dersom det sendes med elkjøp bør de gjøre som ikea og ringe en halvtime før de kommer. Anonymkode: fd2f6...882
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bestilte en ting fra Elkjøp og det sto den skulle bli levert i morgen, men den kommer visstnok i dag– når samboer har fri og vi skal ut å handle. Det er sånn man må signere på. Hva skjer om vi drar ut og de kommer? 😣 Anonymkode: 964e4...5bb De pleier å ringe på forhånd. Hva med å alliere seg med noen som er i nærheten og kan komme å møte sjåføren om dere er litt for langt unna. Feks en nabo, bekjent, familie. Jeg har gjort det for en venninne tidligere. Anonymkode: bc336...60d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem kjører ut varene? Dersom de kommer med Bring eller noe lignende kan du følge leveransen live i appen eller via link på sms. Der står det estimert tid for leveranse og hvor mange som er før deg på veien. Dersom det sendes med elkjøp bør de gjøre som ikea og ringe en halvtime før de kommer. Anonymkode: fd2f6...882 Posten. Det står mellom 08-17. Anonymkode: 964e4...5bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De pleier å ringe på forhånd. Hva med å alliere seg med noen som er i nærheten og kan komme å møte sjåføren om dere er litt for langt unna. Feks en nabo, bekjent, familie. Jeg har gjort det for en venninne tidligere. Anonymkode: bc336...60d Jeg har ingen. Det står man må ha legitimasjon. Hadde det vært imorgen hadde det vært helt ok, men de kommer jo i dag en gang 😣 Anonymkode: 964e4...5bb
Million Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen. Det står man må ha legitimasjon. Hadde det vært imorgen hadde det vært helt ok, men de kommer jo i dag en gang 😣 Anonymkode: 964e4...5bb Er den handleturen så viktig å ha med to personer på da? Kan ikke samboeren din eller du dra og handle alene? Så kan den andre være hjemme i tilfelle vareleveransen dukker opp. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Million skrev (22 minutter siden): Er den handleturen så viktig å ha med to personer på da? Kan ikke samboeren din eller du dra og handle alene? Så kan den andre være hjemme i tilfelle vareleveransen dukker opp. Kontrollerende partner som vil sjekke alt alt går riktig for seg, og jeg kan være litt surrete. Pakken kom hjem etter at vi hadde kommet tilbake og vært hjemme i 30 min. Anonymkode: 964e4...5bb
Million Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kontrollerende partner som vil sjekke alt alt går riktig for seg, og jeg kan være litt surrete. Pakken kom hjem etter at vi hadde kommet tilbake og vært hjemme i 30 min. Anonymkode: 964e4...5bb Så du får ikke engang lov å være hjemme alene en stund mens han drar og handler!?? Herregud, jente, kom deg nå ut av dette forholdet! Verste jeg har hørt på en stund her inne når det kommer til forhold. Og det i en tråd som handler om en vareleveranse. 9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kontrollerende partner som vil sjekke alt alt går riktig for seg, og jeg kan være litt surrete. Pakken kom hjem etter at vi hadde kommet tilbake og vært hjemme i 30 min. Anonymkode: 964e4...5bb 🫣 Anonymkode: 043d2...0d2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Million skrev (30 minutter siden): Så du får ikke engang lov å være hjemme alene en stund mens han drar og handler!?? Han drar aldri og handler, det er det alltid jeg som gjør, men av og til vil han være med slik at jeg ikke surrer. Anonymkode: 964e4...5bb
Million Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han drar aldri og handler, det er det alltid jeg som gjør, men av og til vil han være med slik at jeg ikke surrer. Anonymkode: 964e4...5bb Og hvorfor er ikke han i stand til å dra og handle? Burde ikke dette være noe en voksen mann kan klare og faktisk lære seg om han ikke har prøvd det før? En handleliste dere har skrevet i fellesskap hjemme og bankkortet er alt han trenger. Beklager avsporingen. 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Million skrev (13 minutter siden): Og hvorfor er ikke han i stand til å dra og handle? Burde ikke dette være noe en voksen mann kan klare og faktisk lære seg om han ikke har prøvd det før? En handleliste dere har skrevet i fellesskap hjemme og bankkortet er alt han trenger. Beklager avsporingen. Han vil ikke bruke sine penger på det. Anonymkode: 964e4...5bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han vil ikke bruke sine penger på det. Anonymkode: 964e4...5bb Betaler du maten hans? Anonymkode: 1a94b...055
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kontrollerende partner som vil sjekke alt alt går riktig for seg, og jeg kan være litt surrete. Pakken kom hjem etter at vi hadde kommet tilbake og vært hjemme i 30 min. Anonymkode: 964e4...5bb AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han vil ikke bruke sine penger på det. Anonymkode: 964e4...5bb Høres ut som et alvorlig dysfunksjonelt forhold! Han vil ikke betale for maten sin? Han kontrollerer deg? LØP KVINNE!!!! Elkjøp var ditt minste problem i dag!! Anonymkode: 6b286...709 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Betaler du maten hans? Anonymkode: 1a94b...055 Ja, og jeg lager mat til ham hver eneste dag. Får ikke et takk en gang. Anonymkode: 964e4...5bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Dette eskalerte jo greit mye… Anonymkode: 77aeb...159 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trolleri trollera Anonymkode: d03f4...eab Det er det ikke, dessverre.Er nok mange av oss, men det er jo folk som tror verden er rosa. Kommer ikke til å skrive her mer nå. Ferdig. Anonymkode: 964e4...5bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå