AnonymBruker Skrevet 24. juni #41 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men da forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si han ikke er interessert, istedenfor å ville møte meg etter sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc På et eller annet tidspunkt må du lære deg å akseptere at noen mennesker kommuniserer via handling og at du ikke får en forklaring og en avslutning som passer deg. De sier et eller annet (som alle andre skjønner er en avvisning) for slippe å trøste deg og å deale med at du blir skuffet/lei deg eller for noen som ikke er interessert; slitsom. Anonymkode: a1f3c...933 3 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #42 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Rødt flagg? Anonymkode: 452a3...4dc Det kan ikke avgjøres med så lite info. Er du interessert i å møte han da, etter sommeren? Anonymkode: d7994...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #43 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Rødt flagg er nie jeg bruker for å vurdere om noen er vildelige. Det er opprinnelig det rødt flagg begrepet er ment for, så da syntes jeg det er dumt å bruke det på annet. Så nei han er neppe voldelig om han ikke vil møte deg førvetter somneren. Anonymkode: f9695...e63 Jeg tror neppe at det var det "rødt flagg opprinnelig er ment for". Det er noe du har tenkt ut bare. Rødt flagg varsler om noe galt (eller farlig). Noe man bør skygge unna. Og grunnen trenger absolutt ikke bare være fysisk eller psykisk vold. Anonymkode: 8c86d...0e2 3 1
SPOCA Skrevet 24. juni #44 Skrevet 24. juni Ja. Hadde han vært interessert hadde han funnet tid til deg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #45 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, etter sommeren vil han møte meg. Anonymkode: 452a3...4dc Hvorfor etter sommeren? Har han barn og samboer? Anonymkode: ef971...d15 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #46 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, at han ikke har tid til å møte deg før etter sommeren er ikke et signal om at han kommer til å mishandle deg. Anonymkode: d7574...2cd Rødt flagg begrepet brukes om alt som er en "ikke gå videre". Det handler ikke bare om vold og mishandling. Lav gjensidig interesse, å bli utnyttet, brukt som tidsfordriv ol er også røde flagg. Rødt flagg betyr rett og slett bare noe du skal holde deg borte fra. Anonymkode: e9dc8...96d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #47 Skrevet 24. juni Det er ikke nødvendigvis et rødt flagg åpenbart, men så blir uttrykket (mis)brukt til alt annet enn den ideelle og perfekte Hollywood-partner. Men det betyr at han ikke er nevneverdig interessert. En mann som er interessert vil finne tid til deg. Alltid og nesten uansett omstendigheter. Anonymkode: 0eb55...c56
DeLorean Skrevet 24. juni #48 Skrevet 24. juni Det er åpenbart ikke et rødt flagg (som titt og ofte 'misbrukes'), men at du ikke er høyt prioritert - det er ihvertfall helt sikkert. Tørr jeg si - neste! 1
Mardina Skrevet 24. juni #49 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sa han var på farten hele sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc Ingen er vel opptatt 24/7 i en hel sommer. Jeg tenker at han ikke er så interessert i å bli bedre kjent med deg 🤔 3 1
AprilLudgate Skrevet 24. juni #50 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sa han var på farten hele sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc Det er rødt flagg. Om man er interessert skriver man «Er bortreist på X osv fra dato ditt til datt, hjemme igjen dato Y. Vil gjerne treffe deg om du vil og kan etter det». 3 2
hvaduikkeser Skrevet 24. juni #51 Skrevet 24. juni Etter hans 3-4 uker ferie eller helt til ut i august? 2
Trygdefrue Skrevet 24. juni #52 Skrevet 24. juni Kommer litt an på da, om han har planlagt 3 uker utenlandsferie, og «etter sommeren» betyr når han er ferdig med planlagt ferie, eller om det betyr: «sees i september» jeg hadde heller ikke avlyst ferieplaner for ei jeg nylig har møtt, (ville virket veldig desperat spør du meg) men jeg ville helt klart funnet tid om jeg ikke hadde store reiseplaner…. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #53 Skrevet 24. juni Trenger ikke være et rødt flagg. Da jeg møtte mannen min, datet vi i ca. 1 måned, og så kom sommeren. Av forskjellige grunner, inkludert jobb, så hadde jeg ikke mulighet til å møte ham på 2,5 måned. Det var helt umulig for meg å få til et møte, med mindre han ville møte meg på Gardermoen i 45 min. Vi holdt kontakten over chat og sms, etter sommeren gjenopptok vi kontakten fysisk. 6 måneder senere ble vi sammen, og i dag er vi på vårt 11. år sammen. Anonymkode: d472b...4cd 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #54 Skrevet 24. juni Heldig du da, som kan kose deg i sommer og så er du sikret date og kos til høsten Anonymkode: f8a5f...69b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #55 Skrevet 24. juni Jeg skal til utlandet i 5 uker. Derfor slettet jeg Tinder. Nettopp fordi det ikke er vits å chatte med noen derfra når jeg skal være borte så mange uker. Kanskje det er samme greia for han? (Bare at han ikke sletta Tinder😅) Anonymkode: ae8d3...cab
AnonymBruker Skrevet 24. juni #56 Skrevet 24. juni Jeg har møtt en ny mann som reiser bort i helgen og blir utenlands i 5 uker, pga jobb hos begge med ulike tidspunkter har han spurt om vi kan møtes på en kaffe og avskjedsklem på det lille smutthullet han fant som vi begge har fri før han drar, og han har allerede lagt planer for hva vi kan finne på fra dagen han er tilbake. Der snakker vi interessert. Så var jeg hektet på en mann litt for lenge, der var det enige løfter om bare om 2 uker, bare om 2 måneder, vel det ble til år, flaut nok. Der snakker vi ikke interessert. Hvis du føler deg relativt TRYGG i relasjonen uten å overtenke er han som regel interessert. Litt tolkningsfeber er lov når man er betatt så klart. Anonymkode: d9abc...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #57 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men da forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si han ikke er interessert, istedenfor å ville møte meg etter sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc Fordi han ikke orker drama. Fordi han vil ha deg som en backup-plan. Anonymkode: 38485...563 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #58 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er i midten av 40 årene, han i begynnelsen av 50 årene. Anonymkode: 452a3...4dc AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter ferien Anonymkode: 452a3...4dc Og dere har nettopp begynt å snakke sammen/date….? Er jo ikke rart i det hele tatt om han har planlagt ferien sin alt da. Har han barn kanskje, som han vil tilbringe litt tid med? Reise og besøke gamle foreldre? Planlagt rundreise i USA i noen uker med en kompis? Det er slett ikke uvanlig å ha planer for og ha spikret ferieukene sine med folk og opplegg lang tid i forveien. Ville selv ikke hatt tid til en ny date i mine 3 ferieuker jeg skal ha i sommer, de er planlagt og avtalt med venner og familie for lang tid siden. Om noen var så usikre at de ble i tvil om jeg er verdt å satse på fordi jeg har et aktivt og innholdsrikt liv, ja, da får det heller være. Anonymkode: a13f2...aee
AnonymBruker Skrevet 25. juni #59 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jo, etter sommeren vil han møte meg. Anonymkode: 452a3...4dc Jeg vet om en mann som sa det at han og kameraten alltid gjorde det slutt med damen på vår/sommer for å være fri om sommeren og rote rundt. Mye lettere å treffe damer på sommeren og kunne rote rundt. Og så var de i forhold om høst/vinteren når ingenting skjedde. Kanskje derfor du holdes på gress til høsten. Hvis en fyr er interessert så er han med deg NÅ. Da ville han ikke klart å vente til høsten. Han er bare ikke så veldig interessert. Men selvfølgelig om han er bortreist med leger uten grenser og kommer først tilbake til høsten så er jo det noe annet. Men regner ikke med det siden du laget tråden og ikke nevner noe. Hva skal han i sommer egentlig? Jeg ville funnet en annen. Du er ikke prioritert i de morsomste månedene av året av en grunn. Er man forelsket eller interessert så vil man være sammen mye, og ikke vente flere måneder. Anonymkode: 08ff1...f11 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #60 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men da forstår jeg ikke hvorfor han ikke bare kan si han ikke er interessert, istedenfor å ville møte meg etter sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc Fordi da ville jo ikke du giddet å vente på han om han var ærlig. Pluss at hvis du virkelig sitter og venter på han så vet han at han kan lure deg til hva som helst. At du bare finner deg i ting. Menn og folk lyger og lurer. Har du aldri opplevd det før.? Anonymkode: 08ff1...f11 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå