AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Saken er at jeg synes enne personen er dritkjedelig å snakke med, men han er en viktig referense og samarbeidspartner. Han synes merkelig nok at jeg er kjempeinteressant. 🙄 Er drittlei av å bare høre ham snakke om jobben og businessen hver gang. Har prøvd å krydre samtalene og snakke om ting som skjer i verden, men han "vrir seg unna", kanskje grunnet at han er konfliktsky og ikke vil ha debatter/uenigheter. Lider meg gjennom disse samtalene og vet knapt hva jeg skal si. Dere må ikke misforstå meg. Han er en viktig person. Han har hjulpet meg med mye i livet. Vil ikke bli kvitt ham for evig og alltid, men synes han kunne ringt sjeldnere. Synes 1 times samtale 1 gang i uka er for mye. Å si at jeg er opptatt er kanskje ikke riktig, for han vet at jeg ikke er det, da han ringer på en tid der jeg er ledig. Har hverken barn eller familie. Er det noe jeg kan si for å få ham til å ringe mindre uten å skremme ham bort? Er innadvendt og liker ikke small talk i 1 hel time. Han er veldig lukket og vil ikke si hva han mener om ting? Vil det hjelpe å snakke om noe jeg vet han ikke liker? Pride? Lhbt? Feminisme? Barnfrihet? Abort????? Eller er det bedre å si at jeg er innadvendt og blir sliten av samtaler med folk? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 40db6...a37
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rindre?? Anonymkode: 56a9f...818 ???? Anonymkode: 40db6...a37 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rindre? Hva er det? Anonymkode: fb1b6...6bf Å nei! Ser at jeg har fucket det opp. Det er dumme telefonen som har typo/ordliste som fyller inn ord automatisk. Kjempeslitsomt. Anonymkode: 40db6...a37
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å nei! Ser at jeg har fucket det opp. Det er dumme telefonen som har typo/ordliste som fyller inn ord automatisk. Kjempeslitsomt. Anonymkode: 40db6...a37 Hva skulle det stå der i stedet, da? Anonymkode: 56a9f...818
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rindre?? Anonymkode: 56a9f...818 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rindre? Hva er det? Anonymkode: fb1b6...6bf Det står da klart og tydelig ringe i innlegget. Jeg mener du bør si det som det er ts, at du setter pris på samtalene men at det blir mye med en time. Anonymkode: 0fe6f...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står da klart og tydelig ringe i innlegget. Jeg mener du bør si det som det er ts, at du setter pris på samtalene men at det blir mye med en time. Anonymkode: 0fe6f...ed7 Det gir jo ingen mening. Få ham til å ringe, men så vil hun ikke at han skal ringe? Anonymkode: 56a9f...818
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gir jo ingen mening. Få ham til å ringe, men så vil hun ikke at han skal ringe? Anonymkode: 56a9f...818 Hun har nok vært litt for kjapp i overskriften 😅 Anonymkode: 0fe6f...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har nok vært litt for kjapp i overskriften 😅 Anonymkode: 0fe6f...ed7 Skjønte det, men hva som egentlig skulle stå der var ikke lett å tyde… Anonymkode: 56a9f...818 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det står da klart og tydelig ringe i innlegget. Jeg mener du bør si det som det er ts, at du setter pris på samtalene men at det blir mye med en time. Anonymkode: 0fe6f...ed7 Som jeg skrev så vil jeg ikke skremme ham bort. Anonymkode: 40db6...a37
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni «Jeg må nesten avbryte deg. Jeg er ikke så pratsom i dag. Vinland snakkes en annen dag» -orker ikke nå -midt i en film -sliten -trøtt - spiser Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 5c2ac...799 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni 1 time en gang i uken er jo ikke mye? Hadde forstått det hvis det var 1 gang pr dag. Tenker at man bør klare og holde ut det. Også kan du si at du si at det blir for mye jobb og business prat, kan vi snakke om noe annet? Anonymkode: ebae7...a12 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Avbryt samtalen før det har gått en time. Anonymkode: abcb2...37b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det gir jo ingen mening. Få ham til å ringe, men så vil hun ikke at han skal ringe? Anonymkode: 56a9f...818 Hva skjer hvis du slår sammen 'ringe' og 'mindre' og mister noen bokstaver i midten? AnonymBruker skrev (6 timer siden): 1 time en gang i uken er jo ikke mye? Hadde forstått det hvis det var 1 gang pr dag. Tenker at man bør klare og holde ut det. Også kan du si at du si at det blir for mye jobb og business prat, kan vi snakke om noe annet? Anonymkode: ebae7...a12 En time en gang i uken er alt for mye om man ikke ønsker å snakke med (lytte til) den som ringer og snakker på inn- og utpust om noe gørr kjedelig. TS: Bare la være å ta telefonen, og om det kommer spørsmål/kommentar på det så si du var opptatt. Han trenger ikke vite at det du var opptatt med var å sitte hjemme alene i fred og ro og nyte stillheten. Anonymkode: 4d0b8...609
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Du må ta på deg selv, si at din introverte sjel ikke klarer så lange samtaler. Også finner du på unnskyldninger. Når han ringer sier du at lasagne står i ovnen, så du må legge på om 15 min. Du skal på trening om 30 min, har hårkur i håret etc Anonymkode: c6c20...254 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni Ville han fortsatt å ringe like ofte om du hadde sagt at du har møtt en type? Anonymkode: 84b27...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå