Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ektemannen har snart bursdag og jeg ønsker å gi han noe som virkelig betyr noe. Han er en mann i 30-årene som tilsynelatende har alt, har ingen spesielle hobbyer og er generelt fornøyd med livet. Vi har et felles barn fra før av, og lillebror kommer nå i løpet av Juli! Han har stilt opp så innmari mye både for meg og sønnen våres så jeg synes han fortjener noe skikkelig bra. 

Jeg er helt blank, tenker og tenker hele tiden men kommer ikke på noe!🫩 tar i mot alle tips jeg får. Har dessverre ikke så innmari god økonomi for tiden, men budsjettet mitt har jeg presset opp til max 3000,-.

Anonymkode: 617a6...e33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kindle? Hodetelefoner? Nintendo Switch? Lagringsvin? Bøker? Verktøy? Festivalbiletter? 

Anonymkode: 211c8...bf8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kindle? Hodetelefoner? Nintendo Switch? Lagringsvin? Bøker? Verktøy? Festivalbiletter? 

Anonymkode: 211c8...bf8

Takk for svar! 

Han er dessverrr ingen lesehest, har hodetelefoner han er fornøyd med, og en switch.. drikker ikke vin, uinteressert i festival og har en hel bod full av verktøy😂 ellers var det veldig gode forslag☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Pizzaovn, sportsutstyr, en helg på spa- hotell, billetter til fotballkamp i Liverpool eller lignende hvis han er sportsinteressert, kurs i matlaging, snekring, eller noe annet han kunne syntes var gøy. Kajakk, telt, drivhus, sykkel

Anonymkode: 8a24a...122

Skrevet

Billetter til teater og middag, escape-room, juleshow.

Rulleskøyter, turski, sup-brett, telt og primus

Skrevet

Spa-opphold med barnevakt til sønn.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann ble ufattelig glad for at jeg hadde brukt tid på velge ut og kjøre til andre siden av landet for en analog klokke. Tidligere har han bare hatt disse stygge sportsklokkene.

Anonymkode: 52423...b86

Skrevet

Jeg er en som har alt jeg trenger, og kan kjøpe det jeg skulle trenge - så forstår konas utfordringer for gave..

Men får jeg ett flott kort med forsøk på en tegning og gode ord varmer det. Opplevelse i en form, massasje, kino, noe god mat, ett kurs i noe jeg liker blir jeg glad.

Er det noe han liker, hage, noe sport? 

Det som gjør gaven er følelsen av at du bryr seg - så si at dette har du tenkt mye på, er en gave i seg selv.

Lykke til!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Drone, fine sko, parfyme, lydplanke til TV, tur på restaurant, hengekøye 🙂

Anonymkode: 44067...f2d

Skrevet

Jeg ville satt pris på at min kone hadde avtalt en dag med mine nærmeste venner, en fotballkamp, en hyttetur eller en tur på pub. Kompiser og venner har en tendens til å bli nedprioritert i denne perioden av livet.

AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt ham hva han ønsker seg?

Anonymkode: 30da5...a18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du spurt ham hva han ønsker seg?

Anonymkode: 30da5...a18

Såklart.. 😊 flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...