Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt på Vichy sitt sett med Oligo 25 eller Body Shop e-vitamin serie, og hudkrem fra c-vitamin serien. Huden min er blandet, med tendens til hudormer og sorte prikker, men samtidig trenger den fuktighet. Er det noen som kan anbefale noen av de to merkene, evt. et annet merke som dere er fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke E-vitamin og C-vitamin seriene fra BS ihvertfall...ikke til din hud! Gir enda mer uren hud, smatidig som huden ikke blir gjennomfuktet- bare virker sånn rett etter man har smør inn. Kremen hadde ingen langvarig virkning. Utpå dagen var huden like tørr....

Den serien fra Vichy har jeg ikke prøvd, men jeg har masse kroppsprodukter fra merket og de er jeg kjempe fornøyd med! Jeg vet ikke åssen hudpleien til ansiktet er....sikkert noen andre som har erfaringer med det!

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har også blandingshud, og brukte Purete Thermale-serien til Vichy lenge. Etter min mening er den vel så god som Shiseido Pureness, jeg merket ærlig talt ingen forskjell på huden min om jeg brukte den ene eller den andre, derimot gjorde det stor forskjell for lommeboken. ;) Body Shop ville jeg styrt unna. De har mange gode produkter, men akkurat når det gjelder hudpleie til ansiktet: :riste:

Nå bruker jeg Dr. Hauschka og er superfornøyd, men det er et litt annerledes hudpleiekonsept enn vi er vant til, så hvis du synes det er for sært gir jeg en tommel opp til Vichy. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke e-vitamin fra BS i hvert fall. Har aldri fått så mye kviser som av den.

Synes at Vichy er noe overparfymert dritt også, men hvis du absolutt skal velge en av disse..så prøv det.

Jeg :hjerte: Dr Hausckha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...