Gå til innhold

Accessoirer - armbånd, øredobber og sånt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper du armbånd, ørepynt, kjeder etc? Jeg tenker på sånt som bare skal freshe opp antrekket uten at man blir helt blakk.

selv var jeg veldig glad i smykker fra Nora, som jeg fant i klesbutikker, men har ikke sett det på lenge. 

Skrevet

Hvis jeg er på shopping så kjøper jeg. Synes gull forretningene har mye fint og ikke så dyrt. Så kjøper jeg en del på etsy. Kjøper alltid når jeg er ut og reiser. Elsker ting som ikke alle andre har. Kjøper alltid fra lokal gullsmed. Som er håndlaget. 

Anonymkode: c9b5d...a29

• Liker 1
Skrevet

Kan finne mye fint på Fretex 

Anonymkode: 47176...bab

Skrevet

Jeg kjøper mye brukt (og stort sett billig, det trenger ikke være ekte) - Fretex og andre bruktbutikker, både fysiske butikker og på etsy.

Skrevet

Illum, Boozt, Companys, Maanesten, noen ganger Glitter. 

Anonymkode: 684f5...784

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker egentlig å gå til gullsmeden og kjøpe noe ordentlig hvis jeg skal kjøpe smykker, men av rimeligere merker liker jeg godt Maanesten (både til smykker og hårpynt) og Swarovski 😊 

Anonymkode: f74d8...c82

Skrevet

Jeg liker Snö. De selger det på Vic og Gullsmed, ikke ekte gull/sølv men design og det holder seg fint lenge og synes de har mye fint. https://snoofsweden.com

Anonymkode: 068ee...9fc

Skrevet

Jeg kjøper mest på blomz, det er veldig billig og veldig fint, men noen av smykkene kan bli litt stygge etter en stund

Skal jeg ha noe ekte liker jeg Pandora og de vanlige gullsmedene

Skrevet
SuperNova skrev (11 timer siden):

Hvor kjøper du armbånd, ørepynt, kjeder etc? Jeg tenker på sånt som bare skal freshe opp antrekket uten at man blir helt blakk.

selv var jeg veldig glad i smykker fra Nora, som jeg fant i klesbutikker, men har ikke sett det på lenge. 

Har ikke og bruker ikke juggel. Bruker gull eller perler fra smykkesamlingen. 

Anonymkode: 3a285...725

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke og bruker ikke juggel. Bruker gull eller perler fra smykkesamlingen. 

Anonymkode: 3a285...725

Hvorfor svarer du i tråden da? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor svarer du i tråden da? 

Du vet det er folk som liker å hevde seg over andre. 

Jeg selv kan finne på å kjøpe smykker fra for eksempel Accessorize, selv om jeg har både gull og perler B659761F-FA7D-4548-93EE-6152CCEBF00F.gif.f6a2266ca24f0d31be90f5842737dd8f.gif

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hender jo at gullet og perlene fra smykkesamlingen blir litt traust, og da er det gøy med noe litt annet.

Så mange gode ideer til steder jeg kan kikke, mye lekkert, altså!

• Liker 2
Skrevet

Etsy.

Anonymkode: 2526a...754

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker Tom Wood

Anonymkode: f5ef0...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...