Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man er hos en venn og bestemmer seg for å dra ut på byen sammen, er det da ikke vanlig at man også drar hjem sammen? Altså når vi har avtale om nach hos denne personen og vi som dro ut med han hadde tingene våres hos han? 

Forrige helg satt jeg og to andre å drakk hos en venn da vi bestemte oss for å dra ut. Skulle dra hjem til han etterpå så jeg lot tingene mine ligge igjen der. Men han møter andre personer på byen som han velger å være med videre. Hadde skjønt det om han hadde møtt en dame eller noe, men dette var helt tilfeldige menn og han ville heller feste videre med disse enn oss. Vi fikk heller ikke være med da det ikke var plass til alle.

Prøvde å si til han at vi måtte hente ting hos han og at vi ville han skulle være med oss, men nei. Mulig jeg overreagerer, men denne vennen har relativt ofte stukket fra oss ved «bedre tilbud» og jeg begynner å føle at han bare er med oss om han ikke har andre å være med.. 

Anonymkode: 379ab...9af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg faktisk var ganske spesiell oppførsel. Dere er jo tydeligvis bare bra nok til noe bedre dukker opp. 

Anonymkode: 155cd...d78

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det syns jeg faktisk var ganske spesiell oppførsel. Dere er jo tydeligvis bare bra nok til noe bedre dukker opp. 

Anonymkode: 155cd...d78

Ja er det jeg begynner å føle på også.. hadde det kun vært denne gangen så ok, men når det har skjedd ganske ofte så begynner jeg å lure 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når man er hos en venn og bestemmer seg for å dra ut på byen sammen, er det da ikke vanlig at man også drar hjem sammen? Altså når vi har avtale om nach hos denne personen og vi som dro ut med han hadde tingene våres hos han? 

Forrige helg satt jeg og to andre å drakk hos en venn da vi bestemte oss for å dra ut. Skulle dra hjem til han etterpå så jeg lot tingene mine ligge igjen der. Men han møter andre personer på byen som han velger å være med videre. Hadde skjønt det om han hadde møtt en dame eller noe, men dette var helt tilfeldige menn og han ville heller feste videre med disse enn oss. Vi fikk heller ikke være med da det ikke var plass til alle.

Prøvde å si til han at vi måtte hente ting hos han og at vi ville han skulle være med oss, men nei. Mulig jeg overreagerer, men denne vennen har relativt ofte stukket fra oss ved «bedre tilbud» og jeg begynner å føle at han bare er med oss om han ikke har andre å være med.. 

Kanskje du skal spørre han som faktisk kan gi deg svar, så tar du det derifra.

Anonymkode: a9b9b...cad

AnonymBruker
Skrevet

Om dere hadde en konkret avtale om at dere skulle tilbake samme kveld/natt, så er det kjipt gjort av han. Alkoholen forsterker slike spontanhandlinger når noen har det gøy og vil fortsette festen et annet sted, men det er ikke en unnskyldning når dere hadde en avtale om å reise hjem dit sammen. 

Ellers om ting: jeg forventer aldri å få hente noe fra festlokalet samme kveld/natt etter en tur på byen. Planer endrer seg så ofte og folk er fulle og/eller slitne. Da tar jeg tingene med på byen eller henter det dagen etterpå. 

Anonymkode: f1cc5...d00

• Nyttig 1
Skrevet

Eeeh.... her har det aldri vært normalt at man ditcher vennene sine når man drar ut sammen...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Altså når vi har avtale om nach hos denne personen og vi som dro ut med han hadde tingene våres hos han? 

Ikke legg igjen ting hos folk. Ting kan skje.

Anonymkode: 1f49d...eb3

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...