AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Jeg fikk den i posten i dag. En brukt gammel (sølv?) ring. Ingen avsender og jeg finner ikke ut hvem eller hvorfor noen kunne ha sendt den. Jeg er en voksen dame med barn og mann Anonymkode: ddee1...c23
lavendel0 Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Det er bare en ring? Skjønner ikke hva som skjer med ringer på dette underforumet... Noen kan ha tilfeldigvis kvittet seg med den?
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni lavendel0 skrev (4 minutter siden): Det er bare en ring? Skjønner ikke hva som skjer med ringer på dette underforumet... Noen kan ha tilfeldigvis kvittet seg med den? Jeg skrev: jeg fikk den i posten i dag. Adressert til meg. Stemplet og med frimerke Anonymkode: ddee1...c23 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Ser ut som sølv, den har litt patina. Men sjekk stempelet. Symbolikken er veldig enkel, så jeg tror den har liten verdi overhodet. Anonymkode: 72358...063 1
Jadaomatte Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skrev: jeg fikk den i posten i dag. Adressert til meg. Stemplet og med frimerke Anonymkode: ddee1...c23 Creepy.. 3
lavendel0 Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skrev: jeg fikk den i posten i dag. Adressert til meg. Stemplet og med frimerke Anonymkode: ddee1...c23 Ja det skrev du nå da lol. Det er nok veldig tilfeldig (for dette underforumet hvertfall) og det er ikke noe noen av oss kan vite. Du må bare tenke på hvem du kjenner som kunne hatt gjort dette? 🤷🏻♀️
FrkSolsikke Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Kan du være ring du har hatt som barn? En gammel venninne som har funnet ringen din hjemme hos seg? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni FrkSolsikke skrev (2 minutter siden): Kan du være ring du har hatt som barn? En gammel venninne som har funnet ringen din hjemme hos seg? Det er det jeg tror,men ingen av mine gamle venninner vet noe om dem. Alle er spurt. Synes det er litt rart at det ikke står noe i brevet.. Anonymkode: ddee1...c23
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Ser ut som noe fra 90-tallet. Kan det være noen fra din fortid som mener den kan være gjenglemt/forlagt/mistet av deg for lenge siden? Kan det være en tidligere gave fra deg til en (nå) bitter eksvenn? Ser den helt ukjent ut for deg? Kan den ha ha vært en gave fra en av dine foreldre til en tidligere flamme, som nå sendt til deg som en slags "arv"/minne? Anonymkode: 461d3...602
Gjest Lawyam Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni (endret) Jeg får ikke inn noe annet enn at jeg tenker at nå har du fått noe å gruble over i lang tid fremover. Du kan jo ikke kaste den heller i tilfelle det skulle være noe 'viktig', som du kanskje ikke vet i dag, men finner ut av senere, slik at du vil angre hvis du kaster den. Bruke den gjør du vel heller ikke, spesielt ikke vet 'hva som forbindes med den' og så føler du vel at du må beholde den da, hvor skal du legge den, i smykkeskrinet, nei, ikke sammen med 'dine' smykker. Jeg ville ha tenkt slik og tror jeg hadde pakket den inn og lagt den i garasjen eller noe for å glemme det, til jeg eventuelt fikk et svar. Egentlig noe dårlig gjort å gjøre noe slikt, uten å i det minste gi et lite hint. Det kan jo være at noen har trodd det var din og bestemt seg for å sende den til deg, at den egentlig er en venninne du vanket sammen med før som eide den og at noen ryddet, moren til noen f.eks, og trodde det var din...? Eller kanskje venninnen selv som fant den hjemme og husket noe feil.. ? 'Var det ikke xxxxx som hadde en slik'..? Endret 24. juni av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kast den i nærmeste elv. Anonymkode: 86643...aa6 Hvorfor? Anonymkode: ddee1...c23 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Creepy, ingen normale mennesker som sender folk slikt uten en beskjed i brev eller no. Ekle greier. Anonymkode: 3b507...181 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Er det du som får anonyme blomster på døra også? Anonymkode: e4327...64c
Gjest Lawyam Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni (endret) Det er vel naturlig at slikt medfører tankespinn også, men det er nå mer vanlig og noe mindre uggent enn å få en ring. De visner nå i det minste. Og du kan jo på en måte vite om det er god vilje eller ikke hvertfall, om det ikke er visne blomster eller kaktus som dukker opp da. Her vet en jo ikke om det er en 'kjærlighetserklæring, en avvisning, eller noenting, men sikkert ikke noe ille da, sikkert noen som bare tror den tilhører deg. Endret 24. juni av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det du som får anonyme blomster på døra også? Anonymkode: e4327...64c Nei.. Aldri fått noe anonymt før Anonymkode: ddee1...c23
AnonymBruker Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg skrev: jeg fikk den i posten i dag. Adressert til meg. Stemplet og med frimerke Anonymkode: ddee1...c23 Hvem stempler og bruker frimerke i dag? Alle får en frankeringslapp hos post i butikk. Stempling gjøres ikke lengre. Anonymkode: 7eef2...b70 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #18 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem stempler og bruker frimerke i dag? Alle får en frankeringslapp hos post i butikk. Stempling gjøres ikke lengre. Anonymkode: 7eef2...b70 Stemplet Posten Norge 19.juni pluss et vanlig frimerke Anonymkode: ddee1...c23 1
Gjest Lawyam Skrevet 24. juni #19 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem stempler og bruker frimerke i dag? Alle får en frankeringslapp hos post i butikk. Stempling gjøres ikke lengre. Anonymkode: 7eef2...b70 Det finnes frimerker ennå. Jeg bruker da frimerker, men det er ikke meg som har sendt ringen, så det må jo være flere av oss. Hvis du sender fra egen postkasse kan du skrive kode på konvolutter også, og en ring veier ikke mye, så portoen er nok ikke altfor høy.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #20 Skrevet 24. juni Hvis det ikke er en ring du kjenner igjen, så kan det være noen som tror den er din? Legg ut bilde av den på facebook, så kanskje du får vite. Ser ikke ut til å være en ny ring, eieren blir sikkert glad for å få den tilbake Anonymkode: 0616d...3bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå