Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hva var deres baby sine symptomer når de fikk tenner?

Jenta vår er nå 7 måneder og har den siste uken hatt opptil 6–7 bleier med bæsj hver dag. Konsistensen er litt løs og grønnlig. Hun virker også misfornøyd flere ganger gjennom dagen, og temperaturen har ligget og variert mellom 37,7 og 38,2.

I morgen har dette pågått i 8 dager, så da kommer vi til å ringe legen hvis hun fortsatt har feber. Men jeg er nysgjerrig på andres erfaringer – kan dette høres ut som tenner? Jeg klarer ikke å se noe i munnen hennes, men vet jo at det ikke alltid er lett å se før tannen bryter gjennom.

Blir jo litt bekymret når det har vart så lenge, og temperaturen har vært forhøyet av og på. Kan legge til at allmenntilstanden har vært god og hun har våte bleier og virker "påskrudd" med unntak at hun har vært litt mer "klagete".

Setter pris på alle erfaringer ❤️

Anonymkode: a2cc0...572

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei!

Hva var deres baby sine symptomer når de fikk tenner?

Jenta vår er nå 7 måneder og har den siste uken hatt opptil 6–7 bleier med bæsj hver dag. Konsistensen er litt løs og grønnlig. Hun virker også misfornøyd flere ganger gjennom dagen, og temperaturen har ligget og variert mellom 37,7 og 38,2.

I morgen har dette pågått i 8 dager, så da kommer vi til å ringe legen hvis hun fortsatt har feber. Men jeg er nysgjerrig på andres erfaringer – kan dette høres ut som tenner? Jeg klarer ikke å se noe i munnen hennes, men vet jo at det ikke alltid er lett å se før tannen bryter gjennom.

Blir jo litt bekymret når det har vart så lenge, og temperaturen har vært forhøyet av og på. Kan legge til at allmenntilstanden har vært god og hun har våte bleier og virker "påskrudd" med unntak at hun har vært litt mer "klagete".

Setter pris på alle erfaringer ❤️

Anonymkode: a2cc0...572

Man får ikke feber av tenner, men sykdom kan drikke tannfrembrudd. 

Høres mer ut som barnet har et magevirus. 

Anonymkode: 64f44...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Magevirus ja. Selv om 7 dager begynner å bli lenge.

Anonymkode: 700ac...668

Skrevet

Kan være tenner. Er barnet  mer irritert og sutrete? Forstyrret søvn? Har økt tyggebehov samtidig som det gjør vondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...