AnonymBruker Skrevet 24. juni #41 Skrevet 24. juni Leverpostei Majones Øl Kaffe Eurovision Anonymkode: 6ca12...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #43 Skrevet 24. juni Snø, friluftsliv, å lage mat, å gå på kino Anonymkode: 31e6f...773 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #44 Skrevet 24. juni - Jobbfester, sosialt samvær med jobben. - Pizza - Fotball - Pop musikk - Influensere Anonymkode: 135ff...f26 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #45 Skrevet 24. juni Pavlova, verdens beste, pluss de aller fleste oster. Sydenferier. Festivaler og store utekonserter: jeg trodde jeg var alene om akkurat det, og ble veldig lykkelig over å se i denne tråden at vi er fler. Uendelig lange serier, særlig sånne som "blir skikkelig bra midtveis i sesong 3", så man må ha lidd seg gjennom timevis av kjedsommelighet i forventning om at noe blir bedre. Psykologiske thrillere (bøker, filmer, serier). Anonymkode: 39b7c...3ea 3 1
LiseTV Skrevet 24. juni #46 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser glade voksne og barn med en is i hånden og et stort smil -koser seg skikkelig med en is. Jeg liker ikke is - er jeg den eneste eller er vi fler? Andre ting du ikke liker som de fleste koser seg med Anonymkode: e90e4...eeb Brus-sjømat-billigpils og mye annet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #47 Skrevet 24. juni Oliven, for det smaker så salt og ekkelt. Jeg sammenligner ofte smaken av oliven med smaken av sæd. Liker ingen av delene, og skjønner ikke at folk synes smaken av verken sæd eller oliven er god. Anonymkode: df6ec...fa5 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #48 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Du liker ikke mat som har råvarer av god kvalitet? Anonymkode: becd5...ede Jo, selvsagt, men ikke når det er alt retten består av. Når noen beskriver en rett på den måten, så betyr det at de har holdt igjen på krydderet. Jeg vil at mine smaksløker skal teppebombes. Da holder det ikke med litt salt og pepper, liksom. Anonymkode: 8a22c...9c1 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #49 Skrevet 24. juni Italiensk mat. Verdens mest oppskrytte kjøkken, og ingen andre kommer i nærheten. Anonymkode: 8a22c...9c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #50 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske jeg likte skalldyr og sjømat, ser så deilig ut om sommeren. Er litt redd for alle havskapninger, så sliter med å skulle spise dem 😅 At noen elsker søte energidrikker med kunstig søtning er også en kjempegåte for meg, syns det er forferdelig. Anonymkode: 27a64...853 Samme her. Har prøvd å like og smakt flere ganger. Skalldyr ser så fristende ut. Energidrikker har jeg aldri hatt sansen for. Anonymkode: fec9f...7c8 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #51 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vil at mine smaksløker skal teppebombes. Da holder det ikke med litt salt og pepper, liksom. Anonymkode: 8a22c...9c1 Det minner meg på en ting til jeg ikke liker: den chili-trenden der alt skal være så forbanna sterkt. Dessuten ser det ikke ut til at noen har vært innom moter og skjønnhet som tema ennå, og i den forbindelsen er mitt bidrag at jeg ikke liker det enorme fokuset på digre, svarte øyebryn som har vart i en del år. Anonymkode: 39b7c...3ea 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #52 Skrevet 24. juni Agurk og tomat, til min store fortvilelse. 😔 Og ja, jeg har prøvd det utallige ganger!! Anonymkode: 6521d...55e 1
Elaine Marley Skrevet 24. juni #53 Skrevet 24. juni (endret) -Friluftsliv - det vil si jeg går gjerne tur i skogen, går tur i fjæra og sånt, men å fly opp og ned alle fjelltopper osv. Det er ikke meg. Kan vel føre opp ski og sykling også her. - Vannmelon. Det smaker ingenting, men greit for å få i seg væske. - Tåpelige realityprogrammer. Sånn Ex on the beach, Paradise hotel osv. - "Influensere". - Telting. Jeg har på en måte lyst til å like det, men hver gang jeg har teltet så har det vært helvete på jord 😂 - De altfor vide buksene som er i motebildet nå. Jeg er sikkert gammel, men det ser bare rart ut. - All inclusive hotell. Jeg skjønner det godt om man har barn og vil at alle skal finne noe de liker å spise og sånt, men for meg som er voksen så er det en veldig usjarmerende måte å feriere på. Vil gjerne se og oppleve den lokale maten osv. Jeg kan føye til store hoteller og turistghettoer også. Edit: Banan - takler ikke lukten, smaken eller konsistensen. - Fruktsalat med altfor mange typer frukt i. - Gelé. Jeg kan være litt sær på konsistens på mat og gelé eller mat med gelé er nok noe av det verste jeg vet. Endret 24. juni av Elaine Marley 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #54 Skrevet 24. juni Sladder. Venninner som venter på en reaksjon på ting de forteller. Folk som deler detaljer om sexlivet sitt. Festivaler og konserter. Alt av avslutninger i forbindelse med skole og barnehage. Å sove i sovepose. Å lage middag. Å bli full. Anonymkode: 131a6...769 3 1
Maleficenta Skrevet 24. juni #55 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser glade voksne og barn med en is i hånden og et stort smil -koser seg skikkelig med en is. Jeg liker ikke is - er jeg den eneste eller er vi fler? Andre ting du ikke liker som de fleste koser seg med Anonymkode: e90e4...eeb Syns alle liker bacondadler. Jeg takler det ikke 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #56 Skrevet 24. juni Jeg liker heller ikke sommervarme og mye sol. Det kan godt være overskyet for min del. Reiser aldri til "syden" mer. Mange år siden sist. 18-20 grader og overskyet er helt ok. Anonymkode: cd6bb...d56 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni #58 Skrevet 24. juni Sport, utenom «jentesport» (les mer estetiske grener, med både menn og kvinner som utøvere). Konserter, kino, festivaler, «sommer på tovet» osv osv står jeg også glatt over. Fet mat, særlig frityr, men også oljedressing og tykke sauser. Molter og tyttebær. Øl. Pepsi Max. Anonymkode: de67d...944
AnonymBruker Skrevet 24. juni #59 Skrevet 24. juni Sjømat og skalldyr Rødvin, men kan til nøds klare et glass god hvit Aubergine, jordskokk 🤮 Charterturer, eller hele dager på stranden. Festivaler og konserter (liker klassiske konserter, opera, ballett osv) Diskoteker Fancy mat som Michelin og sånt. Vil hellere ha skikkelig husmannskost 😊 Anonymkode: f7090...103 1
tussi84 Skrevet 24. juni #60 Skrevet 24. juni (endret) Av mat liker jeg ikke: bær eller syltetøy. Gjelder Alle slags typer bær. Enten liker jeg ikke smaken eller så liker jeg ikke konsistensen. Jeg spiser heller ikke fisk, noe som er forventet som voksen. Jeg kan spise Fiskepinner, fiskeboller, Fiskegrateng, fiskekaker, fiskepudding, men stopper der. Tomat liker jeg ikke. Biff må være veldig godt stekt. Jeg liker ikke medium/rare. Spiser reker og krabbe, men ikke hummer, blåskjell, kamskjell osv. Drikker ikke kaffe, og drikker veldig sjeldent noen form for alkohol. Ellers er jeg hverken glad i vinteren, eller så mye varme på sommeren. Om sommeren blir jeg fort kvalm og uvel om jeg befinner meg i solen (med mindre jeg kan avkjøle meg med jevne mellomrom i et vann). Jeg blir også fort slapp og er utmattet hele dagen om det er for varmt. Våkner på en måte opp på kvelden når temperaturen går ned.. Om vinteren er motsatt problem..jeg fryser lett, er små redd for is da jeg er redd for fall. Jeg trives best når temperaturen er mellom 5 - 20 grader. Men nærmer den seg 20 syns jeg det fortsatt er noe ubehagelig å være i solen. Jeg liker ikke fotball, enda det er favoritten til folk flest. Kan like håndball da. Endret 24. juni av tussi84 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå