Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var og handlet i dag og la merke til en far med en gutt på rundt 6-7 år. Mannen snakket veldig høyt hele tiden, enten i tlf eller når han instruerte sønnen rundt i butikken for å hente varer, så det var umulig å ikke legge merke til han.

Da jeg var på vei ut, stod mannen foran utgangsdøren og giret opp en stor rottweiler som stod bunden på utsiden.

Jeg antok at det var hans hund siden mannen ropte og lo til hunden, samtidig som han filmet hunden som bjeffet og hoppet opp og ned.

Jeg spurte mannen om ikke å filme meg idet jeg gikk ut døren, og da tok han ned mobilen, men veivet med armene og ropte og lo til rottweileren, som bjeffet hysterisk.

Hunden hoppet opp på meg så jeg falt bakover og slo skulderen, og min beige jakke ble skitten av våte hundepoter, og jeg ble våt og skitten på baken og ryggen.

Rottweileren var bunden i lang line og det var umulig å se innenfra butikken.

Jeg snudde meg irritert mot mannen og sa han måtte få styr på bikkja si, og da ropte han til meg at det ikke var hans hund!

Er det mulig? For en jævla idiot🖕

Anonymkode: 647cb...d1a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, fødselstallene er for høye... han er en av de som ikke burde hatt barn...

Anonymkode: ae95e...eea

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var han full? Herlighet, for en fæl oppførsel! Stakkars unge og deg. Hunden burde fått vente i fred. 

Anonymkode: f7589...e3a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke så glad i å kalle folk for idioter, men her passer det helt perfekt. Totalt idiot. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke full, men hadde full overtenning 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Når folk åpenbart er idioter, vil de fleste andre ha vett nok til å ikke be dem om bråk...

Anonymkode: 99b96...ca8

• Nyttig 1
Skrevet

Idiotisk oppførsel, men ikke hans skyld at hunden dyttet deg over ende. Det må du ta med hundeeieren.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (Akkurat nå):

Idiotisk oppførsel, men ikke hans skyld at hunden dyttet deg over ende. Det må du ta med hundeeieren.

Da jeg gikk inn i butikken lå hunden rolig utenfor, så det var jo mannens skyld at hunden begynte å bjeffe og ble så giret.

Han ropte og plystret til hunden og veivet med armene, og hunden bjeffet mer og mer, og mannen lo og filmet hunden.

Ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg gikk inn i butikken lå hunden rolig utenfor, så det var jo mannens skyld at hunden begynte å bjeffe og ble så giret.

Han ropte og plystret til hunden og veivet med armene, og hunden bjeffet mer og mer, og mannen lo og filmet hunden.

Ts

Jeg er enig i at det var idiotisk gjort, men at hunden var i langline må du jo legge på hundeeier.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For en idiot! Og stakkars hund.. Den ble oppjaget av han, og hadde kanskje ikke hoppet på deg om han ikke hadde giret den opp. 

Anonymkode: f5e77...44b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (4 minutter siden):

Nei, nå må du gi deg! Hunder er faktisk ikke roboter, klart en hund blir gira og glad når han idioten byr opp til lek. Klart det er dumt at hunden hopper på folk, men som sagt, hunder er faktisk ikke roboter og det er helt urealistisk å forvente at hunder ikke skal reagere på den ene eller andre måten. 
Synes det er flott at trådstarter forstår at det er mannen som er idiot og ikke hunden! 

Anonymkode: 5ec9f...f9d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i at det var idiotisk gjort, men at hunden var i langline må du jo legge på hundeeier.

Selvfølgelig, men hunden hadde nok klart å hoppe opp på meg om han hadde vært i kort bånd også

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, nå må du gi deg! Hunder er faktisk ikke roboter, klart en hund blir gira og glad når han idioten byr opp til lek. Klart det er dumt at hunden hopper på folk, men som sagt, hunder er faktisk ikke roboter og det er helt urealistisk å forvente at hunder ikke skal reagere på den ene eller andre måten. 
Synes det er flott at trådstarter forstår at det er mannen som er idiot og ikke hunden! 

Anonymkode: 5ec9f...f9d

Huh? Tror du må lese om igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker hunder og har ikke noe imot rottweilere, er vokst opp med hund selv og vet godt hvor lett det er å gire opp en hund, og særlig en unghund som i dette tilfellet.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det var to idioter der mao. Mannen og hundeeier. 
Å utsette hunden sin for alle mulige idioter slik hundeeier gjorde der er fullstendig blåst.

Håper skulderen din blir bra og at hunden snart får seg mer vettuge eiere. Ingen av dere fortjente dette.

Anonymkode: 6dd73...259

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på deg. Skoleferien har begynt...

Anonymkode: e14b0...708

AnonymBruker
Skrevet

Barnet hører hjemme under barnevern. Og hunden under Mattilsynet. Ring tilfellet inn til politiet, gitt at det virkelig hendte. dersom du velger å la være å melde fra om barn som ikke har det ok bryter du norsk lov.

Og det spiller ingen rolle hvem som eier hunden - man etterlater aldri hunder alene i det offentlige rom. Det er som å legge fra seg en øks på fortauet fremfor butikken, gå inn for å handle, og forvente at det er grei adferd.

Anonymkode: 214d3...c95

AnonymBruker
Skrevet

Største idioten er jo hundeeier. Kjøteren skulle vært hjemme eller i bilen.

Anonymkode: 7d1b6...dd7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Selvfølgelig, men hunden hadde nok klart å hoppe opp på meg om han hadde vært i kort bånd også

Ts

Da måtte du jo gått bort til hunden.

AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (32 minutter siden):

Da måtte du jo gått bort til hunden.

Hunden var bundet i rekkverket på trappen inn til butikken

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...