AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni ???? Var jo akkurat en tråd om dette. Anonymkode: 49bbf...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Klær som ikke passer. Topper som siger opp uten at det er meningen, klær som er for stramme, bukser som viser rumpesprekken. Anonymkode: 11662...2ac
Gjest Cartman Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Er ikke så veldig opptatt av klær og stil. Jeg kjenner ingen menn som har meninger om damers klesstil. Mer opptatt av hvordan hun oppfører seg mot meg og andre.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Det er ikke noe universalregel på dette, en kvinne kan passe noe en annen ikke passer, og omvendt. M50 Anonymkode: 7e974...32c 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Vide klær, blomstrete klær, kort hår som ikke rekker over ørene Anonymkode: b3fd8...b56 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Alt av dyremønster. (leopard, sebra, slange osv) Anonymkode: 54b61...d70 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Denne patetiske moten med hullete jeans. Ser helt forferdelig ut. Til og med hullete strømpebukser, enda verre! Anonymkode: 1f65d...6f8 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Vide bukser, hettegensere og typiske herreklær. Det er ikke særlig feminint. Spesielt når man ser tydelig at de er kjøpt på herreavdelingen og faktisk er herreklær. Anonymkode: 59367...daf 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Slengbukser. Mye penere med litt stramme jeans. Så skjønner jeg at ikke alle kvinner kler seg for at jeg skal like dem, selvfølgelig, men sånn når du spør. Anonymkode: e4f50...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Turtøy når du ikke skal på fjelltur. Ser mye av det. Synes det er fint at klærne sier noe om personen så helt nøytralt er kjedelig. Anonymkode: 206b8...d1f 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 21.24): Denne patetiske moten med hullete jeans. Ser helt forferdelig ut. Til og med hullete strømpebukser, enda verre! Anonymkode: 1f65d...6f8 Det synes jeg er kult og fint på kvinner Anonymkode: b3fd8...b56
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det synes jeg er kult og fint på kvinner Anonymkode: b3fd8...b56 Når jeg får hull i de (etter mange års bruk), så hiver jeg de. Nei, styggeste jeg ser,- hettegenser og saggebukser ser elegant ut i sammenligning. Anonymkode: 1f65d...6f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå