Lost little girl Skrevet 24. juni #61 Skrevet 24. juni Å gå på ski. Har aldri skjønt hva som er så fantastisk med det😊 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #62 Skrevet 24. juni Liker ikke sushi, smaker bare soyasaus av bitene. Liker heller ikke festivaler og konserter som flere har trukket frem. Ei heller tomat eller lite stekt kjøtt. Anonymkode: c442a...d93 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #63 Skrevet 24. juni Det verste jeg har smakt er kaffe og rødvin! Klarer heller ikke reker, brunost, kaviar og kjøtt som ikke er gjennomstekt. Bålkos! Altså det er ingenting koselig med å sitte å fryse rundt et bål, der røyken svir i øynene og klær, hud og hår STINKER bål etterpå. Alt av utendørs vinteraktiviteter. Anonymkode: 1b391...611 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #65 Skrevet 24. juni Generelt live musikk; konserter/festivaler. Aller verst: musikaler Anonymkode: ef8c9...726 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #66 Skrevet 24. juni Pinnekjøtt! Brekker meg bare av lukta! -selv før det er kokt/stekt (hva enn det blir), når de står og skjærer det på Meny for å selge, brekker jeg meg... 🤢 Anonymkode: 5b780...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #67 Skrevet 24. juni Alt av alkohol. Jobbfester. Sminke (på meg selv, andre er fine!). Å ta en kald dusj, hele gleden med dusjing er jo varmen. Å gå til frisøren, det er kjedelig, dyrt og tar lang tid. Å sove i pysj. Anonymkode: 1f24a...7ac 4
Real Virtuality Skrevet 24. juni #68 Skrevet 24. juni Fotball MGP/Eurovision Popmusikk fra det 21. århundret Superheltfilmer o.a. Hollywoodfilmer fra de siste 20ish årene Lettbrus (tåler ikke smaken) Kunstig søtstoff generelt (tåler ikke smaken) Energidrikk Helgefyll Botox Sminke Fillers Snus Røyking Silikonimplantater Solariumsbrunfarge Spraytan o.l. Realityprogrammer TV Tabloidaviser "Nyheter" Data- og tv-spill (med få unntak) 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #69 Skrevet 24. juni Topptur. Da jeg var på Tinder var det topptur-epidemi innpå der. Jeg er i god form, men å snuble oppover i timesvis for å så blåse overende fatter jeg ikke. Anonymkode: f3125...b08 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #70 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pinnekjøtt! Brekker meg bare av lukta! -selv før det er kokt/stekt (hva enn det blir), når de står og skjærer det på Meny for å selge, brekker jeg meg... 🤢 Anonymkode: 5b780...f8f Lei av folk som "brekker" seg hele tiden..😝 Anonymkode: 0f8c5...54b 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #71 Skrevet 24. juni Skisport, fotball, countrymusikk, alkohol, salt kjøtt, pop/disco/techno, agurk Anonymkode: 2a8df...17e
AnonymBruker Skrevet 24. juni #72 Skrevet 24. juni Tomat oliven 🫒 kaviar å ha langt hår å ha på kjole eller skjørt Anonymkode: 29a1f...7fc
senior Skrevet 24. juni #75 Skrevet 24. juni Pølser . . . Jeg blir lett kvalm etter en liten stund hver gang jeg har fått servert pølsemat. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #76 Skrevet 24. juni Jeg brekker meg av pølser Anonymkode: 1e640...881 4
senior Skrevet 24. juni #77 Skrevet 24. juni Fotball . . . Teamsport er kjedelig, fotball er verst . . . 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #78 Skrevet 24. juni Jeg hater fuktighetskrem. Spesielt på hendene. Skikkelig ekkel følelse Liker heller ikke hunder. Synes de er slitsomme og skumle Anonymkode: af9ba...1d6 2
Nana Skrevet 24. juni #79 Skrevet 24. juni Øl, fyll, sport på tv, bobil, fårikål, vinter, ski, «sydentur» (altså charterferie til typ Spania eller Tyrkia - helt uaktuelt) 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #80 Skrevet 24. juni Hver gang det kommer slike lister så ser jeg veldig mye av de samme svarene. Jeg tror veldig mange glemmer å tenke selv og altfor lett lar seg "inspirere" av tidligere svar i tråden. Tror vi hade fått mange mer varierte og spennende svar om ikke folk var så lettpåvirkelige. Anonymkode: 85034...854 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå