AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Jeg har ingenting å spørre om og det er kanskje ikke så mye å diskutere heller, men jeg er som sagt lei. Fire av mine håndklær har forsvunnet fra garderoben på jobben på under en måned. De har hengt til tørk etter dusjing. På grunn av dette har jeg begynt å ta runder der jeg kaster alle håndklærne jeg finner, ca fem av gangen, og da tar jeg også håndklær som henger i/på ulåste skap. Har hengt opp varsel om at eiendeler kommer til å forsvinne. Spesifiserte ikke at det er håndklærne som vil forsvinne, jeg vil bare at folk skal våkne. Varselet ble tatt ned med en gang, kanskje ikke så mange som rakk å se det. Vet at adm. dir. også bruker garderoben, kanskje jeg har kastet håndklærne hans også. Kjører ett raid for hver gang mine håndklær forsvinner, tatt to av fire raid så langt. Er overvåkningskamera utenfor garderoben. Kanskje man vil se meg med en søppelsekk (kjøpt inn til dette formålet) og man kan nok også sjekke hvem som har gått inn med adgangskort. So be it. Anonymkode: 5dd9f...173
Fjaselina Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Hæ? Forstår ikkje poenget. Nokon tek dine ting, så du kaster andre sine ting? 21 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fire av mine håndklær har forsvunnet fra garderoben på jobben på under en måned. På grunn av dette har jeg begynt å ta runder der jeg kaster alle håndklærne jeg finner, ca fem av gangen Kjører ett raid for hver gang mine håndklær forsvinner, tatt to av fire raid så langt. Anonymkode: 5dd9f...173 Logisk. Anonymkode: c2080...9ce 1
Buxus Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Ja, det virket smart. Skikkelig lurt, faktisk. Går ikke ut over noen uskyldige heller, det der. Garantert at folk vil våkne opp av denne kloke handlingen din. 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Yo! Cool down. Kanskje tenke litt strategier, kjølig. Snakke med folk. Anonymkode: 9ce85...1ea 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Dette skjønt jeg ingenting av. Anonymkode: dc8ed...695 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Det her er jo helt psycho reaksjon. Ta det opp på ordentlig måte med lederen din så det kan tas tak i. Eventuelt ta det opp i felles kommunikasjonskanal pm dere har det. På en saklig måte. Men å kaste andres ting fordi dine er forsvunnet... vanskelig å tro dette er reelt, men det er jo mange kasus der ute. Anonymkode: ba349...b5e 10 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Skolefri og ferie.. yei.. Anonymkode: e61c3...00b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Fjaselina skrev (6 minutter siden): Hæ? Forstår ikkje poenget. Nokon tek dine ting, så du kaster andre sine ting? Ja AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Yo! Cool down. Kanskje tenke litt strategier, kjølig. Snakke med folk. Anonymkode: 9ce85...1ea Tre av de som bruker garderoben jobber på min avdeling, resten har jeg lite kjennskap til. Kanskje dette blir en snakkis etter hvert, men om problemet blir løst er jeg mer usikker på. Nå som jeg har mistet fire håndklær på kort tid vil jeg tilpasse meg litt, vil ikke miste flere håndklær i uka, men jeg kommer ikke til å slutte helt med å henge dem opp til tørk. Nå kjøper jeg små håndklær for 30 kr. Jeg har forhørt meg med vekter/resepsjon, de har ingen kjennskap til forsvinningen, de har også spurt en renholdsarbeider. Anonymkode: 5dd9f...173
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Jeg tror du har mistet mer enn noen håndklær... Og fortsetter du sånn, kan du vel snart miste jobben også. Anonymkode: ecac3...63c 8 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Håndkleeet dit tåler å være vått til du kommer hjem så la være å henge det opp. Folk kanskje ikke liker det henger random håndklær og ingen folk der. Anonymkode: 2fddc...b2a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Løsningen din om å ta andre sine håndklær henger ikke på greip. Hva håper du å oppnå? Anonymkode: a5321...37a 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Vi hadde en kollega som det rablet for. Han gjorde slikt i starten. Endte med innleggelse på han. Kom aldri tilbake Anonymkode: 77151...c58 4 1 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håndkleeet dit tåler å være vått til du kommer hjem så la være å henge det opp. Folk kanskje ikke liker det henger random håndklær og ingen folk der. Anonymkode: 2fddc...b2a Jeg trener og dusjer før jobben, så henger jeg dem til tørk mens jeg jobber. Vekter/resepsjon fortalte at det også har forsvunnet dyre treningsklær, kanskje det er tyveri, mens håndklær bare kastes. Hun jeg snakket med nevnte også at hun vet om en som har irritert seg i garderoben, kanskje det er den hovedmistenkte. Usikker på om jeg mistenkes for å ha kastet håndklærne nå nylig, men kanskje siden omfanget begynner å bli stort. Anonymkode: 5dd9f...173
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde en kollega som det rablet for. Han gjorde slikt i starten. Endte med innleggelse på han. Kom aldri tilbake Anonymkode: 77151...c58 Glemte å skrive eksempelet. Han irriterte seg over rot på kjøkkenet, så han begynte å strø kaffe overalt. I bestikkskuff, hyller etc. Crazy Anonymkode: 77151...c58 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Løsningen din om å ta andre sine håndklær henger ikke på greip. Hva håper du å oppnå? Anonymkode: a5321...37a Jeg vet ikke hva dette vil resultere i, at folk kanskje begynner å snakke om det, kanskje tosken(e) som startet med dette vil stoppe, men det tviler jeg på. Anonymkode: 5dd9f...173
Knirke Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni Har dere en regel om at håndklær ikke kan henge til tørk? Be om begrunnelse for at dine håndklær blir borte, ikke bare kast andres for å hevne deg… 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni Kanskje er det av akkurat samme grunn at dine håndklær blir borte? Anonymkode: e91eb...c68 3 1
Grüner Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ingenting å spørre om og det er kanskje ikke så mye å diskutere heller, men jeg er som sagt lei. Fire av mine håndklær har forsvunnet fra garderoben på jobben på under en måned. De har hengt til tørk etter dusjing. På grunn av dette har jeg begynt å ta runder der jeg kaster alle håndklærne jeg finner, ca fem av gangen, og da tar jeg også håndklær som henger i/på ulåste skap. Har hengt opp varsel om at eiendeler kommer til å forsvinne. Spesifiserte ikke at det er håndklærne som vil forsvinne, jeg vil bare at folk skal våkne. Varselet ble tatt ned med en gang, kanskje ikke så mange som rakk å se det. Vet at adm. dir. også bruker garderoben, kanskje jeg har kastet håndklærne hans også. Kjører ett raid for hver gang mine håndklær forsvinner, tatt to av fire raid så langt. Er overvåkningskamera utenfor garderoben. Kanskje man vil se meg med en søppelsekk (kjøpt inn til dette formålet) og man kan nok også sjekke hvem som har gått inn med adgangskort. So be it. Anonymkode: 5dd9f...173 WTF? Dårlig stil av deg å hevne deg på alle dine kolleger selv om dine håndklær har blitt borte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå