Gå til innhold

Tesla model 3 LR eller Hyundai kona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg. Er nesten bare rekkevidden som taler for tesla. Konaen kjennes bedre og mer ordentlig ut, og den har god rekkevidde. Er litt kult med tesla, men dog. Tesla er 2020. Kona 2021. Pris ganske lik.

Anonymkode: 205f1...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klarer ikke å bestemme meg. Er nesten bare rekkevidden som taler for tesla. Konaen kjennes bedre og mer ordentlig ut, og den har god rekkevidde. Er litt kult med tesla, men dog. Tesla er 2020. Kona 2021. Pris ganske lik.

Om en ofte bruker hurtiglading er Tesla enklere og raskere.

Liker selv en sitter høyere i Kona enn i Tesla Model 3.

Fordel med Kona er fortsatt garanti fra produsenten.

Skrevet

Kona er en god, rasjonell bil. Teslaen er morsommere å kjøre med mer "smarte" funksjoner, men av ganske dårlig kvalitet. Du får mer for pengene hos Hyundai.

Anonymkode: 00584...05f

Skrevet

Følte meg ikke helt hjemme i teslaen. Mulig kombinasjonen av at den virker lav sammen med uvant konsept for cockpit. 

Konaen har jo prestert bra på tester. Langt over 500 km på sommer, men da kjørt til den stopper. Praktisk reell rekkevidde er 100 til 10-15 prosent regner jeg. Kommer jo langt da med wltp 484 km. 

Fikk bedre kvalitetsfølelse av kona òg. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde kjøpt Kona 😊 

• Liker 1
Skrevet

Sjekk service kost, eg vet Huyndai og kia er latterlig dyre. Samme som fosilbil 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 20.51):

Følte meg ikke helt hjemme i teslaen. Mulig kombinasjonen av at den virker lav sammen med uvant konsept for cockpit. 

Konaen har jo prestert bra på tester. Langt over 500 km på sommer, men da kjørt til den stopper. Praktisk reell rekkevidde er 100 til 10-15 prosent regner jeg. Kommer jo langt da med wltp 484 km. 

Fikk bedre kvalitetsfølelse av kona òg. 

Så det ble Kona?

Anonymkode: 00584...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...