Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har eller har hatt hår extensions? Fjerne skriv din opplevelse med dette. Hva er best og mest skånsomt, og hva varer lengst av tape og keratin? Jeg har null peiling, men bare at å se på de begge så ser keratin mest «behagelig» ut og minst synlig? Jeg vurderer å få extensions siden håret mitt er fint tynt og nordisk. Prøver å spare til langt hår, men det tar såå lang tid. Har allerede venta og spart i mange år siden jeg har drevet å bleket det osv så jeg har hele tiden måtte klippe meg. Kjedelig å leve livet på vent og vente på langt hår så derfor vurderer jeg dette. 
Forresten, siden jeg prøver å spare til langt hår, er det en dum ide å bruke extensions til mitt hår har blitt langt? Kan jeg ende opp med å miste mer hår, skade håret og bare gjøre det værre? Eller er det verdt å bruke dette til mitt hår har blitt langt? 

Anonymkode: 0bdc4...132

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker ikke å ha extensions i håret. Hadde ikke noe speilet behov, mitt hår vokser fort og ved rett styling ser det greit ut på volum fronten. 

Grunnen til at jeg ikke likte å ha extensions var at det krever litt ekstra pleie og omsorg for å se fint ut over tid. Har du kvalitets extensions så varer det håret lenge når det ivaretas riktig.

Jeg har wavy hair så jeg prøver å unngå silikoner i mine produkter mens extensions håret gjerne liker silikon i balsam osv.

Uten silikon i produktene jeg bruker så ble extensions håret veldig floketete iløpet av en dag. Tokk laaaang tid å børste ut.

Har prøvd flere typer extensions, ville gått for tape extensions.

Det jeg likte med extensions var at håret mitt så kjempe flott ut, fikk masse ekstra volum. Og jeg har brukt extensions til å enkelt leke med ulike nyanser/farger i forhold til mitt naturlige hår. Hårlengde forskjellen var ikke så stor at det krevde mye styling for å se ekte ut men jo større lengde forskjell det er mellom ditt naturlige hår og extensions håret jo mer viktig er det å style daglig. 

Skal jeg ta extensions igjen vil det evt være grunnet håravfall og da vil jeg sannsynligvis bruke en closure med klipp inn på toppen av hodet. Eller evt en hel parykk eller slike lange hestehale deler.

Skulle jeg tatt extensions hadde jeg gått til en salong som spesialiserer seg på extensions. 

Anonymkode: 29691...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å ikke gjøre det. Extensions er ikke pent, og det ser så falskt ut. Spesielt lyst hår ser man det godt på. Slutt heller å bleke det ,så får du et sunnere hår som vokser bedre :)

Anonymkode: 81156...685

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...