AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Vi er begge nye på en arbeidsplass. Syns vi fikk en god tone, der vi snakket om å gjøre ting sammen etter hvert osv. Men etter hvert har jeg merket at hun har tatt avstand. Og vet ikke hvorfor. Jeg dveler av og til over slike tilfeller i ettertid. Vi ble litt bedre kjent og delte litt om hverandre slik som kjæreste, bosituasjon (siden vi er unge) osv. Og bare lurer på hva jeg kan ha gjort galt? Eller hva som skjedde? Et eksempel er at vi snakket om at vi hadde ulik lønn (jeg tjener mer, er noen år eldre, mer erfaring osv) og hun tjener mye mindre. Jeg er heldig som bor i en bolig som familien eier da mine foreldre har god råd pga utdanning. Jeg har ikke sagt dette for å skryte, men hun lurte på hvorfor jeg byttet jobb (lønn) og hvor jeg bodde (da gikk vi nærmere innpå det temaet). En annen ting var at jeg sa etter lunsjen at jeg hadde slitt litt med migrene og kjente meg litt susete i hodet (var ikke ment som klaging, var bare for å si ifra hvis jeg virket trøtt). Lurer genuint på om dette kan irritere noen til å ta avstand? Jeg overtenker det nok. Bare syns det var litt kjedelig da jeg likte hun godt og følte vi hadde fått en god tone. Noen som har noen tanker? Anonymkode: 6fabd...43a
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Mest sannsynlig har du ikke gjort noe galt. Folk prøver seg litt frem med nye venner når man er ny. Anonymkode: 3112a...11f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Kanskje hun bare ikke la så mye i det, og siden har kommet mer i kontakt med noen andre. Men jeg synes jo kanskje det er litt spesielt at dere delte hvor mye dere har i lønn. Det er gjerne noe man holder litt for seg selv. Og det var nok ikke så gøy for henne å bli oppmerksom på at hun tjener mye mindre enn deg. Nå gjetter jeg bare. Anonymkode: 23061...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå