AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni I dag tok jeg permanent i håret. Er ikke helt fornøyd, for på toppen er det ikke noen krøller. Jeg leste et sted at det er ok å la håret vætes litt etter 24 timer, men at det kan være hensiktsmessig å ikke vaske det før det er gått 48/72 timer. Stemmer dette? Gjør det noe om jeg vasket det i morgen, eller må jeg vente 72 timer for å se om krøllene på toppen kommer/ikke kommer når jeg styler det? Hjelp 😞 Anonymkode: b0442...31c
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Hvis du ikke er så veldig fornøyd så løser det seg jo greit av seg selv hvis du vasker det? Anonymkode: 95cb2...690
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni I følge legally blonde så er det 48 timer. Anonymkode: 410f1...a48 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Nå har ikke jeg tatt permanent siden 1980-tallet, men jeg mener det er 48 timer. Anonymkode: 8720c...062
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis du ikke er så veldig fornøyd så løser det seg jo greit av seg selv hvis du vasker det? Anonymkode: 95cb2...690 Hvis ikke det blir bra etter vask, så må jeg nesten gå tilbake for å få de til å fikse det for meg... Men jeg vil jo ikke ødelegge det med vilje 😩 Jeg vil bare prøve å fikse det, flaut å komme på jobb med den sveisen jeg har nå, med rett hår på toppen og krøllete under. Anonymkode: b0442...31c
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I følge legally blonde så er det 48 timer. Anonymkode: 410f1...a48 Ja jeg har googlet meg til også den referansen 😂 siden også ab under sier det samme så får jeg vente med å også være håret til torsdag. Anonymkode: b0442...31c
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis ikke det blir bra etter vask, så må jeg nesten gå tilbake for å få de til å fikse det for meg... Men jeg vil jo ikke ødelegge det med vilje 😩 Jeg vil bare prøve å fikse det, flaut å komme på jobb med den sveisen jeg har nå, med rett hår på toppen og krøllete under. Anonymkode: b0442...31c jeg ville gått tilbake FØR jeg vasket det slik de ikke kan si at det er du som har rota det til ved å vaske.. Anonymkode: 7d20c...e63 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Jeg trodde ikke man gjorde dette lenger! 😀 Anonymkode: c3a8d...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå