AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:22 #1 Skrevet onsdag kl 07:22 Ser videoer fra influencere som bruker selvbruning og lyse klær, og tenker at det må da bli litt grisete? Anonymkode: d2fd9...060
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:26 #2 Skrevet onsdag kl 07:26 når du har smørt deg er det lurt å vente litt før man evt kler seg i lyse klær er min erfaring.. la det trekke inn og tørke.. Anonymkode: 94c31...dd9
Stor pike Skrevet onsdag kl 07:28 #3 Skrevet onsdag kl 07:28 Jo, det smitter. Men jeg opplever at det går greit å vaske av. I hvert fall sengetøy og håndklær som blir smittet etter dusjen. Det eneste jeg har slitt med, var da jeg smurte hele overkroppen og det satt seg i bh-en. Jeg har smurt på kvelden og latt det tørke før jeg kryper til sengs.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:30 #4 Skrevet onsdag kl 07:30 Jo. ser ut som en uteligger har lagt i sengetøyet til datteren min hvertfall Anonymkode: f36b7...35b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:31 #5 Skrevet onsdag kl 07:31 Smitter vel like mye av på mørkt tøy som på lyst tøy, bare synes ikke så godt på det mørke... Anonymkode: 9e01b...03b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:32 #6 Skrevet onsdag kl 07:32 Bedre å vaske oftere enn å se ut som en likbleik loser da. Anonymkode: da6c4...573
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:56 #7 Skrevet onsdag kl 08:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre å vaske oftere enn å se ut som en likbleik loser da. Anonymkode: da6c4...573 looser?? Fordi man velger ikke smøre på seg farge? Anonymkode: 94c31...dd9 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:10 #8 Skrevet onsdag kl 09:10 Er det ingen som soler seg lenger? Med høy faktor altså? Ts Anonymkode: d2fd9...060 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:29 #9 Skrevet onsdag kl 16:29 Jo det kan smitte av, men aldri opplevd at det ikke går av i vask. De få gangene jeg bruker selvbruning så påfører jeg tidlig kveld, og lar meg få tørke godt før jeg legger meg. Noen produkter er bedre enn andre, f.eks den fra NuSkin både flasser jeg av og svetter av på nattøyet (sengetøyet stinker!), mens St Tropez er mye bedre sånn sett. Anonymkode: a67c8...4e7 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:39 #10 Skrevet onsdag kl 16:39 Jo, fikk det ikke ordentlig av i vask heller. Er heller bleik 🤍 Anonymkode: ecfb8...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå