Gå til innhold

Kjæresten min kom ut som aseksuell – usikker på veien videre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som 21-22-åring hadde jeg sexlyst som bare det. Hadde aldri kunnet være med noen som var aseksuell på den tiden. Ikke i dag heller for den saks skyld. Selv om min seksuelle drive har roet seg ned, er den fremdeles til stede og jeg er glad for at mannen min også har denne lysten i behold.

Det er bare du som vet hva som er riktig valg for deg, men livet er kort og en livslang partner bør man jo helst ha en del grunnleggende til felles med. Hvis du gjør det slutt, så blir det sikkert tøft i begynnelsen, men du må bare stå i det. Plutselig treffer du kvinnen i ditt liv som er på likefot som deg seksuelt og som har de andre gode kvalitetene som du ser etter. 

Hilsen K47

Anonymkode: 3e9a2...284

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Aseksuel betyr at hun ikke er tiltrekket til noen, ikke at hun ikke kan nyte sex.

Høres egentlig som hun ikke er aseksuel, men føler seg ukomfortabel når hun har sex. Jeg vil derfor anbefale at du avslutter forholdet.

Anonymkode: 18849...be3

Mange tror at aseksuell er det samme som fravær av libido. Det er egentlig litt frustrerende.

Anonymkode: c2b09...bab

Skrevet

Hun prøver å få deg til å gjøre slutt. Tipper det blir nytt forhold og masse sex ikke så lenge etter det. Litt lur måte å ikke bli den som slo opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er egentlig relativt rett fram. Hun vil ikke ha sex med deg, om det er av den ene eller andre grunnen spiller egentlig ingen rolle.

Det du må avgjøre er om du er tilfreds med dette. Kanskje vil hun tvinger seg gjennom noen samleier dersom dere ønsker dere barn, ellers er det ingenting å hente. Hvis dette funker for deg, så er det jo greit. Hvis ikke, så er det bedre å ta konsekvensene av det nå og ikke vente til det blir enda vanskeligere med unger, bikkje, stasjonsvogn og gjeld til pipa.

Anonymkode: c3f92...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...