SuperNova Skrevet tirsdag kl 18:58 #1 Skrevet tirsdag kl 18:58 Hvor kjøper du armbånd, ørepynt, kjeder etc? Jeg tenker på sånt som bare skal freshe opp antrekket uten at man blir helt blakk. selv var jeg veldig glad i smykker fra Nora, som jeg fant i klesbutikker, men har ikke sett det på lenge.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:07 #2 Skrevet tirsdag kl 19:07 Hvis jeg er på shopping så kjøper jeg. Synes gull forretningene har mye fint og ikke så dyrt. Så kjøper jeg en del på etsy. Kjøper alltid når jeg er ut og reiser. Elsker ting som ikke alle andre har. Kjøper alltid fra lokal gullsmed. Som er håndlaget. Anonymkode: c9b5d...a29 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:13 #3 Skrevet tirsdag kl 19:13 Kan finne mye fint på Fretex Anonymkode: 47176...bab
Daria Skrevet tirsdag kl 19:16 #4 Skrevet tirsdag kl 19:16 Jeg kjøper mye brukt (og stort sett billig, det trenger ikke være ekte) - Fretex og andre bruktbutikker, både fysiske butikker og på etsy.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:57 #5 Skrevet tirsdag kl 19:57 Illum, Boozt, Companys, Maanesten, noen ganger Glitter. Anonymkode: 684f5...784 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #6 Skrevet tirsdag kl 20:35 Jeg foretrekker egentlig å gå til gullsmeden og kjøpe noe ordentlig hvis jeg skal kjøpe smykker, men av rimeligere merker liker jeg godt Maanesten (både til smykker og hårpynt) og Swarovski 😊 Anonymkode: f74d8...c82
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:29 #7 Skrevet tirsdag kl 21:29 Jeg liker Snö. De selger det på Vic og Gullsmed, ikke ekte gull/sølv men design og det holder seg fint lenge og synes de har mye fint. https://snoofsweden.com Anonymkode: 068ee...9fc
Sigrid<3 Skrevet tirsdag kl 22:28 #8 Skrevet tirsdag kl 22:28 Jeg kjøper mest på blomz, det er veldig billig og veldig fint, men noen av smykkene kan bli litt stygge etter en stund Skal jeg ha noe ekte liker jeg Pandora og de vanlige gullsmedene
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:36 #9 Skrevet onsdag kl 06:36 SuperNova skrev (11 timer siden): Hvor kjøper du armbånd, ørepynt, kjeder etc? Jeg tenker på sånt som bare skal freshe opp antrekket uten at man blir helt blakk. selv var jeg veldig glad i smykker fra Nora, som jeg fant i klesbutikker, men har ikke sett det på lenge. Har ikke og bruker ikke juggel. Bruker gull eller perler fra smykkesamlingen. Anonymkode: 3a285...725
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:44 #10 Skrevet onsdag kl 06:44 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke og bruker ikke juggel. Bruker gull eller perler fra smykkesamlingen. Anonymkode: 3a285...725 Hvorfor svarer du i tråden da? Anonymkode: 684f5...784 8 2
Peanut Skrevet onsdag kl 11:39 #11 Skrevet onsdag kl 11:39 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor svarer du i tråden da? Anonymkode: 684f5...784 Du vet det er folk som liker å hevde seg over andre. Jeg selv kan finne på å kjøpe smykker fra for eksempel Accessorize, selv om jeg har både gull og perler 1 1
SuperNova Skrevet onsdag kl 12:39 Forfatter #12 Skrevet onsdag kl 12:39 Det hender jo at gullet og perlene fra smykkesamlingen blir litt traust, og da er det gøy med noe litt annet. Så mange gode ideer til steder jeg kan kikke, mye lekkert, altså! 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Liker Tom Wood Anonymkode: f5ef0...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå