AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Så har jeg gått i fella.. Jeg har møtt en fyr jeg har likt godt, vi har hatt det fint sammen, han var veldig på å starten, mye fine ord, mye oppmerksomhet.. vi ble kjent i oktober og har datet siden februar. Så sist gang vi møttes merka jeg at noe var litt annerledes. Litt mindre på.. stemningen var heller ikke som den pleier, litt dårligere sex, som aldri har vært helt fantastisk, men jeg har likt han så det har gått.. så ble det enda mer endring, og jo mindre respons jeg har fått jo mer på har jeg vært. Men han har hele tiden gitt meg lillefingeren.. et lite snev av håp. Sagt at han vil møte meg igjen når jeg har spurt direkte og sånn.. men har vært treg med å svare osv. så tok jeg mot til meg å spurte - og sa at jeg ble usikker når han har blitt så kald mot meg. Og svaret var jo som jeg forventet, men det var fortsatt veldig vondt å få det bekreftet rett og slett. Jeg angrer på at jeg ikke bare gav meg når jeg merka at noe ikke stemte, for nå føler jeg at jeg har dummet meg ut, jeg har vært for pågående og jeg har blitt skikkelig avvist. Han er ikke interessert i noe annet enn sex, null følelser, men han har ikke noe annet å tilby meg enn sex. Vi har hele tiden hatt daglig kontakt, egentlig var han ikke min type, ikke var jeg ute etter noe, men sakte men sikkert fikk han meg på troa, og så endte det sånn. Og nå skulle jeg ønske at jeg bare hadde vært hard med en gang. Takk for at dere hørte. Jeg føler meg nok bedre om noen dager Anonymkode: 8eb1c...9d5 5
Mona123 Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Man lærer ❤️ ikke gi mer enn det du ser en mann gir. Se på handlinger, ikke ord 5 2
exictence Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Du har ikke vært dum. I så fall ovenfor deg selv, ellers ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Jeg tror veldig mange slike brudd kunne vært avverget på et veldig tidlig stadium, om folk bare hadde holdt igjen med denne sexen. Spesielt ofte går det utover kvinner som blir utnyttet av menn som bare vil ha sex. Hvis kvinnene gjorde seg litt mer dyrebare og nektet mannen sex de første ukene, og gjerne månedene, mens man brukte tid på å bli kjent, da ville de fleste menn som bare er ute etter å utnytte kvinner for sex, miste interressen og avbryte før forholdet blir for etablert. Anonymkode: 1988c...88f 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Jeg skulle bare ønske at jeg kunne være hard og avvisende når jeg ante uråd og at ting ikke var greit, i stedet for å bli desperat etter oppmerksomhet i stedet. Anonymkode: 8eb1c...9d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Vi ble kjent i oktober og har snakka sammen hver dag siden, vi hadde ikke sex før i april, og det har ikke vært noen andre for jeg har ikke vært interessert i å ha noen som kjører tospann, så føler vel at jeg holdt igjen sex ganske lenge, så vi snakker jo her både uker og måneder og likevel skjedde det. Anonymkode: 8eb1c...9d5 3
Peach3 Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skulle bare ønske at jeg kunne være hard og avvisende når jeg ante uråd og at ting ikke var greit, i stedet for å bli desperat etter oppmerksomhet i stedet. Anonymkode: 8eb1c...9d5 Tjaa men. Du er ikke noe annerledes enn andre. Ikke vær så hard mot deg selv! Gå videre du fortjener bedre uansett.
Irak Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så har jeg gått i fella.. Jeg har møtt en fyr jeg har likt godt, vi har hatt det fint sammen, han var veldig på å starten, mye fine ord, mye oppmerksomhet.. vi ble kjent i oktober og har datet siden februar. Så sist gang vi møttes merka jeg at noe var litt annerledes. Litt mindre på.. stemningen var heller ikke som den pleier, litt dårligere sex, som aldri har vært helt fantastisk, men jeg har likt han så det har gått.. så ble det enda mer endring, og jo mindre respons jeg har fått jo mer på har jeg vært. Men han har hele tiden gitt meg lillefingeren.. et lite snev av håp. Sagt at han vil møte meg igjen når jeg har spurt direkte og sånn.. men har vært treg med å svare osv. så tok jeg mot til meg å spurte - og sa at jeg ble usikker når han har blitt så kald mot meg. Og svaret var jo som jeg forventet, men det var fortsatt veldig vondt å få det bekreftet rett og slett. Jeg angrer på at jeg ikke bare gav meg når jeg merka at noe ikke stemte, for nå føler jeg at jeg har dummet meg ut, jeg har vært for pågående og jeg har blitt skikkelig avvist. Han er ikke interessert i noe annet enn sex, null følelser, men han har ikke noe annet å tilby meg enn sex. Vi har hele tiden hatt daglig kontakt, egentlig var han ikke min type, ikke var jeg ute etter noe, men sakte men sikkert fikk han meg på troa, og så endte det sånn. Og nå skulle jeg ønske at jeg bare hadde vært hard med en gang. Takk for at dere hørte. Jeg føler meg nok bedre om noen dager Anonymkode: 8eb1c...9d5 Du lot tvilen komme han til gode. Man vil jo gjerne tro at de fleste mennesker vil en godt. Så er det veldig vondt når man innser at det ikke er realiteten. Mange varme tanker til deg ❤️ 1
exictence Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi ble kjent i oktober og har snakka sammen hver dag siden, vi hadde ikke sex før i april, og det har ikke vært noen andre for jeg har ikke vært interessert i å ha noen som kjører tospann, så føler vel at jeg holdt igjen sex ganske lenge, så vi snakker jo her både uker og måneder og likevel skjedde det. Anonymkode: 8eb1c...9d5 Viste han noen gang interesse for at dere skulle være kjærester, eller? Du trodde det?
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Så har jeg gått i fella.. Jeg har møtt en fyr jeg har likt godt, vi har hatt det fint sammen, han var veldig på å starten, mye fine ord, mye oppmerksomhet.. vi ble kjent i oktober og har datet siden februar. Så sist gang vi møttes merka jeg at noe var litt annerledes. Litt mindre på.. stemningen var heller ikke som den pleier, litt dårligere sex, som aldri har vært helt fantastisk, men jeg har likt han så det har gått.. så ble det enda mer endring, og jo mindre respons jeg har fått jo mer på har jeg vært. Men han har hele tiden gitt meg lillefingeren.. et lite snev av håp. Sagt at han vil møte meg igjen når jeg har spurt direkte og sånn.. men har vært treg med å svare osv. så tok jeg mot til meg å spurte - og sa at jeg ble usikker når han har blitt så kald mot meg. Og svaret var jo som jeg forventet, men det var fortsatt veldig vondt å få det bekreftet rett og slett. Jeg angrer på at jeg ikke bare gav meg når jeg merka at noe ikke stemte, for nå føler jeg at jeg har dummet meg ut, jeg har vært for pågående og jeg har blitt skikkelig avvist. Han er ikke interessert i noe annet enn sex, null følelser, men han har ikke noe annet å tilby meg enn sex. Vi har hele tiden hatt daglig kontakt, egentlig var han ikke min type, ikke var jeg ute etter noe, men sakte men sikkert fikk han meg på troa, og så endte det sånn. Og nå skulle jeg ønske at jeg bare hadde vært hard med en gang. Takk for at dere hørte. Jeg føler meg nok bedre om noen dager Anonymkode: 8eb1c...9d5 Gå videre, og plutselig treffer du en ny som du passer bedre med. Ikke gi han sex. Det får han heller fikse andre steder. Anonymkode: fb4e7...e82 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Peach3 skrev (33 minutter siden): Tjaa men. Du er ikke noe annerledes enn andre. Ikke vær så hard mot deg selv! Gå videre du fortjener bedre uansett. Takk.. Regner med det kommer til å gå bedre om noen dager. Kanskje mest skuffet over meg selv. Irak skrev (26 minutter siden): Du lot tvilen komme han til gode. Man vil jo gjerne tro at de fleste mennesker vil en godt. Så er det veldig vondt når man innser at det ikke er realiteten. Mange varme tanker til deg ❤️ Tusen takk ❤️ exictence skrev (24 minutter siden): Viste han noen gang interesse for at dere skulle være kjærester, eller? Du trodde det? Han har kalt meg jenta si, vi har vært på flere helgeturer sammen, han har sagt jeg er drømmedama. Vi har planlagt turer sammen fremover. Det har vært holde rundt, armkrok, mye kos og kyssing. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Gå videre, og plutselig treffer du en ny som du passer bedre med. Ikke gi han sex. Det får han heller fikse andre steder. Anonymkode: fb4e7...e82 Det går nok over. Både litt skuffet over meg selv og han. All erfaring viser det går over, bare vondt der og da.. Anonymkode: 8eb1c...9d5
snillOnkel Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Dette er jo en del av det å være menneske. Livet hadde vært kjedelig uten utfordringer. Man er egentlig privilegert om man kun trenger å bekymre seg over uperfekte dater.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2025 den 15.04): Jeg skulle bare ønske at jeg kunne være hard og avvisende når jeg ante uråd og at ting ikke var greit, i stedet for å bli desperat etter oppmerksomhet i stedet. Anonymkode: 8eb1c...9d5 Jeg har vært der selv. I starten når jeg begynte å date, møtte jeg en fyr jeg likte godt. Virket som han likte meg tilbake også. Vi møttes flere ganger før vi hadde sex, fordi jeg var tilbakeholden og han virket beskjeden. Det ble ofte til at jeg tok mest initiativ. Etter et par ganger med sex, ble han liksom litt kald og fraværende. Jeg var fortsatt nervøs, og vi prata ikke sammen om viktige ting. Jeg turte ikke ta opp noe, og jeg turte ikke være meg selv. Viste seg at han ikke være særlig interessert i meg. Jeg følte meg desperat. Glad det tok slutt etter 6-7 treff. Det vært tøft i noen uker etterpå, men det gikk over. Nå har jeg lært. Jeg har nå møtt en fyr, der jeg kan være meg selv. God kommunikasjon. Jeg vet at han liker meg.. ta med deg lærdommen, den er nyttig Anonymkode: 3c497...110 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå