AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Hei! Har en venn som så og si alltid har vært hyppig på snapchat. I det siste har jeg sett at snapmap ikke oppdaterer posisjonen hans. Det kan stå at han var aktiv for 4 timer siden, selv om jeg vet at han akkurat var aktiv. Hvordan kan dette skje? Er det er "hemmelig" triks for å skjule posisjonen? Anonymkode: fe624...eaf
Abra Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Er vel ingenting hemmelig ved å slå av posisjonsdata. Eller ghost modus på snap. Eller at en rett og slett velger å ikke dele posisjon med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Hvorfor er du så opptatt av det? Dette minner meg om stalker tendenser... Anonymkode: 3642e...fff 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Opplever selv at det kan henge seg opp uten at jeg gjør noe. Anonymkode: a9fb4...dbc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Abra skrev (7 minutter siden): Er vel ingenting hemmelig ved å slå av posisjonsdata. Eller ghost modus på snap. Eller at en rett og slett velger å ikke dele posisjon med deg. Så hvis du slår av posisjonsdata vil du fortsatt vises på snapmap? Trodde du ble borte fra kartet da.. Anonymkode: fe624...eaf
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du så opptatt av det? Dette minner meg om stalker tendenser... Anonymkode: 3642e...fff Er ingen stalker. Han har tidligere vært i et dårlig miljø med endel rus. Derfor jeg blir bekymra når han blir "borte". Anonymkode: fe624...eaf
Abra Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så hvis du slår av posisjonsdata vil du fortsatt vises på snapmap? Trodde du ble borte fra kartet da.. Anonymkode: fe624...eaf Da vil siste posisjon som snapchat har om deg vises. Tror du forsvinner helt fra kartet hvis en slår på ghost modus. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå