AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Det er alvor hvordan dette tar seg opp. Spesielt i nord delene av Trøndelag. Hvorfor er dette blitt så «poppis»? Anonymkode: 4f8d7...4b3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Vi var i Sandvika i helgen. Var ikke så mange folk der da. Absolutt hyggelig, men var for lite folk. Tror flere oppsøker det på sommeren uansett, da er alt så mye lettere. Anonymkode: 1a984...673
Snok1 Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Har ikke Trøndelag og Nordland alltid vært swingersfylker? Eneste nytt er at før kalte man det «gode naboer» eller «fetter’n og kona hans».
Bamseklemmer Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er alvor hvordan dette tar seg opp. Spesielt i nord delene av Trøndelag. Hvorfor er dette blitt så «poppis»? Anonymkode: 4f8d7...4b3 Det er fordi alle synger på "Å å å, det går likar no.." 🎶🙈
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Det er nok en «observasjon» preget av ønsketenkning snarere enn av realiteter. Anonymkode: 9ab1a...68b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Aldri hørt om noen som er det. Jeg tror det er svært uvanlig. Anonymkode: e3a32...e43 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Swingers fins overalt. Både bygd og by. Se etter ananas i vinduskarmen 🍍 Tipper de synes det er en fin måte å være legal utro på Anonymkode: aac6f...d9d
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Swingers fins overalt. Både bygd og by. Se etter ananas i vinduskarmen 🍍 Tipper de synes det er en fin måte å være legal utro på Anonymkode: aac6f...d9d Er det noen målsetning å være legal utro? Hvorfor i det hele tatt gifte seg da? Anonymkode: 3ca6b...08e
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noen målsetning å være legal utro? Hvorfor i det hele tatt gifte seg da? Anonymkode: 3ca6b...08e Vet ikke. Driver ikke med swingers, men kjenner folk som gjør det. Ikke min greie, men dette er noe jeg bare tipper: at menn og kvinner kan ha sex med andre enn partneren og da er det legalt... Anonymkode: aac6f...d9d
Snok1 Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Swingers fins overalt. Både bygd og by. Se etter ananas i vinduskarmen 🍍 Tipper de synes det er en fin måte å være legal utro på Anonymkode: aac6f...d9d Det er ikke utroskap om begge er enige om reglene.
feliek54 Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 17.23): Det er alvor hvordan dette tar seg opp. Spesielt i nord delene av Trøndelag. Hvorfor er dette blitt så «poppis»? Anonymkode: 4f8d7...4b3 Vi er nok mer frie så derfor. hadde gjerne blidt med jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå