Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en jobb jeg virkelig ønsker meg og er i en stor barnehage. Hvordan kan jeg vise gode lederegenskaper i gruppeintervjuet og hva annet bør jeg være oppmerksom på? Intervjuet består av både et gruppeintervju med case og deretter en individuell del på pc…

Takknemlig for hjelp!

Anonymkode: af2e1...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dress smart, skill deg ut positivt

Ellers mener Google IA
"To succeed in a group interview, focus on demonstrating your communication, teamwork, and problem-solving skills while showcasing your individual strengths. Arrive on time, actively listen to others, speak up thoughtfully, and be respectful of your fellow candidates"

Ligger mange gode tips og taktikker på verdsveven. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Se de andre, ikke bare hevde deg selv 😊

Anonymkode: f9830...d8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å høre på de andre også når du vet best. 😆 men, seriøst, gruppeintervju på barnehage? Hadde aldri møtt jeg. 

Anonymkode: 8077b...ef8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Viktig å høre på de andre også når du vet best. 😆 men, seriøst, gruppeintervju på barnehage? Hadde aldri møtt jeg. 

Anonymkode: 8077b...ef8

Hvorfor hadde du ikke møtt? Dette er en lederstilling😊ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er en jobb jeg virkelig ønsker meg og er i en stor barnehage. Hvordan kan jeg vise gode lederegenskaper i gruppeintervjuet og hva annet bør jeg være oppmerksom på? Intervjuet består av både et gruppeintervju med case og deretter en individuell del på pc…

Takknemlig for hjelp!

Når man skal løse caser så er det viktig å vise at du har selvinnsikt, evner til å samarbeide med de andre, og hvor løsningsorientert du er.

En god leder er en leder som er lydhør, er empatisk, god til å delegere, er åpen for andre løsninger og ser etter det beste i andre mennesker. Det er et godt utgangspunkt for å kunne samarbeide på gruppenivå. 

Nøkkelen er kommunikasjonen dere imellom. 

Dette er veldig spennende, og jeg ønsker deg masse lykke til 🤞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Se de andre, ikke bare hevde deg selv 😊

Anonymkode: f9830...d8a

Bra tips 👌

Anonymkode: b1725...b5b

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Når man skal løse caser så er det viktig å vise at du har selvinnsikt, evner til å samarbeide med de andre, og hvor løsningsorientert du er.

En god leder er en leder som er lydhør, er empatisk, god til å delegere, er åpen for andre løsninger og ser etter det beste i andre mennesker. Det er et godt utgangspunkt for å kunne samarbeide på gruppenivå. 

Nøkkelen er kommunikasjonen dere imellom. 

Dette er veldig spennende, og jeg ønsker deg masse lykke til 🤞

Tusen takk! Ts

Skrevet

Vet ikke om jeg ville giddet.

Bruk heller referanser om man ikke søker internt.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig med gruppeintervju i bhg. Litt mer vanlig med enkeltintervju, men absolutt ikke uvanlig med gruppe. Aldri vært på intervju ang lederstilling. Men generelt i gruppeintervju, så ønsker de jo å se deg, hvem er du i en gruppe? Vær delaktig, tørr å kom med ditt, og vis deg frem med det du har, samtidig som at du må gi rom til de andre, lytt, still kanskje spørsmål, og se de andre. Eks under en case, kom med ditt, la andre komme til, se at de andre får snakke, kanskje Kari ikke sier så mye, da vil jeg råde deg til å spørre "hva tenker du Kari?" For å vise at du ser og slipper til de andre. Det er en fin balanse der. Hevd deg selv, få frem det du skal si og dine tanker. Men samtidig slipp til de andre litt også.

Anonymkode: 95113...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...