AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Hei ønsker aa delta i samfunnet men pga av store psykisk problemer og andre problemer så passer det med bare en jobb som man kan jobbe hjemmefra eller en nattevakt hvor man ikke omgår andre mennesker mer det noen som kan hjelpe meg Anonymkode: f3ffa...f93 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Hjelpe deg med hva? Har du noen utdannelse eller jobberfaring? Anonymkode: d68c3...38d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelpe deg med hva? Har du noen utdannelse eller jobberfaring? Anonymkode: d68c3...38d Nei har ikke utdannelse annet enn økonomi men er vanskelig aa finne jobbe innen økonomi og dessuten trenger jeg 100% hjemmekontor Anonymkode: f3ffa...f93
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei har ikke utdannelse annet enn økonomi men er vanskelig aa finne jobbe innen økonomi og dessuten trenger jeg 100% hjemmekontor Anonymkode: f3ffa...f93 Du kan jo lete på Finn.no og se om du finner en slik jobb. Alternativt kan du se etter nattevaktjobber. F.eks ta vekterutdanning og bli mobilvekter på natta. Anonymkode: d68c3...38d 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Til info så spør jeg om hjelp til å finne slike jobber Anonymkode: f3ffa...f93
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Til info så spør jeg om hjelp til å finne slike jobber Anonymkode: f3ffa...f93 Ga deg akkurat slike tips i svaret over Anonymkode: d68c3...38d 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til info så spør jeg om hjelp til å finne slike jobber Anonymkode: f3ffa...f93 Hvis du vil ha nattevaktjobber tar du kontakt med steder som har nattevakt. Du kan og se etter utlyste stillinger på nav og finn. De er få jobber med 100% hjemmekontor fra start av. Hos oss har vi mulighet til 2-3 dager hjemmekontor i uka, men vi må delta på møter på teams/zoom og være tilgjengelig på telefon, e-post osv. hvis du ikke ønsker å forholde deg til mennesker er kanskje all kontakt på telefon/videosamtale uaktuelt? hvis du ønsker veiledning tar du kontakt med karrieresenteret der du bor. Alle fylker har det som et gratis tilbud der du får veiledning. Anonymkode: 33912...f5e 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Jeg jobber 100% på hjemmekontor innen økonomi, ingen umulighet 😊 Anonymkode: 5e0f3...699
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg jobber 100% på hjemmekontor innen økonomi, ingen umulighet 😊 Anonymkode: 5e0f3...699 Hva jobber du som? Og hvilken utdanning har du? dette er drømmen min, men tror det blir vanskelig 😅 holder på med en bachelor i økonomi og adm nå, har ett år igjen. Anonymkode: 903b5...1aa
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Regnskapsfører er typisk økonomi-jobb som fint kan gjøres hjemmefra. Anonymkode: 7e621...f53
AnonymBruker Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni Sprsialiser deg innen offentlig anskaffelse (tilleggsutdanning til økonomi). Innkjøpskontoret AS drives med 100% hjemmekontor. Anonymkode: 23c2d...0e1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Det er stor mangel på kvalifiserte regnskapsførere, men for å få sitte hjemme må du ha erfaring og det høres det ikke ut som du har? Anonymkode: bb7f4...765
Hololo Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni jobb siden på nav tror jeg har eget valg der du kan krysse av for jobber med hjemmekontor muligheter, usikker om finn har innført det. Ellers så kan alle jobber der du sitter klistrert foran en skjerm i teorien utføres på hjemmekontor, men bedriftene kan operere veldig forskjellig her. Kan tenke meg at det ikke er så veldig positivt og legge dette inn som et krav ved jobb intervju.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Regnskapsfører er typisk økonomi-jobb som fint kan gjøres hjemmefra. Anonymkode: 7e621...f53 Ja det er sant,men det er også en jobb der det er veldig mye kundekontakt. Så ut fra det HI skriver, så er dette noe hun ikke ønsker. Jobber selv som regnskapsfører, og ble ovverasket over hvor mye kundekontakt det faktisk er i jobben. Anonymkode: a7316...fcd 1
Catch22 Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei ønsker aa delta i samfunnet men pga av store psykisk problemer og andre problemer så passer det med bare en jobb som man kan jobbe hjemmefra eller en nattevakt hvor man ikke omgår andre mennesker mer det noen som kan hjelpe meg Anonymkode: f3ffa...f93 Hvis du har store psykiske problemer så er vel neppe en nattevakt-jobb aktuelt? Der er det sannsynligvis viktig med stabile og pålitelige folk, og føler du at du er det? Ville du selv ha brukt en i din situasjon til å ha et slikt ansvar? Hvis svaret er ja, så må du selv finne jobber å søke på. NAV har lister Når det gjelder hjemmejobb er det også vanskelig å foreslå noe så lenge man ikke vet mer om din situasjon. Er du god på økonomi så kan du starte ditt eget foretak og ta regnskap for mindre bedrifter og annet innen økonomi du føler deg sterk på. Registrer et enkeltmannsforetak, som er gratis, og markedsfør de tjenester du kan gjøre. Og uansett hva du skal jobbe med så er det ansvar du har og må vite om du makter å gjennomføre det. Sett deg i arbeidsgivers situasjon og se det derfra. Ville du ha brukt det selv, eller overlatt viktig arbeid til deg selv? Det er bare du som kjenner deg selv, både på godt og vondt. På disse stedene kan du finne ledige stillinger. F.eks. Fikk jeg 265 treff på nattevakt, men det er for hele landet så du må legge inn sted. Jeg får 198 treff økonomi, statistikk og regnskap, f.eks. og det kan godt hende noen tilbyr, eller man kan spørre om hjemmekontor kan være aktuelt. Prøv å søk... Her er 25 887 stillinger på NAV Her er 28 584 ledige stillinger på FINN Endret 25. juni av Catch22
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni Vil da tro en regnskapsjobb gir mulighet å jobbe en del hjemmefra. Ellers er det jo ting som renholdsarbeider - du kan finne stillinger hvor du jobber ganske alene på feks kontorer etter stengetid. Lagerarbeid også. Siden du fortsatt er i utdanning kan du få god hjelp av veileder på studiestedet ditt vil jeg tro. Er du ung og får du aktiv hjelp med problemene dine ellers? Anonymkode: aae8c...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå