Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag tok jeg permanent i håret. Er ikke helt fornøyd, for på toppen er det ikke noen krøller. 

Jeg leste et sted at det er ok å la håret vætes litt etter 24 timer, men at det kan være hensiktsmessig å ikke vaske det før det er gått 48/72 timer. Stemmer dette? 

Gjør det noe om jeg vasket det i morgen, eller må jeg vente 72 timer for å se om krøllene på toppen kommer/ikke kommer når jeg styler det? 

Hjelp 😞

Anonymkode: b0442...31c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er så veldig fornøyd så løser det seg jo greit av seg selv hvis du vasker det?

Anonymkode: 95cb2...690

AnonymBruker
Skrevet

I følge legally blonde så er det 48 timer.

Anonymkode: 410f1...a48

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: f620e...c10

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg tatt permanent siden 1980-tallet, men jeg mener det er 48 timer.

Anonymkode: 8720c...062

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis du ikke er så veldig fornøyd så løser det seg jo greit av seg selv hvis du vasker det?

Anonymkode: 95cb2...690

Hvis ikke det blir bra etter vask, så må jeg nesten gå tilbake for å få de til å fikse det for meg... Men jeg vil jo ikke ødelegge det med vilje 😩 Jeg vil bare prøve å fikse det, flaut å komme på jobb med den sveisen jeg har nå, med rett hår på toppen og krøllete under.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

I følge legally blonde så er det 48 timer.

Anonymkode: 410f1...a48

Ja jeg har googlet meg til også den referansen 😂 siden også ab under sier det samme så får jeg vente med å også være håret til torsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis ikke det blir bra etter vask, så må jeg nesten gå tilbake for å få de til å fikse det for meg... Men jeg vil jo ikke ødelegge det med vilje 😩 Jeg vil bare prøve å fikse det, flaut å komme på jobb med den sveisen jeg har nå, med rett hår på toppen og krøllete under.

jeg ville gått tilbake FØR jeg vasket det slik de ikke kan si at det er du som har rota det til ved å vaske.. 

Anonymkode: 7d20c...e63

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke man gjorde dette lenger! 😀

Anonymkode: c3a8d...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...