Gå til innhold

Ting andre liker, men ikke du

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Øl og kaffe. Har prøvd utallige ganger, men klarer ikke å synes at det er godt.

- Festivaler. Jeg vet om morsommere ting enn å omgås fulle folk som tisser overalt. Og aldri i verden om jeg skal sove i telt igjen. Det er også alt for mye bråk. 

- Friluftsliv. Jeg liker komfort. Og jeg liker ikke ferier der hele opplevelsen består av transport fra A til B. 

- Vinter, ski og snø. Når alle stråler fordi det er sol og de lurer på om jeg har gått på ski. Det er 15 minus, for pokker, jeg går ikke ut i sånne temperaturer frivillig. 

- Sport. Spesielt fotball. Hvorfor synes så mange det er interessant å se en gjeng mennesker løpe etter en ball? La dem få hver sin, så slipper vi maset. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Konserter. Mingling. Alkohol. 

Anonymkode: 3b4b5...354

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt som inneholder kunstig søtning.

Drikker ikke brus. Står over syltetøy. Er glad i kaker da 😅

Anonymkode: 603e3...c75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol generelt (drikker ikke), spesielt øl synes jeg smaker helt forferdelig.

Synes det er kjedelig å se på konserter, hører heller på musikk hjemme. Samme med sport - nå er jeg ingen stor sportsentusiast, men man får jo konkurransen/kampen mye bedre med seg når man ser den på TV enn når man er der? :klo: På konserter og sportsarrangementer er det trangt, bråkete, masse folk, man må ofte sitte eller stå på en dårlig plass der man nesten ikke får med seg noe osv. Mye bedre hjemme i sofaen, spør du meg :P 

Liker heller ikke å være ute på byen - bråk og fulle folk, nei takk.

Anonymkode: 73f62...ddb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

- å se på TV - gjelder både reality, dokumentarer, film, serier - alt. 

- gatekjøkkenmat

- melkesjokolade

Anonymkode: 89699...715

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke:

Melk, sopp, sjømat (fisk og skalldyr) Noen form for alkohol, folkemengder, klemmer av andre enn min kjære, barn, 

Anonymkode: 0f2bb...333

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke øl, reker, det meste av sport, Tesla, ensomhet (som jeg sliter med i perioder),høye temperaturer på sommeren. For å nevne noe 😊 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mulige former for konkurranse og kamp innen idrett. Det er totalt uinteressant å se på eller delta selv. 

Festivaler, 17.mai, bryllup, bygdedager o.l der en skal feste eller henge i større grupper eller folkemengder. 

Grilling. Altså ikke all type grillmat, men selve aktiviteten som liksom skal være så koselig. 

Kan også styre meg for typisk eksklusiv mat ala gårdsmat som hjemmelaget knekkebrød, plommesyltetøy eller rødvinspølse. Som oftest veldig kjedelig og dyrt. Ikke noe som gir meg noen luksusfølelse. 

Anonymkode: f5b4a...325

• Liker 4
Skrevet

Herregud, jeg kunne slitt ut tastaturet hvis jeg ikke behersker meg når jeg lager en sånn liste.
Øl - Jeg har aldri forstått hva folk synes er godt med det.
Festival - Så jævla mye styr, ståk, dårlig kroppslukt og venting for å se det ene bandet jeg faktisk liker.
Idrett, spesielt masseidrett sånn som fotball - Rett og slett den dummeste av de dumme sportene og tilhengerne er i stor grad idioter.
Grand prix eller Eurovison som det heter nå - Hvorfor er dette en greie? Radioen bugner jo med drittmusikk som det er, hvorfor oppsøke enda dårligere musikk og attpå til feire det?

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Shopping. Byvandring. Cafe-besøk. Barndåp. Skoleaktiviteter av ymse slag som avslutninger, markeringer, stafetter etc. Merkelige kollegaer.

Anonymkode: b4722...01d

• Liker 1
Skrevet

Pizza og pasta. 
Å kjøre bil, stresser livet av meg bare tanken på å styre en bil. 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke spesielt glad i grilling, kaffe, øl, butikksyltetøy

• Nyttig 1
Skrevet

Hater julebord, sommerfester, jule- og sommerlunsj, alt av fester generelt og steder med mye folk

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

- Jeg har null interesse av festivaler og konserter elller andre typer arrangementer med masse kø og trengsel. 

- Jeg er ikke spesielt glad i å reise og elsker heller å være hjemme. 

- Hater at det skal tas bilder og snappes hver gang man er ute på noe sosialt/fester/jobbsammenkomster osv. 

- Jeg hater/liker ikke noen for form for typisk julemat. Altså lutefisk/ribbe/pinnekjøtt/medisterkaker/ fenalår/sylte. 

- Treningssenter. Synes det er ekkelt å svette innendørs med en haug med andre folk og synes det er bortkastede penger. Jeg foretrekker å være aktiv iform av fysisk arbeid eller andre lystbetonte aktiviteter som vandring i utmark, helst dersom ikke alle andre ferdes. 

- El-bil. Kommer ikke til å anskaffe før jeg absolutt må. 

Anonymkode: 91997...a67

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Rockemusikk og popmusikk.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Cottage cheese og kjendisbefengt reality type Mesternes mester, Farmen, Skal vi danse etc. Synes heller ikke taco er særlig spennende. Kan spise det men digg er det ikke.

Anonymkode: 55234...370

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser glade voksne og barn med en is i hånden og et stort smil -koser seg skikkelig med en is. 
Jeg liker ikke is - er jeg den eneste eller er vi fler? 
Andre ting du ikke liker som de fleste koser seg med

Anonymkode: e90e4...eeb

Jeg liker ikke is jeg heller, det er fandens skaperverk (unnskyld!)

Skrevet

Vin

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SNØ!!!! 

Anonymkode: 853c4...d6f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Masse! 
Rå ost. Øl. Sprit. Svart kaffe. Sitte på gress. 

Anonymkode: f9579...00b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...