Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang følt deg usikker på hen når du plutselig flytter sammen med kjæresten og blir samboer?. Mistet du forelskelsen som du tidligere hadde?

Anonymkode: 9c240...8b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har skjedd. For min del betyr det at forholdet ikke er riktig for meg på lang sikt.

Anonymkode: 1c098...bc9

• Nyttig 1
Skrevet

Hva føler du deg usikker på? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. I det øyeblikket vi fikk nøkkelen til vårt felles hus endret han seg totalt. 
Det var så påfallende at alle kommenterte det. 
Og det var virkelig i det øyeblikket. 
under gjennomgang av huset (overtagelsen) forsvant han bare og lot meg stå med alt alene. Kom og skrev under på papirene og forsvant igjen. 
Så flyttet jeg inn ved hjelp av min familie. 
alle reagerte. 
Det ble et kort samboerskap for å si det sånn…

Anonymkode: 2e7a4...deb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mange ganger du bytter ut en mann så vil forelskelser ALLTID gå over. De fleste forhold går over etter 7-10 år statistisk. Så for hver gang du bytter ut partnere så blir det lettere å bryte opp med neste mann. Til slutt ender du opp som evig singel i 30 og 40 årene

Anonymkode: 7cfdb...8cf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan føle seg usikker i et forhold om det så har gått 1 eller 30 år. Spørsmålet er hva du er usikker på? 

Samboere i 10 år og jeg er usikker 1 gang i måneden jeg pga PMS. Så jeg veit hvor det kommer fra og at det ikke finnes noe logikk i det jeg føler der og da.

Usikkerheten kan komme fra deg, han, forholdet eller noe som skjer utenfra. Venner kan tilføre usikkerhet i forholdet med sine meninger. 

Så her må du forklare din usikkerhet, hvorfor og hva du føler?

Man gir ikke opp følelser og et forhold pga litt usikkerhet. Da er det feil fra begynnelsen hvis det er så lett å miste følelser.

Trur du de som lever sammen i 60 ikke opplever usikkerhet eller at følelser blir mindre i perioder? Jo, det gjør dem. Derfor må et forhold jobbes med. 

Anonymkode: ab2e9...f6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler aldri på at jeg er sammen med rett mann. Men jeg har vært i tidligere forhold og da har jeg jevnlig tvilt, men ikke i dette forholdet. Dette vil jeg være i og jobbe for uansett hva som skjer før han får meg til å føle meg elsket, sett, respektert og lyttet til. Vi kan være uenige om ting og vi har hatt vanskelige perioder, men vi har samme verdier, samme forståelse av økonomi, samme syn på religion o.l., nærliggende politiske syn eller så diskuterer vi dem, vi har ulike utdanninger, men like hobbyer, vi er enige om grensene i et forhold og hva som er et svik og ikke, og vi er enige i at vi er et team og vi vil hverandre vel. Vi er enige om store spørsmål som barn og hvor vi vil bo. I andre forhold har jeg følt at jeg har kjempet, eller ikke blitt forstått og at jeg ikke er prioritert, men godtatt det ved å bli. Altfor lenge. I et håp. Jeg er så glad jeg gikk videre fra det og turte tro på at det fantes noe som passet bedre for meg.

Anonymkode: 883d0...d87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...