AprilLudgate Skrevet 26. juni #21 Skrevet 26. juni Vel, jeg var ganske god på det vil jeg påstå 😅 Det som ikke med hensikt ble en stor hjelp var at jeg trente styrke type mye baseøvelser men også gående utfall med kettlebells osv. Markløft, squats med stang/vekter. Den stillingen (om en skal gjøre noe utover helt basic) krever styrke og itholdenhet særlig fra kjerne, lår og at en tåler repetisjoner. Nå gjorde ikke jeg det for å oppnå seksuelle fordeler, men det gav de fordelene også. Man må trene endel for å klare å få utholdenhet utover å måtte støtte seg hele tiden. En annen ting er å be fyren ligge stille, endel ødelegger alt ved å absolutt skulle medvirke. Men altså, finnes hundre andre ting å drive med og. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #22 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.40): Og det er kjempe flaut. Det er noe jeg virkelig skammer meg over. Det er noe som skjer mens jeg rir, rytmen blir bare totalt fucket. Også blir jeg veldig sliten veldig fort. Kan man øve på å ri aleine? Tips og råd? Anonymkode: f7bb7...808 hvor gammel er du? jeg lå med en dame på 21 da jeg var 36. Hun sa "jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det!", da hun red meg. Men hun om inn i en rymte og ble mer og mer glad i det. Anonymkode: da97f...509
AnonymBruker Skrevet 1. juli #23 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.40): Og det er kjempe flaut. Det er noe jeg virkelig skammer meg over. Det er noe som skjer mens jeg rir, rytmen blir bare totalt fucket. Også blir jeg veldig sliten veldig fort. Kan man øve på å ri aleine? Tips og råd? Anonymkode: f7bb7...808 Det er min favoritt og jeg er kjempegod på det. Har snudd flere menn fra å hate den stillingen fordi andre partnere var dårlige på det, til å elske det fordi jeg er så god. Det ligger mest i hoftene. Vet ikke om det har vært noe trening i å ha vært en hestejente i oppveksten. Men det er jeg som styrer bevegelsene, han følger bare meg. Anonymkode: bf93a...f41
AnonymBruker Skrevet 2. juli #24 Skrevet 2. juli Damer som ikke kan ri anses som et dårlig ligg. Hun kan ikke bare ligge der å ta imot og forvente at mannen skal gjøre all jobben. Anonymkode: 288e3...429
AnonymBruker Skrevet 2. juli #25 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Damer som ikke kan ri anses som et dårlig ligg. Hun kan ikke bare ligge der å ta imot og forvente at mannen skal gjøre all jobben. Anonymkode: 288e3...429 Dette høres kjent ut. Menn som ikke kan lage mat er ikke noe å samle på...Skal kvinner begynne å bruke menns logikk så stakkars menn.... Pass på så du ikke lager ris til egen ræv... Det er det mange menn som gjør. Forstår ikke at dere gidder... Vær imøtekommende, blid og hyggelig så kommer man langt med det. Ræva holdninger fyker rett ut døra... Hilsen en dame som er god på og håndtere hingster 😉 Anonymkode: b9e3d...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå