AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Ja stort rødt flagg. Han er nok ikke så interessert. Anonymkode: 4110d...517 21 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni He is just not that into you, dessverre. Anonymkode: a978f...13d 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Rødt flagg? Tja, han er vel nokså direkte om at du ikke er en prioritet. Du bør kjenne din besøkelsestid Anonymkode: e38c9...f89 7 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja stort rødt flagg. Han er nok ikke så interessert. Anonymkode: 4110d...517 Men hvorfor vil han møtte meg i det hele tatt da? Anonymkode: 452a3...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): He is just not that into you, dessverre. Anonymkode: a978f...13d Han sa han var på farten hele sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni 🚩🚩🚩🚩 han er ikke så veldig interessert. Han har noe han heller vil gjøre heller enn å treffe deg. Anonymkode: 08ff1...f11 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Vi venter på rørlegger som ikke har tid før etter sommeren… kanskje det er han?🤣 Anonymkode: ea8ba...184 14 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Om han er astronaut og står fast på månen så er det vel en god forklaring? Kontekst er ofte en fin sammenheng Anonymkode: ed759...0b5 9 3
FrkSolsikke Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Han har lyst Til å ha sommeren i fred uten dame, og bare kos seg litt her og der gjennom sommeren. Til høsten har han kanskje lyst til å date deg litt. 7 3
monican94 Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni hva er etter sommeren for han da ? 3 uker ferie nå eller møtes i september liksom ? hvor mye har dere møttes til nå ? barn involvert så det er vanskelig mrd barnefri? 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor vil han møtte meg i det hele tatt da? Anonymkode: 452a3...4dc Han vil jo ikke det da, ikke nok til å lage plass til deg. Du holdes på gress. Anonymkode: 677ae...62e 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni Vil sikkert være singel i sommer , kjekt å ha noen til høsten når det blir kaldt . Anonymkode: 06def...07e 7 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa han var på farten hele sommeren. Anonymkode: 452a3...4dc Som i "har planlagt backpacking i Sør-Amerika i tå måneder, drar på lørdag " eller "skal til syden med en kompis en uke i august, sikkert noen dager på hytta her og der, hjem til mamma en ukes tid og ellers henge i parken og grille med gjengen når det er fint vært, kanskje stikke på stranda..."? Den første er jo reelt utilgjengelige, den andre bare gidde ikke... Anonymkode: d9c04...d24 15 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni Haha, ja hvis noe er rødt flagg, er det dette! Han planlegger en del damer utover sommeren og kose seg masse, og så kan han kanskje date deg litt til høsten, når klimaet blir dårligere og alt det der. Dette hadde jeg ikke giddet og jeg hadde gitt han beskjed. En melding der det står klart og tydelig at jeg ikke gidder å være så lav prioritet, og lykke til med datingen med andre. Det blir ikke meg. Anonymkode: 8c86d...0e2 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #18 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han vil jo ikke det da, ikke nok til å lage plass til deg. Du holdes på gress. Anonymkode: 677ae...62e Jo, etter sommeren vil han møte meg. Anonymkode: 452a3...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #19 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Rødt flagg? Anonymkode: 452a3...4dc Rødt flagg er nie jeg bruker for å vurdere om noen er vildelige. Det er opprinnelig det rødt flagg begrepet er ment for, så da syntes jeg det er dumt å bruke det på annet. Så nei han er neppe voldelig om han ikke vil møte deg førvetter somneren. Da kommer vi til grunnen, skal han på pol ekspedisjon, farmen etc, så kan han selvfølgelig ikke møte deg. Gidder han ikke eller bare prioriterer alt annet, så er han kanskje ikke så interessert. Er du super interessert, så kan han jo bli det i deg også, etter sommeren, med riktig innsats Anonymkode: f9695...e63 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #20 Skrevet 24. juni Vi bør jo nesten ha litt mer kontekst. Datet i noen uker eller vært sammen en stund? Studenter med sommerjobb og tur hjem til mor og far, eller voksne mennesker som bor i samme by? Har han mange planer som ble lagt lenge før du ble en del av livet hans, eller har han lagt planer med alle andre enn deg? Anonymkode: d472b...4cd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå