hohumpf Skrevet 25. juni 2025 #21 Skrevet 25. juni 2025 Stor pike skrev (På 24.6.2025 den 21.05): Jeg er fratatt BankID Det er en uting at en må ha elektronisk ID fra privat(e) aktør(er) for å kunne bruke offentlige tjenester på nett.
hohumpf Skrevet 25. juni 2025 #22 Skrevet 25. juni 2025 Stor pike skrev (På 24.6.2025 den 20.54): Senest i dag betalte jeg 2x 171,- i pasienttransport. Du får reisestøtte til disse behandlingene.
hohumpf Skrevet 25. juni 2025 #23 Skrevet 25. juni 2025 Rotemor skrev (På 24.6.2025 den 23.24): Jeg skrev eller lignende. Du kan bruke en av de andre tjenestene for innlogging. Jeg husket bare ikke hva det het😊 Slik skaffer du deg elektronisk ID. Så, @Stor pike, skaff en annen elektronisk ID på høyeste sikkerhetsnivå (nivå 4), Commfides/Buypass ID? (MinID har for lavt sikkerhetsnivå, nivå 3, for Helsenorge.)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2025 #24 Skrevet 25. juni 2025 hohumpf skrev (10 minutter siden): Du får reisestøtte til disse behandlingene. Helt uten relevans, når ts har fått rekvirert reise med pasientreiser. Når hun har frikort så skal hun ikke betale egenandeler x 2 for pasientreiser. Anonymkode: 95003...ef5
hohumpf Skrevet 25. juni 2025 #25 Skrevet 25. juni 2025 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Helt uten relevans, når ts har fått rekvirert reise med pasientreiser. Når hun har frikort så skal hun ikke betale egenandeler x 2 for pasientreiser. Anonymkode: 95003...ef5 Det kommer ikke frem av TS sine innlegg om det var en organisert reise, det du kaller «rekvirert», eller ei. Uansett, hva som dekkes er det samme. Så lenken er relevant og har informasjon om egenandel vs. frikort. For øvrig: Oversikt over egenandeler og satser for reisestøtte. Endret 25. juni 2025 av hohumpf FIkse tegnsetting, la inn litt om egenandel og rettet litt på navn på lenke.
Stor pike Skrevet 26. juni 2025 Forfatter #26 Skrevet 26. juni 2025 hohumpf skrev (12 timer siden): Det kommer ikke frem av TS sine innlegg om det var en organisert reise, det du kaller «rekvirert», eller ei. Uansett, hva som dekkes er det samme. Så lenken er relevant og har informasjon om egenandel vs. frikort. For øvrig: Oversikt over egenandeler og satser for reisestøtte. Jeg har skrevet pasienttransport.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå