Gå til innhold

Vanskelige å eksistere på dagen for dødsdatoe for mine foreldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre døde for noen år siden med et par års mellomrom men begge to om sommeren. Når denne tiden kommer så har jeg det vanskelig, kroppen går i vranglås og jeg sover ikke mye,jeg har vondt i hodet og hjertebank. Vil jo ikke ha det slik,men hjernen overtenker og så blir det slik.

Noen andre som har det slik eller har hatt slike reaksjoner og kommet ut av det? Vil så gjerne høre noe gode råd så ikke dagene blir så vanskelige. 

Anonymkode: 66bae...62b

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Min mann døde på en fredag i 17:30 tiden, og jeg hadde store problemer hver fredag ettermiddag med høy puls, urolig, lei meg ol det første året, men så begynte jeg å glemme tidspunktet hvis jeg var opptatt med noe.

Først fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke husket på det, men vet at det er godt for meg å ikke bli pint hver fredag.

Dette går over til slutt. Prøv å holde deg opptatt med noe 💔

Anonymkode: 14d34...901

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å synes slike dager er vanskelige, både fødselsdatoen og datoen våre kjære døde. 

Ingenting uvanlig med det, men vil si det blir lettere med årene, så man må bare ta tiden til hjelp. Kanskje skape andre minner de dagene, slik at det ikke kun er knyttet til den som er borte?

Anonymkode: 9fd6f...d03

• Hjerte 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har det og sånn noen dager i juli hvert år, ved mammas bursdag og dødsdag. Hun døde for over 30 år siden

• Hjerte 1
Skrevet

Min mor døde i desember 2022. På dagen i 2023 hadde jeg hodepine, og på dagen i 2024 fikk jeg spysjuka. Jeg har ikke spydd siden 2015 før dette. Minst. Jeg lurer på hva i år bringer. Forhåpentligvis noe bedre siden jeg går i terapi for dette. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...