AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Jeg har ofte hørt av andre at kvinner som generelt er liten, at de er stram nedentil. Stemmer dette? Anonymkode: 395d5...60b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Ja, det stemmer. Noen ganger har jeg ikke engang klart å fått den inn. Anonymkode: f1e3c...c25 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Nei, det handler om genetikk… Ikke alle høye menn har store peniser heller. Hvor gammel er du? Anonymkode: 42e08...71f 16 2 20
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Det har ingen sammenheng. Har vært med ei dundre på langt over hundre som var trang som et nåløye og ei lita petita som var hul som et meteorkrater... Anonymkode: 102fd...314 8 1 3
Village Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det har ingen sammenheng. Har vært med ei dundre på langt over hundre som var trang som et nåløye og ei lita petita som var hul som et meteorkrater... Anonymkode: 102fd...314 Via alder mener jeg at det er en sammenheng. Unge kvinner er mer petite og mer nåløye enn eldre kvinner. Da blir petite kvinner mer nåløye også. 2 1
Sander33 Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Njei. En opphissa vagina kan svulme skikkelig opp, selv ei trang ei. Petit er litt lettere å kjøre. Litt mer liten Porsche sportsbil. Rask turn-in og bevegelser. Knipeøvelser. Ei jeg kjente godt kunne knipe knulle. Kunne være syyyykt trang og normal. Og ei lita ei var fisting klar. Pikker og vaginaer kommer i alle former og fasonger, og ukeform/opphisselse nærhet til orgasme kan og endre mye på følelsen inni henne! 1 1 2
Bamseklemmer Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ofte hørt av andre at kvinner som generelt er liten, at de er stram nedentil. Stemmer dette? Anonymkode: 395d5...60b Det stemmer sikkert med tanke på, at enkelte menn lyver og dropper forspill😉 7 3
Soft mann Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Alle nasjonaliteter føder omtrent like store barn. Så de er vel omtrent like store nede. tror det har mer å si hvor kåt å våt dei er, en størrelsen på damen 4 2 2
Flintis Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Hm... stramheten var vanlig, men ikke så lang, slik jeg husker det. (Norsk dame ca. 150cm 38 år og normalvektig). 2
draug 75 Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Det forutsettes at vagina er et passivt og uengasjert rør. Etter min erfaring er det ikke helt slik det er. Det kan være ganske mye liv der. Det forekommer imidlertid at kvinner er heller over på den slappe og uengasjerte siden - de tør kanskje ikke å engasjere seg, eller synes de ikke det er så sværet ("gjør det da, og blir ferdig!")? Det er i alle fall forskjell på det å være uengasjert og det og være underdanig og "passiv". I alle fall så har det mer å si med engasjement om hvordan det hele føles, mer enn hvordan hun er bygd opp og hvor hun kommer fra, hvor mange kuker hun har hatt oppi seg og hvilken farge det var på de. 2
Slarti Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Kan si såpass at den trangeste jeg har vert sammen med ikke var petit. Og den mest petite jeg har vert sammen med var alt annet en trang. (hun var ung også aldri hatt barn så kan ikke skylde på det) 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Overvektige kan være trangere pga fett som presser sammen skjeden. Dårlig forklart men ja.. Anonymkode: fbbae...465 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.36): Jeg har ofte hørt av andre at kvinner som generelt er liten, at de er stram nedentil. Stemmer dette? Anonymkode: 395d5...60b Nei Anonymkode: 1464c...6a8 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni Etter mange års erfaring i Pattis kan jeg skrive under på at petite kvinner er mye trangere enn større kvinner. Anonymkode: aa3ea...244 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Ikke nødvendigvis i skjeden. Men analt kan det være stor forskjell, som tenderer i retning av at de petitte kan ha svært trange rumpehull. Anonymkode: e70e6...035 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni De individuelle forskjellene er størst, det stemmer. Men en liten kvinne er i snitt mindre i alle deler av kroppen - også der. Så hvis du spør om petite generelt sett er trangere enn større kvinner, er svaret ja. (Vi kan selvfølgelig komme opp med masse svogerforskning som viser det motsatte. Jeg har også møtt asiatiske kvinner som ikke har vært trange....men den trangeste er likevel en petite asiatisk dame) Anonymkode: 1bd72...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni At det er ca. 10 cm åpning under en fødsel har liten sammenheng mellom skjedens elastisitet eller kvinnens kroppsstørrelse. Dere skal jo ikke akkurat inn i livmoren og rote, og denne åpningen er der jo kun da. Vevet ellers blir jo tøyd til det ytterste når hodet skal gjennom. Det sprekkes og revnes, og i tillegg er det store hormonelle påvirkninger i den fasen som gjør at skjeden skal være mest mulig tøyelig. Så ikke bland dette inn i «hverdagen». Hva som påvirker hvor slapp eller stram skjeden er er flere ting. Hormonstatus både i forhold til alder og syklus, kvinner som har passert overgangsalderen har mindre elastisitet pga, mindre østrogen, og kan oppleves trangere. Er det kort tid siden en fødsel er vevet ofte slappere, men dette trekker seg som oftest raskt tilbake. Er kvinnen kåt blir skjeden mer elastisk, og det er lettere å trenge inn. Har kvinnen en godt trent bekkenbunnsmuskulatur kan man også få følelsen av at kvinnen er trangere. Anonymkode: 79242...01f 4 2
Erixon Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 0.36): Jeg har ofte hørt av andre at kvinner som generelt er liten, at de er stram nedentil. Stemmer dette? Anonymkode: 395d5...60b Nope, har hatt sex med ca 70 personer og har ikke merka noen sammenheng. F eks eksen min veide 45 kg og var mindre stram en gjennomsnittet, eksen før det veide nok dobbelt så mye og var betraktelig strammere. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå