Irak Skrevet 4. juli #221 Skrevet 4. juli Maskinfører skrev (På 28.6.2025 den 20.44): Blodklubb og Lungemos da er det slutt for meg Enig med deg @Maskinfører 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #222 Skrevet 4. juli Øl, ketchup, vaniljesaus/krem og is Øl er nå forsåvidt greit, men får en del kommentarer på at jeg ikke liker de siste tingene. Det er jo såååå godt Anonymkode: b59f2...a97
AnonymBruker Skrevet 4. juli #223 Skrevet 4. juli Allsang! Og noe søtt etter maten. Jeg spiser gjerne desserter, kaker og søtsaker, men jeg vil ikke ødelegge en god middag med søtt kliss. La meg heller starte med desserten og avslutte med forretten. Anonymkode: 896c8...526 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #224 Skrevet 4. juli IPA-øl, trøffel, ramsløk, bråkete utesteder (liker bedre rolige steder der man kan prate med hverandre.) Liker heller ikke å lede prosjekter. Anonymkode: 76cea...963 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #225 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å dra på ferie et sted man har vært før. Anonymkode: 8a22c...9c1 Har også ment det før. Men prøvde det ut i år. Å den ferien ble bedre enn første gang😅 Anonymkode: 71d98...771 1
Maskinfører Skrevet 4. juli #226 Skrevet 4. juli Irak skrev (3 timer siden): Enig med deg @Maskinfører Ja det er ikke noe godt
AnonymBruker Skrevet 4. juli #227 Skrevet 4. juli Maskinfører skrev (På 28.6.2025 den 20.44): Blodklubb og Lungemos da er det slutt for meg For meg er det noe av det beste som finnes. Anonymkode: 9ed1d...714 1
Maskinfører Skrevet 4. juli #228 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg er det noe av det beste som finnes. Anonymkode: 9ed1d...714 Blodklubb og lungemos ?
AnonymBruker Skrevet 4. juli #230 Skrevet 4. juli Hater pizza, hamburgere, hot dog, meksikansk og annet sterkt krydret mat. Anonymkode: 9ed1d...714
AnonymBruker Skrevet 4. juli #231 Skrevet 4. juli - Vin - Reker - Sushi - Fotball - Blodig biff Anonymkode: 5d28d...18b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #232 Skrevet 4. juli At folk går barfot innendørs. Hater å se ekle fotavtrykk på gulvet etter nakne føtter og hater at folk setter seg til bords for å spise uten sokker. 🤢 Helt ok å gå barfot fra badet til soverommet f eks, men jeg liker altså ikke at folk går uten sokker bare fordi. Anonymkode: dea2c...167 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #233 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At folk går barfot innendørs. Hater å se ekle fotavtrykk på gulvet etter nakne føtter og hater at folk setter seg til bords for å spise uten sokker. 🤢 Helt ok å gå barfot fra badet til soverommet f eks, men jeg liker altså ikke at folk går uten sokker bare fordi. Anonymkode: dea2c...167 Kom på det fordi svigersønnen min trasker rundt her barfot nå, han er plattfot og hvert skritt høres ut som en sugekopp. 🤢😂 Anonymkode: dea2c...167 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #234 Skrevet 4. juli Liker ikke når alt er stengt som påske alkohol, betale for å få vondt i hodet, nei takk🥥 utdrikkningslag/babyshower/julebord (jeg liker å være med venner, men sånne samlinger er dritkleine) Anonymkode: 8c9d8...e63
Gogglebox Skrevet 5. juli #239 Skrevet 5. juli (endret) Stå opp tidlig Sole meg/sitte ute i sola Spise store måltider utendørs Strandtur Pølser Hagearbeid Hagestell Endret 5. juli av Gogglebox 4
Minosa Skrevet 5. juli #240 Skrevet 5. juli Jeg liker ikke å sole meg, ligge i telt eller være på konsert. Jeg liker heller ikke trøffel, koriander eller krabbe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå