Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (1 time siden):

Idiotisk oppførsel, men ikke hans skyld at hunden dyttet deg over ende. Det må du ta med hundeeieren.

Jo, ene og alene hans skyld når han driver og hauser opp hunden

Anonymkode: 30d76...54c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jo, ene og alene hans skyld når han driver og hauser opp hunden

Anonymkode: 30d76...54c

Det kunne like godt vært et barn eller noe annet som forstyrret hunden. Jeg mener det er fullt og helt hundeeier sitt ansvar som har forlatt hunden sin i en langline.

• Liker 1
Skrevet
Hensatt skrev (1 time siden):

Jeg er enig i at det var idiotisk gjort, men at hunden var i langline må du jo legge på hundeeier.

At hunden i det hele tatt var bundet utenfor en butikk alene er første feil. Det er ikke greit. 

At denne mannen virker fullstendig sprø er jo i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

At hunden i det hele tatt var bundet utenfor en butikk alene er første feil. Det er ikke greit. 

At denne mannen virker fullstendig sprø er jo i tillegg. 

Det er akkurat det jeg skriver.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Største idioten er jo hundeeier. Kjøteren skulle vært hjemme eller i bilen.

Anonymkode: 7d1b6...dd7

Du har rett, det er forbudt å gå fra en bundet hund ved en bygning/butikk. Det er hjemlet i lov om forsvarlig hundehold §5.

https://lovdata.no/lov/2003-07-04-74/§5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var og handlet i dag og la merke til en far med en gutt på rundt 6-7 år. Mannen snakket veldig høyt hele tiden, enten i tlf eller når han instruerte sønnen rundt i butikken for å hente varer, så det var umulig å ikke legge merke til han.

Da jeg var på vei ut, stod mannen foran utgangsdøren og giret opp en stor rottweiler som stod bunden på utsiden.

Jeg antok at det var hans hund siden mannen ropte og lo til hunden, samtidig som han filmet hunden som bjeffet og hoppet opp og ned.

Jeg spurte mannen om ikke å filme meg idet jeg gikk ut døren, og da tok han ned mobilen, men veivet med armene og ropte og lo til rottweileren, som bjeffet hysterisk.

Hunden hoppet opp på meg så jeg falt bakover og slo skulderen, og min beige jakke ble skitten av våte hundepoter, og jeg ble våt og skitten på baken og ryggen.

Rottweileren var bunden i lang line og det var umulig å se innenfra butikken.

Jeg snudde meg irritert mot mannen og sa han måtte få styr på bikkja si, og da ropte han til meg at det ikke var hans hund!

Er det mulig? For en jævla idiot🖕

Anonymkode: 647cb...d1a

Verden er full av idioter. 

Anonymkode: 50ee6...af3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var da voldsomt mange som har opplevd hoppende hunder i det siste, og mistenkelig ofte en rottweiler. 

Anonymkode: 9831f...06e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp, fødselstallene er for høye... han er en av de som ikke burde hatt barn...

Anonymkode: ae95e...eea

Foreldrene hans også ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (4 timer siden):

Idiotisk oppførsel, men ikke hans skyld at hunden dyttet deg over ende. Det må du ta med hundeeieren.

Æhh, når han girer opp hunden, så blir jo hunden lekter. Det er helt naturlig det. Om hunden burde vært bundet der utenfor, er en annne ting. 

Anonymkode: 5d482...dc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...