AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Må bare høre med et litt bredere publikum .. her har det ikke vært måte på den siste tiden; vaskemaskin som ryker, kapselmaskin som halter, funksjoner som kommer og går i elbil, dårlig/ustabilt Wi-Fi, kjøkkenmaskin, you name it. Så hører jeg at dette gjelder flere jeg kjenner, både i min nærhet og langt unna. Så spørsmålet er selvfølgelig: gjelder det deg?🥵 Anonymkode: 29629...819 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Har ikke hatt det her nei, alt funker fint. Bortsett fra at jeg drepte bilen min med lite olje. Anonymkode: 66dcf...281
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Snakket med strømselskapet/nettleverandør? Ikke problemer med sånt her. Hvor i landet ca bor du? Anonymkode: 39dec...22f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Nei, som regel ikke. Hvis det er noe som en sjelden gang ryker, blir det repartert (enten av meg eller på reklamasjon) eller erstattet. Om du kverker alt som finnes av elektriske dingser, kan du jo holde deg til manuelle så langt det går? Presskanne og er da vel så bra som kapselmaskin. Anonymkode: b8aab...ce3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må bare høre med et litt bredere publikum .. her har det ikke vært måte på den siste tiden; vaskemaskin som ryker, kapselmaskin som halter, funksjoner som kommer og går i elbil, dårlig/ustabilt Wi-Fi, kjøkkenmaskin, you name it. Så hører jeg at dette gjelder flere jeg kjenner, både i min nærhet og langt unna. Så spørsmålet er selvfølgelig: gjelder det deg?🥵 Anonymkode: 29629...819 Du har ikke feil i el anlegget i huset ditt, da? Anonymkode: 580a9...49f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå