AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Det er rett og slaut flaut å meddele tankene jeg sitter med, de er så intense. Jeg har en kjæreste og samboer, vi har hatt ett svært turbulens forhold da spesielt i starten hvor jeg har mistet tillit til han på grunn av gjentatte hendelser med andre jenter(flørting, liking av seksualiserte bilder og mye snakking med andre.) Sexen vår er dårlig, i starten var den bra, men etter tiden har jeg mistet lyst og insett at han gjør minmalt med jobb. Nå har jeg fått veldig smaken seksuelt for en kollega og klarer nesten ikke la være å møte han. Jeg er så imot utroskap, men jeg føler meg så tapt i forholdet med kjæresten min! Jeg har så lyst teste gresset på den andre siden. Har noen erfaringer rundt å dele? Eventuelt, råd?..Håper ingen dømmer. Anonymkode: 3dfc8...050
Tøvftta Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Slå opp med nåværende kjæreste og test ut andre etterpå. 5 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Så DU vil være troløs, svikefull og stygg mot kjæresten din og så håpe på at ingen dømmer deg ? Gjør slutt først før du skader den mannen. Anonymkode: b4001...297 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni Gjør det slutt. Så kan du ligge med hvem du vil. Og kanskje lære deg å skrive norsk? Anonymkode: 4c2b3...152 1 3
Perle Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni Herregud, bare gjør det slutt. Ikke gifte og ingen barn. HVA er poenget med dette forholdet? 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Så gjør det slutt? Enkelt. Anonymkode: 1945a...2b1 1
911 Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Skjønner ikke problemet. Dere er i et elendig forhold. Sexen er dårlig, han flørter med andre og du planlegger å ligge med en kollega. Gå fra hverandre om dere ikke har felles barn, egentlig uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Han hadde fortjent det han mannen din. Anonymkode: ecfc0...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå