AnonymBruker Skrevet 25. juni 2025 #41 Skrevet 25. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): ^ "Alpha females" for menn er hva han her er for kvinner. Menn liker feminine kvinner, sjokk. Anonymkode: c8165...1df Så feminint = Tjene lite og være avhengig av en mann? Da kan dere ikke i tillegg anklage kvinner for å være «gold diggers». Anonymkode: 0cab2...b6f 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2025 #42 Skrevet 25. juni 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men jeg vet ikke om det er det TS mener å uttrykke så det får hun selv kommentere. Der er jo hva hun har sagt rett ut at hun mener. Anonymkode: 05a9b...bd9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2025 #43 Skrevet 25. juni 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Om en kvinne tjener 500000 eller 1500000 er fullstendig likegyldig, så lenge hun i utgangspunktet er i stand til å forsørge seg selv. Tja om man bare skal overleve så. Selv foretrekker jeg å leve livet, og ikke bare overleve, og jeg har noen hobbyer som koster litt penger både i utstyr og i eventuelt reise for å drive med som jeg helst skulle ha delt med en eventuell partner. Og jeg ville heller ikke ha sponset dette for en partner (annet enn å låne bort utstyr i begynnelsen for å vekke interessen hvis hun ikke driver med det fra før av). Hun må altså ha egen inntekt nok til å kunne dekke utstyr og reise i forbindelse med disse hobbyene selv pluss eventuelt hennes hobbyer som jeg kan bli interessert i. Hun trenger ikke være rik, men ha nok til å kunne ta slike utgifter selv som sagt. Anonymkode: 05a9b...bd9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå